NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال استشارة سؤال للناس الخبرة او القديمة

انا كنت منزل موضوع من يومين بحكي تجربتي و كدا المهم الملخص اني متردد ارتبط بسالب عشان علاقة ملهاش مستقبل و عشان غلط و عشان الموجب ممكن يرجع طبيعي انما السالب لو عايز يرجع طبيعي بيتعب جامد فمحبش اكون سبب تعب حد
بس الموضوع غالبني اوي و الوحدة و الهيجان صعبين و احتياج الواحد لمساحة امنه صعب اوي
فانا دلؤتي عايز اخد القرار بشكل نهائي فمحتاج اعرف من الناس القديمة سوالب او موجبين ايه تجاربهم مع علاقات الارتباط لمدة طويلة و انتهت ازاي و بعد ما انتهت حسيتو بايه خصوصا لو كانت علاقة سعيدة لان دا هدفي
اسف لو طولت و اتمني اي حد يقدر يساعد يرد

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
علاقة مش حتكمل فا لازم تبقو فاهمين كدا انت و هو و متفقين

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
الطرفين كده كده عارفين انها علاقه مهما طالت عمرها ما هتكون العلاقة الرسميه في حياة الموجب ، ممكن السالب يعيش ع العلاقه دي ويقبل دور الظل في حياة الموجب لكن الموجب بيفضل في الاخر بيدور ع العلاقه اللي هيقدر يظهر بيها للناس وده مش هيكون غير في علاقه استريت يقبل بيها المجتمع .

الطرفين كده كده عارفين انها علاقه مهما طالت عمرها ما هتكون العلاقة الرسميه في حياة الموجب ، ممكن السالب يعيش ع العلاقه دي ويقبل دور الظل في حياة الموجب لكن الموجب بيفضل في الاخر بيدور ع العلاقه اللي هيقدر يظهر بيها للناس وده مش هيكون غير في علاقه استريت يقبل بيها المجتمع .
ما هو دا قصدي بالظبط و اكيد لو انا مهتم بيه و بحياتو مش هقبل بكدا و بردك مش هقبل اني انيك فيه شوية و اسيبو و يروح يدور ع حد تاني ينيكو او يتعب ف انو يرجع طبيعي فالموضوع قالقني اوي و ف نفس الوقت عايز اعيش و انجرف ف اللحظات و الحياة مع حد يخليني انسي نفسي و كل حاجه معاه .. فمش عارف

• عجبني
التفاعلات: mos.mero
نفسي اقدر اسافر برة انا وصاحبي ونعيش بقيت حياتنا مع بعض 😓

• محزن
التفاعلات: رجل بايظ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللى شاغل بالك السالب مش هيلاقى حد من بعدك ويا عينى هيتعب لغاية ما يلاقى بديل ليك يمتعة وينيكة زيك ويطفى نار طيزة ومش واخد بالك ان الموضوع كلة على بعضة حرام واخرتة جهنم وبختم النسر كمان

• عجبني
اللى شاغل بالك السالب مش هيلاقى حد من بعدك ويا عينى هيتعب لغاية ما يلاقى بديل ليك يمتعة وينيكة زيك ويطفى نار طيزة ومش واخد بالك ان الموضوع كلة على بعضة حرام واخرتة جهنم وبختم النسر كمان
لو خدت بالك هو كل اللي مسيطر عليه الشهوه وعشان كده فكر يلجأ للحل السهل واللي مش هيعمله مشاكل اللي هو السالب
والإنسان طالما شهوته اتحكمت فيه مش هيفكر بالحلال والحرام الا لما تقع الفاس في الراس

علاقة السالب والموجب هي علاقة غرضها الجنس فقط

• أتفق
انا كنت منزل موضوع من يومين بحكي تجربتي و كدا المهم الملخص اني متردد ارتبط بسالب عشان علاقة ملهاش مستقبل و عشان غلط و عشان الموجب ممكن يرجع طبيعي انما السالب لو عايز يرجع طبيعي بيتعب جامد فمحبش اكون سبب تعب حد
بس الموضوع غالبني اوي و الوحدة و الهيجان صعبين و احتياج الواحد لمساحة امنه صعب اوي
فانا دلؤتي عايز اخد القرار بشكل نهائي فمحتاج اعرف من الناس القديمة سوالب او موجبين ايه تجاربهم مع علاقات الارتباط لمدة طويلة و انتهت ازاي و بعد ما انتهت حسيتو بايه خصوصا لو كانت علاقة سعيدة لان دا هدفي
اسف لو طولت و اتمني اي حد يقدر يساعد يرد
العلاقة الحلوة المبنية ع تفاهم والحب ما بتنتهي صح احيانا حسب مشاغل حياة ممكنويصير تباعد بس بكل لقاء بيكون تجدد العلاقة والجنس بيكون أروع لا تحرم نفسك المبنية ع مشاعر ما الها اساس من صحة ما في سالب بيحب يرجع ع شهوتهه انت ممش سبب انت بتكون سبب في قهر سالب لما ما بتعطيه جنس وحب ومتعة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%