NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال للمتخصصين واي حد بيقدر يساعد

كازانوفاية

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير
كلنا عارفين إنو اللي بيحاولو يطالعو ابداعاتهم في اي محتوى جنسي أو مثير بيلاقو مشاكل كثيرة في الواقع
وحتى على يوتيوب او اي وسيلة تواصل مجرد بلاغ من انسان بيتم حذف المحتوى مهما كان ابداعي وجديد
انا مثلا نزلت فيديو قصة وحصل في شهر واحد اكثر من ربع مليون مشاهدة وتجاوز عدد الساعات الخمسين الف والمشتركين فوق ا10 الاف بشهر
بعدين قدمت القناة للمراجعة واليوتيوب حذفها بالكامل حتى بدون انذار بسبب مخالفة الارشادات واعتبرها ذات محتوى جنسي . مع ان كلها كلام بكلام ومفيهاش صور ولا حتى فيها الفاظ نابية او توصيفات صريحة . بس المعنى واحد وواضح طبعا :love::ROFLMAO::geek:
بنفس الوقت في ناس على غير منصات عندهم العيارات اثقل وعندهم مواقع خاصة وشغالين على اعلى مستوى من الاباحية ومحدش بيقرب ناحيتهم
السؤال : حد عندو خبرة يعلمنا فين انا ممكن اكتب او اشتغل واكسب من شغلي بدون ما اتعرض لاتلاف العمل بلحظة متلما حصل معي على يوتيوب مرتين . ؟
في طرق او وسائل محددة وامنة ؟ لاني بصراحة بكتب وبتعب وبشتغل لحتى صير كاتبة مشهورة بس ما بيمنع اني اكسب بالطريق
اللي عندو طريقة او وسيلة ما يبخل علينا بالنصيحة لاني اعتقد ان كل كاتبة او كاتب محتوى مثير بحاجة لهذه النصيحة او المعلومة
وشكرا مرة ثانية

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: mohsenadel8, Jocasta, Don.M و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمنالك التوفيق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان و كازانوفاية
بالتوفيق ياصديقتي ❤

ممكن تنشئ موقع مجاني واستمري في النشر بدون اي مشكلة

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، I own a sex forum و كازانوفاية
بالتوفيق ياصديقتي ❤

ممكن تنشئ موقع مجاني واستمري في النشر بدون اي مشكلة
شكرا لنصيحتك . رح اتعلم انشاء موقع مجاني

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، I own a sex forum و كازانوفاية
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان و I own a sex forum
انا هدلك بس ليا النص 😅
ممكن تبدأى من مواقع الفيديوهات القصيرة زى التانجو مثلا .. تظهرى فى بث عام بصوتك و تدعو الى بث خاص الى هو مفيش فيه اى رقابة و فة فلوس طبعا 👌

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كازانوفاية و فحل هايجان
مساء الخير
كلنا عارفين إنو اللي بيحاولو يطالعو ابداعاتهم في اي محتوى جنسي أو مثير بيلاقو مشاكل كثيرة في الواقع
وحتى على يوتيوب او اي وسيلة تواصل مجرد بلاغ من انسان بيتم حذف المحتوى مهما كان ابداعي وجديد
انا مثلا نزلت فيديو قصة وحصل في شهر واحد اكثر من ربع مليون مشاهدة وتجاوز عدد الساعات الخمسين الف والمشتركين فوق ا10 الاف بشهر
بعدين قدمت القناة للمراجعة واليوتيوب حذفها بالكامل حتى بدون انذار بسبب مخالفة الارشادات واعتبرها ذات محتوى جنسي . مع ان كلها كلام بكلام ومفيهاش صور ولا حتى فيها الفاظ نابية او توصيفات صريحة . بس المعنى واحد وواضح طبعا :love::ROFLMAO::geek:
بنفس الوقت في ناس على غير منصات عندهم العيارات اثقل وعندهم مواقع خاصة وشغالين على اعلى مستوى من الاباحية ومحدش بيقرب ناحيتهم
السؤال : حد عندو خبرة يعلمنا فين انا ممكن اكتب او اشتغل واكسب من شغلي بدون ما اتعرض لاتلاف العمل بلحظة متلما حصل معي على يوتيوب مرتين . ؟
في طرق او وسائل محددة وامنة ؟ لاني بصراحة بكتب وبتعب وبشتغل لحتى صير كاتبة مشهورة بس ما بيمنع اني اكسب بالطريق
اللي عندو طريقة او وسيلة ما يبخل علينا بالنصيحة لاني اعتقد ان كل كاتبة او كاتب محتوى مثير بحاجة لهذه النصيحة او المعلومة
وشكرا مرة ثانية
جربتي تعملي محتوي فوق ال18علي اليوتيوب اعتقد في محتويات جنسيه بس شرط تحددي سن المتلقي

• عجبني
التفاعلات: كازانوفاية
انا هدلك بس ليا النص 😅
ممكن تبدأى من مواقع الفيديوهات القصيرة زى التانجو مثلا .. تظهرى فى بث عام بصوتك و تدعو الى بث خاص الى هو مفيش فيه اى رقابة و فة فلوس طبعا 👌
أشكرك على النصيحة . رح حملهم وحاول افهم كيف بيشتغلو . وجرب . مع امتناني لنصيحتك والنص مضمون . تكرمي :)

• عجبني
التفاعلات: عشاق بلا ندم
جربتي تعملي محتوي فوق ال18علي اليوتيوب اعتقد في محتويات جنسيه بس شرط تحددي سن المتلقي
انا ما بعمل محتوى جنسي , أنا بكتب بالأدب الأيروتيكي يعني تلميح بدون تصريح ومفيش كلمة واحدة نابية .. بس وصف طبعا عالثقيل جدا :ROFLMAO::ROFLMAO:

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Jocasta و الفهد الصعيدي
انا ما بعمل محتوى جنسي , أنا بكتب بالأدب الأيروتيكي يعني تلميح بدون تصريح ومفيش كلمة واحدة نابية .. بس وصف طبعا عالثقيل جدا :ROFLMAO::ROFLMAO:
انتي شكلك مصيبه من مصائب الزمن
ه‍ههههههههههههههه

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الفهد الصعيدي
مش لازم تربطي نفسك بمواضيع معينه ولا حتي منصات معينه
ممكن تعملي حساب علي اكتر من منصه وتكتبي اللي انت عاوزاه
وفي نفس الوقت تعملي منصتك الخاصه
بتمنالك التوفيق

• عجبني
مش لازم تربطي نفسك بمواضيع معينه ولا حتي منصات معينه
ممكن تعملي حساب علي اكتر من منصه وتكتبي اللي انت عاوزاه
وفي نفس الوقت تعملي منصتك الخاصه
بتمنالك التوفيق
شكرا لنصيحتك . اكيد رح اعمل فيها .

• عجبني
التفاعلات: نوح مالك
النجاح والتوفيق 👍

• عجبني
ممكن تعملي مدونة, ولو محتفظة بشغلك ممكن تعملي قناة ثانية وتحددي السن.

• عجبني
ممكن تعملي مدونة, ولو محتفظة بشغلك ممكن تعملي قناة ثانية وتحددي السن.
انا عملت مدونة ونزلت الشغل على قناة جديدة لا يعرفها احد من القديمين او من معارفي الشخصيين
سميتها روايات رومانسية مسموعة . ممكن تشوفها وتسمعني وتعطيني رأيك بالمحتوى مع شكري سلفا

• عجبني
التفاعلات: LORD IBRA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%