NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث لولتي33

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
كيف ممكن اني اامن للشخص اللي عاوزه يكون صديقنا لانو الايام صعب تامن لاي شخص عمليات الاستفزاز بتخلصش سؤالي للمتزوجين ومتحررين ايش افضل نتعرف على ازواج او فحل

• عجبني
التفاعلات: روح المتعه, صعيدي راقي, ابن المنيا و شخص آخر
بسيطة انك تكلم تبدا واحد واحد ازاى
الاول كلام شات وبعد كد اتطمنت يبقا كام مثلا او فويس
لقات موضوع تمام ممكن تتقابل برا فى كافية او فى اى مكان زى ما انا بعمل كد مع ازواج اى بتعرف عليهم
بس خد وقتك عل موضوع دا بزات لو هتقابل فحل لكن ازواج موضوع عادى ممكن كام وشات وبعد كد تتقابل عادة

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
كيف ممكن اني اامن للشخص اللي عاوزه يكون صديقنا لانو الايام صعب تامن لاي شخص عمليات الاستفزاز بتخلصش سؤالي للمتزوجين ومتحررين ايش افضل نتعرف على ازواج او فحل
تعال جربني
بعجبك

بص انا معرفش اقولك على طرق بس انا عن نفسى بدور على سرية ومش عايز حد يعرفنى فطبيعى انى مفضحش اللى بكلمهم واحافظ على سرهم ده اللى يهمنى فى العلاقة انها تكون سرية تماما أنا فحل اذا مناسب كلمنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا معرفش اقولك على طرق بس انا عن نفسى بدور على سرية ومش عايز حد يعرفنى فطبيعى انى مفضحش اللى بكلمهم واحافظ على سرهم ده اللى يهمنى فى العلاقة انها تكون سرية تماما أنا فحل اذا مناسب كلمنى
كلام مظبوط ١٠٠٪؜

لازم تعرف الشخص الأول وتكون اصدقاء وهيبان انما تخليه ينيك مراتك على طول ف ده فى حد ذاته مغامرة وانت وحظك

• عجبني
التفاعلات: elaxlanse
بص هقولك حاجه.. ركز في كلامي
عشان تلاقي شخص مناسب ومحترم وكاتم للسر لازم يكون عقلك المتحكم اولا واخيرا، تصرفاته وافعاله وردوده ومعرفتك الشخصيه بيه وتعرف عنه حاجات كتير كل ده هيساعدك في انك تقرر هل الشخص ده كتوم ومحترم ومقدر الصداقه اللي بينك وبينه ولا ممكن يبتزك بعد كده
المهم انك تتوخي الحذر جدا وتختار شخص راقي وبعنايه

• عجبني
التفاعلات: ديوث لولتي33
فيه طرق كتير تعرف بيها الشخص ...بس كل واحد وليه طريقة يعرف بيها الشخص دا مستغل ولا جاي ينيك مراتك وخلاص ...وبرضو في أشخاص مش هتفضح نفسها يعني ...انا بحاول يكون عندي خصوصيه مع واحد ومراته واهم حاجه كتمان السر ..لانك مش هتنكها مرة وخلاص ...لانك ممكن لو متعتهم صح اكيد بعد كدا هيطلبك تاني ....وفي الاخر لازم تاخد وقت عقبال متستريح للشخص اللي عايزة

شكرا شباب على كل ردودكم اتمنى يصير تقدم معنا

الافضل انك تتقابل بره ونشوف الارتياح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%