NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه سؤال للمتجوزه

عادى هتقولو ظوبرى منجا

أشك بصراحة الا لو المدام باي سيكشوال وعايزه تهيج صاحبتها
دول بيبقى عندهم تحرر فاهم و مفيش غيرة عندهم

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: Boxing player
دول بيبقى عندهم تحرر فاهم و مفيش غيرة عندهم
لا ده عندهم عبط أو باي سيكشوال أو عايزين جماعي أو في open marriage

• بيضحكني
اشطا انت وهم صح
يعم محدش اني صح هو مش اي كلام بس هو ميول بيبسطهم و برأيك او منغير هما مكملين غلط بقا مش غلط ملناش دعوة احنا نضحك واحنا بعيد

يعم محدش اني صح هو مش اي كلام بس هو ميول بيبسطهم و برأيك او منغير هما مكملين غلط بقا مش غلط ملناش دعوة احنا نضحك واحنا بعيد
الموضوع نفسه مش منطقي انت شايف كده خلاص أو شايف ان ده ناس طبيعية تمام انا قلت لك التفسير الطبيعي للميول ده

الموضوع نفسه مش منطقي انت شايف كده خلاص أو شايف ان ده ناس طبيعية تمام انا قلت لك التفسير الطبيعي للميول ده
طب انت بتقول انا شايف كدة قولي اللى انت فهمته من كلامي لاني مقولتش حاحة تدل ان دة طبيعي لكن قولت انك متضايقش حد برأيك فاهم اللى مش عاجبك متكتبش كومنت سلبي لان الادارة بتدخل ساعتها

لو صاحبتك البيست اللي بتثقي فيها
بتتكلمو مع بعض عن الجواز وانتي كلمتيها عن جوزك وان زوبره حلو وكبير وصاحبتك طلبت تشوف صوره ليه هتوريهولها
اسئلة جميلة بتدل على جهل غالبية الرجالة الحلوين بالستات والنظرة العبيطة ليهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب انت بتقول انا شايف كدة قولي اللى انت فهمته من كلامي لاني مقولتش حاحة تدل ان دة طبيعي لكن قولت انك متضايقش حد برأيك فاهم اللى مش عاجبك متكتبش كومنت سلبي لان الادارة بتدخل ساعتها
انا بقولك انت وهم صح عايز ايه تاني

• عجبني
بص يا حبيبي انا حتلاقي علي المنتدي عشرات الرجالة الي عندهم استعداد يشاركوا زوجاتهم مع أي حد عمرك شوفت واحده هنا داخلة تعمل العكس وعايزه نسوان يشاركوا جوزها؟؟

الإجابة في حالة الشهوة حاجة وفي الوضع العادي حاجة تانية
مش كل الاسرار تقال ولازم تحافظى على خصوصياتك وخصوصا مع الاصحاب

بص يا حبيبي انا حتلاقي علي المنتدي عشرات الرجالة الي عندهم استعداد يشاركوا زوجاتهم مع أي حد عمرك شوفت واحده هنا داخلة تعمل العكس وعايزه نسوان يشاركوا جوزها؟؟
بس متقولش حبيبي
و ايوا انا شوفت

• عجبني
السؤال دا لية 3 جوانب
الجانب الاول وهوا ف المنتدي هنا وهيقلولك اه عادي واي نوت
الجانب التاني البنات الهاي كلاس ودول 50 ٪ منهم مممن يوافقو
الجانب التالت ودل عامة الشعب المحترمين ولا بنت هتسال السؤال دا ولا بنت هتوريها الصورة ولا هتمون مصوراه اصلا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%