NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احا انته بتاخده بالكم احا علي الحراج انا حرفيا بلبس بنطيل رياضيه وتحتها بوكسر في الموضوع موذي لو بياخدوا بالهم
ياعم عادي هو انت بتكون قاصد؟

اكيد لا بس لابس البنات بيعمل كتير بيكهام وانته سيد العرفين
انا بلبس جينز وشورتات الصعايدة 😂😂
نادرا لما يبان حاجة

• بيضحكني
التفاعلات: عطلان نيك
انا بلبس جينز وشورتات الصعايدة 😂😂
نادرا لما يبان حاجة
انا لو لبست جينس هقتل اي حد اشوفه فوشي مش بحبه خالص اما الشورتات حلوه بس مش مريحه زي البوكسر لان البوكسر قطن ومتخافش يا ابو عمو احنا بنلبس جلليب بس البس التاني عشان الدروس 😂😂

انا لو لبست جينس هقتل اي حد اشوفه فوشي مش بحبه خالص اما الشورتات حلوه بس مش مريحه زي البوكسر لان البوكسر قطن ومتخافش يا ابو عمو احنا بنلبس جلليب بس البس التاني عشان الدروس 😂😂
لا الصراحة البوكسر بيخنق حنكش ومبحبهوش 😂😂😂

• بيضحكني
  • أتفق
لا الصراحة البوكسر بيخنق حنكش ومبحبهوش 😂😂😂
انته راجل كبير في مش هترتح اما انا لسه يا اما دوبك بننضج في مش كبير اوي مش هيزعل حنكش في حاجه معايه 😂😂

انته راجل كبير في مش هترتح اما انا لسه يا اما دوبك بننضج في مش كبير اوي مش هيزعل حنكش في حاجه معايه 😂😂
انا 25سنة هو انا 90سنة 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
اه لازم يحطها بال CV لانه هاد اكبر انجاز عنده 😂😂
حضرتك لازمن يبقي اكبر انجاز انتي متعرفيش كمية الحديد والمعادن والكالسيوم الي بنتناك فيهم عشان نعمل مليون حيوان وله حاجه تيجي حضرتك في نيكه تاخديهم علي وشك احا يجدعان 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Tina_wee
حضرتك لازمن يبقي اكبر انجاز انتي متعرفيش كمية الحديد والمعادن والكالسيوم الي بنتناك فيهم عشان نعمل مليون حيوان وله حاجه تيجي حضرتك في نيكه تاخديهم علي وشك احا يجدعان 😂
هاد الشيّ بشجعك انت على عدم الاهدار 😂😂 ولا احنا البنات بنموووت بالاهدار 😂😂 حتى انه بنجيب اشياء مابدنا ياها بس عشان نتسلى 🤫😉

• بيضحكني
هاد الشيّ بشجعك انت على عدم الاهدار 😂😂 ولا احنا البنات بنموووت بالاهدار 😂😂 حتى انه بنجيب اشياء مابدنا ياها بس عشان نتسلى 🤫😉
يخربيت جامدانك يا شيخه انا من النهارده اعتمدك في الفريق احلا اردني ده وله ايه 😂

• بيضحكني
  • أتفق
ليه اكون في الشارع والاقي في حاجة طالعه هتشق البنطلون ، اهدوا شوية 😂
الشباب تعبان ومعذور
فيه شباب بتلكك وتبص على الرايحة والجاية وتسترسل في خيالاتها وطبيعي شهوتهم تغلبهم وممكن يكون متعمد يظهر الانتصاب
وفيه اوقات بيحصل هيجان غصب عن الشاب ومبيقدرش يتحكم في شهوته ويحصل الانتصاب
وفيه حالات بيبقى الانتصاب مش سببه شهوة أصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانتى مركزة فى اللى واقف لية يا كارين 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%