NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متابع
نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم

انت شايف مراتك قحبة فعلاً ؟
انا مش متجوز
مش بحب الشتيمه
بس انا بوضحلك هم بيقولو ليه كدا مثلل انا قولتلك انتي قمر ما أانتي اكيد مذ بتنوري بالليل انتي حلوه زيه اتمني تكون وصلتك الفكره

انا مش متجوز
مش بحب الشتيمه
بس انا بوضحلك هم بيقولو ليه كدا مثلل انا قولتلك انتي قمر ما أانتي اكيد مذ بتنوري بالليل انتي حلوه زيه اتمني تكون وصلتك الفكره
ماهو انا سؤال غرضه اعرف ليه الراجل بيزعل لما بيتشتم مع انه بيشتم عادي

ماهو انا سؤال غرضه اعرف ليه الراجل بيزعل لما بيتشتم مع انه بيشتم عادي
في فرق بين الشتيمه والوصف تقوله يدكر مثلا يفحل ي اي حاجه لكن دي اهانه

في ناس ممكن تتقبل الشتيمه من النوعية دي.
لكن انا كشخص مش هتقبلها لأن بطبيعة الي بيحصل هي حرفيا بتتناك وفعليا شرموطة ل زوبري و انا بالفعل راكبها وانا بقولها كده.
انما هي لما ترد ليا تقولي خول ولا متناك، ده منافي تماما لوضعي وانا راكبها فيستحيل اتقبل.
وبرضو كشخص اذا تعرضت لكلمه زاي دي وقت علاقه جنسية بكلمه او حركات هفهمها أنها متقولش ده تاني سواء كان ضرب مش من نوع تكسير العضم ضرب ميفصلش المود.

لكن اهم نقطة بقا والأهم اذا هي اصلا مش متقبله الشتيمه و مش مثيرة بالنسبه ليها الطبيعي أن مشتمهاش حتي لو ده فيه إثارة ليا.

في فرق بين الشتيمه والوصف تقوله يدكر مثلا يفحل ي اي حاجه لكن دي اهانه
طب مايقولها ياجبيبتي وياروحي وياجامدة وياذات القوام المتناسق بدل الاهانة ؟

طب مايقولها ياجبيبتي وياروحي وياجامدة وياذات القوام المتناسق بدل الاهانة ؟
ما انا لو اتحطيت ف موقف هعمل كدا دي حاجه جميله وبتسخن برضو المهم متكونش العلاقه صامته وبارده
دي عربجيه مش حب ورومانسيه ودي ميول ف الاول والاخر انتي مش حابه في نسوان بتموت ف الاهانه والشتيمه والمرمطن

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
ما انا لو اتحطيت ف موقف هعمل كدا دي حاجه جميله وبتسخن برضو المهم متكونش العلاقه صامته وبارده
دي عربجيه مش حب ورومانسيه ودي ميول ف الاول والاخر انتي مش حابه في نسوان بتموت ف الاهانه والشتيمه والمرمطن
تمام

• أتفق
التفاعلات: Kιɳg Jr
فى الحقيقه ده ماحصلش معايا لان العلاقه بينى وبين اى واحده برتبط بيها بتبقى ميكس
حب على احترام على اشتياق على جنس على طاعه وخضوع كست لراجل
مفيش واحده منهم كان عندها مانع تتشتم لانها لما بتدوب بتعمل كل حاجه ماكانتش تخطر على بالها فمابتلاقيش وصف لنفسها الا معانى الشتايم دى
وحرفيا بتهيجها وتزيد خضوعها وكل ما تخضع كل ما تزيد انوثتها صوت وافعال واحساس واداء
فى نفس الوقت كل ما زاد احساسها بنفسها كده ارتفعت فى عنيها قيمة الراجل ومكانته عندها
هو القائد هو الخشن هو المتحكم
فلو الراجل قبل شتيمه يبقى ده هايخالف معانى الكلمات ومش هاتحسها وساعتها هاتبقى حابه تتوصف بيها عشان تثبت انها جامده فى الجنس وتمتع اى راجل
وحط بين اى دى الف خط
اللى بتحب راجل واحد بتقبل منه اى حاجه وماتهوبش ناحية هيبته فى عينها خصوصا فى السرير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممنوع وضع ارقام تسلسل للمواضيع راجع قوانين المنتدي سيتم دمج جميع آلموآضيع فى موضوع واحد

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
قبل ما هتكلم معاها فدا اكيد هسالها وهشرحلها انا ليه حابب أتكلم كدا معاها وقتها لو وافقت او اقتنعت هنعمل دا لو موافقتش مش هنعمله بس دا م معناه انها تردهالي بحاجة غريبة ملهاش علاقة بيا او باللي بنعمله هي مدخلتش عليا وانا بتناك عشان تقولي كدا

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
اي علاقة خارج اطارنا احنا الاتنين فهي خيانة
سواء مع بنت او راجل ونفس الكلام ليا برضو شواء مع ست او مع راجل

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
ايه المشكله لو عملت سحاق مع صحبتها دول بنات مع بعض ومش خيانه الخيانه اذا نامت مع شب

• عجبني
الاتنين خيانة ... رد الفعل هيبقى وقت الموقف نفسه (ده لو حصل) اى حاجة هقولها دلوقتى هتبقى كلام فى الهوا وخلاص....

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%