NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حسب طبيعه العلاقه لو علاقتنا مبنيه علي الجنس هحسبها مغامره جنسيه وخلصت
لو علاقتنا حب او جواز هعتبرها خيانه ليا لان عارف قدرات نفسي اني اقدر اكفيها جنسيا وماظنش اني هكون مقصر معاها لدرجه انها تبص لغيري لاشباع رغبتها
رد الفعل هيكون ايه ؟

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
لا هعرف ان هي ملهاش في الرجالة فهسيبها

رد الفعل هيكون ايه ؟
انا بطبعي مبسيبش حد بس مكانته ال هتتغير
بمعني لو مراتي هتعيش زيها زي اي واحده لاهكون معاها بمشاعري زي ماكنت
لو صحبتي هيبقي ال بينا جنس عاجبها مكملين مش عاجبها تشوف حياتها معنديش مشكله

انا بطبعي مبسيبش حد بس مكانته ال هتتغير
بمعني لو مراتي هتعيش زيها زي اي واحده لاهكون معاها بمشاعري زي ماكنت
لو صحبتي هيبقي ال بينا جنس عاجبها مكملين مش عاجبها تشوف حياتها معنديش مشكله
تمام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
لا مش هيكون خيانه لو عملت علاقة ليز او سحاق مع واحدة تانيه لان علاقة الراجل والمرأة غير علاقة المرأة والمرأة

اذا سحاق يختلف السحاق حطلب منها مش يتكرر اما اذا راجل حيكون رد فعل قوى او طلاق

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب
دي أحلام العصاري يا زميل

• عجبني
- لو كنت مرتبط بزواج : لا أقبل أي علاقة لها قطعا مع أي كان ولو مثلية سحاقية
- لو كنت مرتبط بها كعلاقة تمتيع وتلبية رغبات جسدية فلا أقبل علاقتها مع الرجال ولا أمانع مع مثيلاتها في الجنس بنت أو ست
- مجمل علاقاتي الجنسية استنظاف شديد جسم وعلاقات وبعد مراقبة وبحث واستدراج عن السوابق (صحتي هي الأهم)

• عجبني
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكملو ع السحاق مش عارف هحسها خيانه ولا لا بس ع حسب الموقف ممكن اضايق شويه وممكن انيكهم الاتنين برضاهم طبعا ...لو مع راجل انا هقلب الدنيا ومش اهدي الا لما تيجي بمصيبه

• عجبني
اكيد خيانة وبعد كده تفهم هي عملت سحاق ده لي ميمكن اطرف اتني هو اللي غوتها وعوزه تتنك علشان مش مكيفها اللي مجوزه وبكده انكهم الاتنين وده رأي انا

• عجبني
قبل الجواز وضع و بعد الجواز وضع تانى طالمى قلتى انها خانته تبقى مطلقة مش بنت لانها لو بنت كانت هتحافظ على نفسها على الاقل وممكن يبقى سحاق فقط لكن طالما خانت نفسها الاول تتسامح عادى وتعاهد جوزها اللى شاريها انها تحافظ على الود اللى جاى لكن لو هى بتحب الش ر م ط ة مينفعش تكون زوجة اصلا الا لو تابت غير كده تبقى هى اللى غلطانه فى حق اهلها قبل زوجها

لو متجوز محترم هيعتبرها خيانه
لو متجوز بيعط هبعتبرها فرصه للعط بمعرفة مراتو
لو متجوز عايز يحررها هيعتبرها فرصه للتحرر
لو متجوز قرنى هيعتبرها فرصه ويبجبلها راجل ويتفرج
انما لو مرتبطين بدون زواج مالوش عندها حاجه

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش و كمال عباس كمال الدين
لو متجوز محترم هيعتبرها خيانه
لو متجوز بيعط هبعتبرها فرصه للعط بمعرفة مراتو
لو متجوز عايز يحررها هيعتبرها فرصه للتحرر
لو متجوز قرنى هيعتبرها فرصه ويبجبلها راجل ويتفرج
انما لو مرتبطين بدون زواج مالوش عندها حاجه
حلوة انك تجاوبى على نفسك وانتى كبيرة فى السن 60 سنة ممكن تسالى الكاتبه الاول وتوجيهيها صح تكسبى فيها صواب بدل البهدلة اللى هى فيها

بنسبالي عادي

حلوة انك تجاوبى على نفسك وانتى كبيرة فى السن 60 سنة ممكن تسالى الكاتبه الاول وتوجيهيها صح تكسبى فيها صواب بدل البهدلة اللى هى فيها
متاخدتش الموضوع على صدرك كدا لايجيلك حساسيه ولا ربو بعد الشر عليك

• عجبني
التفاعلات: كمال عباس كمال الدين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%