NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو من ورا ضهره ايه هيكون ود الفعل ؟
رد الفعل انفصال
لأن ده خيانة للثقة والامان بينهم
ولأن تفسير الموضوع بالمنظر ده انه كرجل مش كافي لها
او ان ميولها الحقيقية سحاقية صرف
ومرتبطة بيه بس كديكور ومنظر اجتماعي مش اكتر
محصلة الافكار دي كلها هتخلي مستحيل استمرار الحياة بينهم

وده بفرض انه شخص عاقل وهينهي الموضوع بهدوء من غير فضايح

رد الفعل انفصال
لأن ده خيانة للثقة والامان بينهم
ولأن تفسير الموضوع بالمنظر ده انه كرجل مش كافي لها
او ان ميولها الحقيقية سحاقية صرف
ومرتبطة بيه بس كديكور ومنظر اجتماعي مش اكتر
محصلة الافكار دي كلها هتخلي مستحيل استمرار الحياة بينهم

وده بفرض انه شخص عاقل وهينهي الموضوع بهدوء من غير فضايح
تمام كويس جداً

• عجبني
التفاعلات: Mr Z
اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
سحاق اي انا لو خابط أو مرتبط بوحده وعرفت انها عملت سحاق دقيقه وحده مش هكمل معها هيا ناقصه قرف انتي بتقولي ليا راجل اقسم ب**** لو ها لو مش قادر اكتبها ولا اتخيلها حتى هقتلها واقتله 😤مش عارف بتفكرو في كده ازاي اصلا

احينا بلاقي الكلام يخرج بالفصحي وحده .المهم لو حصل وقفشتهم سوا فغالبا هنيك الاثنين سوا وبعدها اخير صديقتي بين ترك صديقتها او تركي فإن اختارت صديقتها احاول أقيم علاقه مع صديقتها حتي أفسد علاقة الاثنين ثم اترك الاثنين​

اخويا الفنان 👏👏

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
طيب مبدأيا كدا اه طبعا ولو شفت البنت اللى عملت معاها حفركها
دلو المبدا من الانثى تبعى
يبقي خازوق مغرى وشكرا

انا جوزي نفسه اجيب واحدة انيكها قدامه و ينيكنا سوا و **** بجد مش كلام

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: تحرر و، The Woman Who Wasnt There و حنان و حب
ممكن يكون وقعها عليا اهون لتنها مع ست لكن فى كل الاحوال حتعامل معاه عاى انه فعل قبيح و حتقل من نظرى و الثقة حتنعدم و برضو ممكن فكرة الانفصال تبقى مطروحة

علي حسب مكانتها في حياتي وفي قلبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه طبعا خيانة وحنيكهم الاتنين

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
حسب طبيعه العلاقه لو علاقتنا مبنيه علي الجنس هحسبها مغامره جنسيه وخلصت
لو علاقتنا حب او جواز هعتبرها خيانه ليا لان عارف قدرات نفسي اني اقدر اكفيها جنسيا وماظنش اني هكون مقصر معاها لدرجه انها تبص لغيري لاشباع رغبتها

ايا كان إلى حصل ايه او المسمى ايه بس دى هتبقى اخر العلاقه بينا

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
خيانه لأنها قررت تسلم شهوتها لحد تاني سواء بنت او راجل
ممكن تختلف لو حبت تجرب مع بنت وصارحتني بالموضوع

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ممكن يكون وقعها عليا اهون لتنها مع ست لكن فى كل الاحوال حتعامل معاه عاى انه فعل قبيح و حتقل من نظرى و الثقة حتنعدم و برضو ممكن فكرة الانفصال تبقى مطروحة
انا طبعا ضد الكلام والافعال ديه ولاني مش مرتبط ف قادر تتخيله بس بسمع صحابي ساعات بتطلب من زوجاتهم كده وبتحايل كمان حاجه يعني 😛

انا طبعا ضد الكلام والافعال ديه ولاني مش مرتبط ف قادر تتخيله بس بسمع صحابي ساعات بتطلب من زوجاتهم كده وبتحايل كمان حاجه يعني 😛
لا الزوج او الراجل الى يفرط فى عرض زوجته لأى حد او اى حد من اهل بيته او حتى يقبل ده على بنات الناس يبقى لا ينتمى للرجولة بصلة و خسيس

• أتفق
التفاعلات: الملك الضعيف
سحاق اي انا لو خابط أو مرتبط بوحده وعرفت انها عملت سحاق دقيقه وحده مش هكمل معها هيا ناقصه قرف انتي بتقولي ليا راجل اقسم ب**** لو ها لو مش قادر اكتبها ولا اتخيلها حتى هقتلها واقتله 😤مش عارف بتفكرو في كده ازاي اصلا
طيب

طيب مبدأيا كدا اه طبعا ولو شفت البنت اللى عملت معاها حفركها
دلو المبدا من الانثى تبعى
يبقي خازوق مغرى وشكرا
مافهمتش ولا كلمة

حصل بالفعل و زوجتى قالت واعترفت لى انها تمارس السحاق Lesbianizm مع بنات و زوجات و زميلات و صديقات فشعرت بالانبساط انا، وهجت جنسيا فعلا و اتعرفت على عشيقاتها من الاناث و صرنا اصدقاء
و عرفت فعلا ان اختى و خالتى و عمتى تمارس السحاق و لم اهتم فهو شىء عادى من حقها تنبسط و تعيش بمزاجها
و عرفت من زوجتى انها اتناكت من أصدقاء اخوها و من زملاء فى الجامعة فسالتها عن أدق التفاصيل و هجت جنسيا جدا و نكتها حلو خالص بعدها وهى كل ما تحب تهيجنى تحكى لى حقيقة عملتها مع عشيق او عشيقة لها ، لكن هى كمان طلبت تشوفني نايم مع صديقات ليها وامارس معهن الجنس فى وجودها جنبى و فعلا عملت كدة
مفيش ايى مشاكل
كل نساء العائلة عملت سحاق !
دي حاجة جميلة خالص

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: بحب الكس الابيض، Karim g و حنان و حب
تمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%