NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رد الفعل هيكون ايه ؟
انا هقعد اتكلم معها واعرف ليه عملت كده وهل هى ميوله من الاول كده والا بعد ماتجوزنا بقت كده وهل انا مقصر معها والا ده ملل جنسى واعرف الاسباب وبعدها هكرار هل هى عايزانى نكمل والا ننفصل

احينا بلاقي الكلام يخرج بالفصحي وحده .المهم لو حصل وقفشتهم سوا فغالبا هنيك الاثنين سوا وبعدها اخير صديقتي بين ترك صديقتها او تركي فإن اختارت صديقتها احاول أقيم علاقه مع صديقتها حتي أفسد علاقة الاثنين ثم اترك الاثنين​

ياسلام كلامك ينفع قصص جنسية للجيب
هتكسر الدنيا في القطارات دي

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا هقعد اتكلم معها واعرف ليه عملت كده وهل هى ميوله من الاول كده والا بعد ماتجوزنا بقت كده وهل انا مقصر معها والا ده ملل جنسى واعرف الاسباب وبعدها هكرار هل هى عايزانى نكمل والا ننفصل
وهل لو مع راجل هيكون مفس رد الفعل ؟

لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك عملت سحاق هل هتعتبر دي خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفس لو الخيانة حصلت مع راجل ؟
اكيد خيانه طبعا ومش هقبل بيها بس السحاق يختلف ورد الفعل يختلف بس الاتنين خيانه

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
السؤال نازل مرتين

لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
مش هقبل ب دا نهائي

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
وهل لو مع راجل هيكون مفس رد الفعل ؟
لا طبعا ومش هقول زى الافلام هم**وته الا لو كان فعلا معايا حاجه فى وقتها بس هتصل على اهلها فى سعتها يجوا وبعدها طلاق من غير مستحقتها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي جدا مفهاش مشكله

• عجبني
الفكرة في الخيانة مش ممارسة الجنس في حدا ذاتها
الفكرة الرئيسية ان الطرفين معطيين الأمان والثقة لبعض
كون ان الست تعمل حاجة زي كده من ورا الراجل حتى لو مع ست تانية فآه دي تعتبر خيانة
وسبب كافي جدا من وجهة نظري للانفصال وكل واحد يروح لحاله

الموضوع ده ممكن يعدي لو فرضا الزوجين دماغهم واحدة وفيها قدر من التحرر
وبنقرأ حالات في الغرب كتير وحتى هنا الزوج هو اللي بيطلب جنس ثلاثي مع مراته وامرأة تانية
لكن الفكرة في الآخر هما ايه حدودهم ومتفقين على ايه مع بعض
لكن حد يعمل حاجة من ورا التاني ويفرض عليه أمر واقع؟
حتى بمقاييس أمريكا والغرب لأ مش هتعدي وهتبقى مصدر مشكلة كبيرة
وبمقاييسنا أحنا الموضوع سهل جدا يتطور لأمور أسوأ من الانفصال

نقطة تانية برده لو الزوجة بتمارس السحاق من ورا زوجها؟ ففي سؤال مشروع هي ميولها الفعلية ايه؟
ليه الزوج يظلم نفسه بالارتباط بواحدة أصلا مش بتنجذب لجنس الرجالة ككل وعايزاه بس ديكور ومنظر اجتماعي

تختلف بس برضوا هيكون ف عتاب ولكن كا خيانه هيكون ف رد فعل معجبهاش ام السحاق لو انا مش مطفي يبقا سعتها الطلاق احسن

الرد الواضح و الصريح
لو مراتي هخرب الدنيا معاها و مش بعيد أطلقها
لو عشيقتي (الأساس في علاقتنا هو المتعه) يبقى هقولها انبسطي و لو صاحبتك ليها مزاج نخليه ثريسوم
ده الدوغري حضرتك و من غير تزويق
فهمان

• أتفق
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%