NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده نوع عالي جدا من الاثاره بالنسبالي

• عجبني
التفاعلات: omr1807
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وليه الراجل ميكونش خول مراته وشرموط مراته وهكذا ؟
لانه بمنتهى البساطه ساعتها مش حايبقى راجل من اصله الخول والشرموط ده بالنسبه للرجاله زى الست بالظبط يعنى واحد بيتناك مش ينيك يبقى فين الرجوله هنا وحاينفعها بايه لو هى شايفاه كده
كأنها بتقوله انه مش عارف يكيفها وانه زى قلته بالنسبه لها

نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
مفيش راجل محترم مع انثي هيشتمها ويقولها كده احنا مش سرسجية

• عجبني
التفاعلات: In the world
  • حبيته
التفاعلات: حياة الماضي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: In the world و drsniper666
نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
الشتيمه المتبادله هي ال بتسخن العلاقه والهيجان للطرفين وبعد م بتخلص العلاقه كل دا بيتنسي اكنه متقالش م الاساس

• حبيته
التفاعلات: حياة الماضي
  • أتفق
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
حابة اسمع ارائكم
انا مبشتمش انا بعمل الافجر وهيا اللي بتطلب تتشتم

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
مافي رجالة بتحب تتشتم وبتحب تكون خاضعة
بس طبعاً الست لما تكون خاضعة ده شيئ مقبول بس الراجل لما يكون خاضع دي تكون غير مقبولة
مانا ما انكرتش
انا قلتلك لو مافيش توافق من الاول يبقي بلاش

• عجبني
  • بيضحكني
انا مبحبش حد يشتمني واللي بيشتمني بشتمه هو واهله وبقيت اهله لحد الاباء المؤسسين 😁
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اومال بتقولوا اايه لبعض وقت السرير ؟

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
حابة اسمع ارائكم
وليه اشتم من اول اصلا اي الفكره؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%