NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص الرد من وجهة نظري
لو العلاقة بين اتنين متجوزين علاقة طبيعية بيكون ده وقت التحرر من القيود لان كل واحد فينا راجل او ست بيحب يكسر القيود وقت ممارسة الجنس فهل بقي هو يشتم ولا يتشم دي بتكون علاقة خاصة بين الطرفين هما بيحددو فيها المسموح والممنوع
اما لو علاقة جنسية عابرة
ليها طريقين
اني اكون دافع مبلغ مالي قصاد ممارسة الجنس
في الحالة دي بمارس بحرية وبقول اللي عايزة والمفروض ان اللي معايا عارفة وعندها خبرة ازي ترضي الراجل اللي معاها
اما لو علاقة عاطفية زي خيانة زوجية او ممارسة شباب
فمظنش ان دول عندهم وقت بتكلموا لانهم بيكونو خاييفين من الفضيحة ولو كانت الامور امان وقت العلاقة كل طرف بيحاول يوصل لاعلي درجة من المتعة حسب ميولة
يبقي الموضوع طرف بقبل وطرف بيرد كلا علي حسب ميولة
انت كاتب الموضوع ممكن تقبل حاجات غيرك ميقبلهاش والعكس صحيح
لولا تعدد الاذواق لبارت السلع

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
شكلك فيمنيست 😂😂😂
ك*م الفيمينست
انا بقدر القاروره اللى فاهمه يعنى ايه ست ويعنى ايه راجل
انما الفيمينست متفرقش من جزمتى حاجه 😂😂😂😂😂

هحسن النية وارد بكامل عقلي مع ان كلامك غرضه الاهانة
انا عارفة انه مش كهربائي واستخدمتها كهزار وانا لو عاوزة اهينه هقدر اهينه عادي واقدر اتجاهله خالص لان دي الاهانة الاكبر
لكن انا مش شايفة اي إهانة في كهربائي وغيره
وللعلم انا بعرف اقرأ كويس وعارفة الفرق بين كهربا وكهربائي
لا الموضوع مش مستاهل لا حسن نوايا و سوء نوايا لأن سؤالى كان واضح .. و انا مش *** الحمد لله و لا ساذج عشان اهين حد الجميع له الاحترام
بس انتى كلامك و طريقتك فى سرد الكلمة توحى بكدة و انتى كمان من خلال كلامك بتحبى تثبتى انك شخصية واعية و متفتحة فحسيت بتناقد مش اكتر ... نيتك بقى انا مليش لا حكم و لا سيطرة عليها و لا حقى اتدخل انا اتكلمت فى الظاهر

بص الرد من وجهة نظري
لو العلاقة بين اتنين متجوزين علاقة طبيعية بيكون ده وقت التحرر من القيود لان كل واحد فينا راجل او ست بيحب يكسر القيود وقت ممارسة الجنس فهل بقي هو يشتم ولا يتشم دي بتكون علاقة خاصة بين الطرفين هما بيحددو فيها المسموح والممنوع
اما لو علاقة جنسية عابرة
ليها طريقين
اني اكون دافع مبلغ مالي قصاد ممارسة الجنس
في الحالة دي بمارس بحرية وبقول اللي عايزة والمفروض ان اللي معايا عارفة وعندها خبرة ازي ترضي الراجل اللي معاها
اما لو علاقة عاطفية زي خيانة زوجية او ممارسة شباب
فمظنش ان دول عندهم وقت بتكلموا لانهم بيكونو خاييفين من الفضيحة ولو كانت الامور امان وقت العلاقة كل طرف بيحاول يوصل لاعلي درجة من المتعة حسب ميولة
يبقي الموضوع طرف بقبل وطرف بيرد كلا علي حسب ميولة
انت كاتب الموضوع ممكن تقبل حاجات غيرك ميقبلهاش والعكس صحيح
لولا تعدد الاذواق لبارت السلع
ماشي

يسط عيب و** الكلام ده انا عارف ان في ستات فعلا غريبه كده ومسترجله ودول بنشوفهم كتير بس برضو ميبقاش عقلك صغير كده انا فكرتك فاهم و** بس مش عارف تعبر اعقل بقا يعني مفيش حد هيجوز وحده مسترجله إلا لو سالب بنوتي يعني أفهم كلامك وعديه على عقلك وقلبك وشوف انت بتحب ايه و**** مفيش راجل هيحب انو يشتم مراته ولا ان مراته تبقا شرموطه معاه ده كلام هما اتغسلت دماغهم بيه وبحكم انهم آخرهم قصص فكرو ده الواقع والي يثبت كده انهك بيخانقو على كده عن قناعه ده يثبتلك انو عمرو مجرب أو كانت تجربه رخيصه زيه واتهان فيها فصدق ان ده كده حقيقه
يا حبيبي الكلام ده في السرير ببن الرجل ومراته انت عاوز تعلم الرجل يقول ايه لمراته كمان.. إذا كانت صاحبة البوست العبقري مش فاهمة الفرق بين الوضعين وفاهمة ان الرجل لما يقول لمراته في السرير يا شرموطة معناها انها بتاعت رجالة انت جاي تنتقدني انا اتكل ع **** **** يسهلك ويسهلها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كدا دى اعراض
وكدا انت غلطتى فيه
امسكى العقل شويه 😂😂
لا و**** ماقصدي غلط
هو قال مفيش مرا عندها عقل وانا حبيت اعرف هو شايف مامته ازاي
اتمنى بجد يكون شايف مامته احسن من كده

• عجبني
  • عجبني
مترديش **يسطا انت فين اصلا انت راجل عنده عقل محترم تستحق شاره الرجوله
المنشن انت عامله لسحر وموجه كلامك ليها انها متردش عليا وشتمت

• معجبنيش
التفاعلات: In the world
لا و**** ماقصدي غلط
هو قال مفيش مرا عندها عقل وانا حبيت اعرف هو شايف مامته ازاي
اتمنى بجد يكون شايف مامته احسن من كده
رس.ولك لما قال ناقصات عقل استثني الامهات ؟
ولا انتي عاوزه تطلعيني عندي مامي ايشوز

لا الموضوع مش مستاهل لا حسن نوايا و سوء نوايا لأن سؤالى كان واضح .. و انا مش *** الحمد لله و لا ساذج عشان اهين حد الجميع له الاحترام
بس انتى كلامك و طريقتك فى سرد الكلمة توحى بكدة و انتى كمان من خلال كلامك بتحبى تثبتى انك شخصية واعية و متفتحة فحسيت بتناقد مش اكتر ... نيتك بقى انا مليش لا حكم و لا سيطرة عليها و لا حقى اتدخل انا اتكلمت فى الظاهر
تمام وتاني بأكد ان عمري مابهين شخص لذاته
انا بنتقد كلامه وبمسح بيهم الارض عادي انما الشخص نفسه مبعملش كده
وحمو الكهربائي اصلاً مغلطش فيا عشان اهينه

رس.ولك لما قال ناقصات عقل استثني الامهات ؟
ولا انتي عاوزه تطلعيني عندي مامي ايشوز
وهي ناقصة عقل معناها انها معندهاش عقل ؟

اه أعلمه يقول ايه لمراته طلما جلنف مش بيطلع من بقه كمله حلوه وفاكر انو راجل وكلمته تتنفذ صح ولا غلط معندوش حاجه اسمها مشوره فاكر الدنيا بدراع وهوا ملوش لازمه زيك كده وبيظلم معاه بني ادمه ملهاش ذنب وبيخلف ولاد شخصيتهم ضعيفه يكبرو وغصب عنهم بيبقو زيه وياجو يقرفونا هنا الحمد لله على نعمه الاب والام الكويسين تقريبا لو ابويا شخص تاني اعتقد اني كنت هبقا زيك كده

وهي ناقصة عقل معناها انها معندهاش عقل ؟
بالنسبالي اه
زي ما بالظبط انا معنديش علم بالطلب بالنسبالك لمجرد اني طالب
يعني ناقصني علم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%