NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في ناس ممكن تتقبل الشتيمه من النوعية دي.
لكن انا كشخص مش هتقبلها لأن بطبيعة الي بيحصل هي حرفيا بتتناك وفعليا شرموطة ل زوبري و انا بالفعل راكبها وانا بقولها كده.
انما هي لما ترد ليا تقولي خول ولا متناك، ده منافي تماما لوضعي وانا راكبها فيستحيل اتقبل.
وبرضو كشخص اذا تعرضت لكلمه زاي دي وقت علاقه جنسية بكلمه او حركات هفهمها أنها متقولش ده تاني سواء كان ضرب مش من نوع تكسير العضم ضرب ميفصلش المود.

لكن اهم نقطة بقا والأهم اذا هي اصلا مش متقبله الشتيمه و مش مثيرة بالنسبه ليها الطبيعي أن مشتمهاش حتي لو ده فيه إثارة ليا.
معنى كلامك ان اي واحدة بتتناك شرموطة !

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممنوع وضع ارقام تسلسل للمواضيع راجع قوانين المنتدي سيتم دمج جميع آلموآضيع فى موضوع واحد
تمام ياقائدة 🫡

• حبيته
التفاعلات: Eden 123
معنى كلامك ان اي واحدة بتتناك شرموطة !
لو فهمتي كلامي مكونتيش سئلتي السؤال ده، ببساطة في ستات بتحب تحس بالشعور ده مع شريكها سواء حبيب بقا ولا جوز ولا عشيق و مش عايشة بمبداء الشرموطة علي كل البشر مع بس شريكها.
وفي منهم الي الشتيمه والكلام ده بيثيرها وقت العلاقة وممكن يكون الي نايم معاها جوزها ومحدش لمسها غيره، مش معني كده أنها شرموطة all the time بس وقت النيك بتكون اجدعها شرموطة وبتفصل الجنس عن باقي الحياة وقت النيك شرموطة ووقت الجد هي أنسانه طبيعية.

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
انا ك عادل هقولها هاتيها ف البيت وخدو راحتكو عادي بيس
وب النسبالي لا مش خيانه
ولو خانتني مع راجل هيكون رد فعلي اني اطلقها مش اكتر لاني كده انا مش قادر اكفيها ومش شرط جنسيا ممكن عاطفيا ف يبقي بلاها احسن

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
بصي اول حاجة دا صعب لان اي ست بتخش معايا صعب تخوني تاني حاجه مش هعتبرها خيانة لان الاتنين هيتناكو وبعدها هفشخها لوحدها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%