NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مقومات الست بالنسبالك ايه
سواء فكريا
جسديا
ثقافيا
اجتماعيا
.
.
.
س؟؟؟
أهم من كل ده انك تكون مقتنع باللي معاك مش اي ست وخلاص انام معاها لازم تفهمني وأفهمها دماغ يعني عشان نبقي ع مستوي واحد جسديا بقة دي علاقي سرية بيني وبينها أما ثقافيا فلازم تكون ولو ع قدر صغير من الثقافة واجتماعيا احب الست تكون ليست اجتماعيا فالاختلاف داءما يفسد العلاقات ده رأيي والرأي لا يفسد للود قضية

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
عشان كدا ماشيه راسك فى الارض علطول
دماغ فضائيات بقى
تصدق عجبتني ، رغم انك قصفت جبهتي بجدارة بس لا تستحقها 😂😂😂😂😂😂😂😂 nice shot 🥲💔💔💔

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG
أهم من كل ده انك تكون مقتنع باللي معاك مش اي ست وخلاص انام معاها لازم تفهمني وأفهمها دماغ يعني عشان نبقي ع مستوي واحد جسديا بقة دي علاقي سرية بيني وبينها أما ثقافيا فلازم تكون ولو ع قدر صغير من الثقافة واجتماعيا احب الست تكون ليست اجتماعيا فالاختلاف داءما يفسد العلاقات ده رأيي والرأي لا يفسد للود قضية
رأى يحترم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
  • حبيته
تصدق عجبتني ، رغم انك قصفت جبهتي بجدارة بس لا تستحقها 😂😂😂😂😂😂😂😂 nice shot 🥲💔💔💔
كلام ملوش لازمه وهنسف عداوه واحنا منعرفش بعض اصلا
بس اشطا
انا اسف على الحوار من اول رغم انك اللى شديتى معايا فى الاول

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: najwa و SLSAMG
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
بزازها كبيرة 🙂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Omar Elsaid
كلام ملوش لازمه وهنسف عداوه واحنا منعرفش بعض اصلا
بس اشطا
انا اسف على الحوار من اول رغم انك اللى شديتى معايا فى الاول
لا مش زعلانة
و ده يثبت جدارتي اني عرفت استفزك بنجاح 😎
**** يخليني للبشرية و افضل استفزهم اكتر و اكتر 🤡

• بيضحكني
لا مش زعلانة
و ده يثبت جدارتي اني عرفت استفزك بنجاح 😎
**** يخليني للبشرية و افضل استفزهم اكتر و اكتر 🤡
استفزى استفزى
صفه حواء 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: SLSAMG و najwa
استفزى استفزى
صفه حواء 😂😂😂
ايوة ايوة ايوة
كل ما تتزنقوا تقولوا اصلها نكدية ، اصلها مستفزة و تجيبوا اللوم على الست
ما هو لو كلام الكاتب اهبل و عقله صغير المفروض المستمع يكون عاقل 👽
استفزيتك بنجاح صح ؟! 🤡🤡🤡

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوة ايوة ايوة
كل ما تتزنقوا تقولوا اصلها نكدية ، اصلها مستفزة و تجيبوا اللوم على الست
ما هو لو كلام الكاتب اهبل و عقله صغير المفروض المستمع يكون عاقل 👽
استفزيتك بنجاح صح ؟! 🤡🤡🤡
بس ي كلاون ي عبيطه 😂😂😂😂
دا انت مضحكه فشخ 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: najwa و SLSAMG
سواء فكريا
جسديا
ثقافيا
اجتماعيا
.
.
.
؟؟؟
فكريا
الثقة في النفس فاهمة الدنيا والناس اللي حواليها
جسديا
الست مش جسد الست روح بس تكون خفيفه الحركة عندها نشاط
اجتماعيا
تكون من نفس المستوي أو أقل لاني المطلوب أن اعيشها في مستوي كويس
الست الجريئة اللي تبقي عندها حاجات غير متوقعة بمعني كل يوم متجددة بتغير في نفسها في اللبس الميكب تكون دائما عندها رغبة ليك من غير ما تطلب

• عجبني
فكريا
الثقة في النفس فاهمة الدنيا والناس اللي حواليها
جسديا
الست مش جسد الست روح بس تكون خفيفه الحركة عندها نشاط
اجتماعيا
تكون من نفس المستوي أو أقل لاني المطلوب أن اعيشها في مستوي كويس
الست الجريئة اللي تبقي عندها حاجات غير متوقعة بمعني كل يوم متجددة بتغير في نفسها في اللبس الميكب تكون دائما عندها رغبة ليك من غير ما تطلب
عااااااااااااش اوى
كلام موزون جدا

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG و حاتم المصري
لو هتكلم عن مواصفة الزوجة ال انا عايزها لازم تكون متدينة و محتشمة لعلها تكون سبب في هدايتي و شكلها يكون مقبول بالنسبالي و ميكونش مستواها الاجتماعي اعلى مني و متكونش عندية ولازم تكون مطيعة و فرق السن ما بينا ميكونش كبير يعني بحد اقصى 4 سنين و طبعا دي مش موجودة في الزمن دا انما لو هتكلم عن واحدة امشي معاها ف انا نفسي في ميلفاية اربعينية تكون في الشكل زي اروى جودة او رانيا يوسف كدا و تكون متفهمة ان دي علاقة بدون جواز

• عجبني
لو هتكلم عن مواصفة الزوجة ال انا عايزها لازم تكون متدينة و محتشمة لعلها تكون سبب في هدايتي و شكلها يكون مقبول بالنسبالي و ميكونش مستواها الاجتماعي اعلى مني و متكونش عندية ولازم تكون مطيعة و فرق السن ما بينا ميكونش كبير يعني بحد اقصى 4 سنين و طبعا دي مش موجودة في الزمن دا انما لو هتكلم عن واحدة امشي معاها ف انا نفسي في ميلفاية اربعينية تكون في الشكل زي اروى جودة او رانيا يوسف كدا و تكون متفهمة ان دي علاقة بدون جواز
عااااش

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
سواء فكريا
جسديا
ثقافيا
اجتماعيا
.
.
.
؟؟؟
فى البدايه انت رتبت الموضوع على حسب اولوياتك لا اراديا

الست فكريا وثقافيا واجتماعيا وجسديا ده ترتيب اولوياتى

نبدأ بفكريا وثقافيا ودول متناسقين ومرتبطين تماما يعنى الست المثقفه أكيد هتلاقيها فكريا ناضجه ولو لقيت الست من النوع ده فأنت حرفيا امتلكت نصف السعاده والنجاح والدعم لانها كمان بيكون عندها حدس عظيم بالفطرة

اجتماعيا الجزء ده له عده ابعاد مثلا لو من طبقه ثريه بالاصل فانت هتلاقي انسانه متواضعه جدا فى الاغلب على عكس الشائع اما لو من طبقه حديثه العهد بالثراء فى الأغلب هتجد الغطرسه والعنجهيه والتكبر وهى خواء من داخلها

اما الطبقات المتوسطه وتحت المتوسطه اذا كانت الانثي ذات النطاق الاول من التفكير والثقافه هذا يجعلها تذوب سريعا بين مختلف الطبقات وتحصل عل. انبهار الجميع بثقافتها وافكارها اما اذا كانت غير ذات ثقافه فستجدها اما انها متقبله بالامر او تحاول الوصول لطبقه اعلى باى طريقه

نأتى للجانب الجسدى البنت او الست عموما اذا كانت تتقبل نفسها باى شكل فستجد هذا منعكسا عليها وعلى تقبلك لها وعندك امثله مختلفه فى الوسط الفنى مثلا مثل شيماء وويزو رغم امتلاء الجسد لكن روحهم الجميله تنعكس عليهم وهنا اجزم لك أن الجسد لا ينفصل عن الروح مطلقا

هذا عن اعتقادى وقناعاتى بما يتعلق بالأنثي

• حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و الـ مجتاو
فى البدايه انت رتبت الموضوع على حسب اولوياتك لا اراديا

الست فكريا وثقافيا واجتماعيا وجسديا ده ترتيب اولوياتى

نبدأ بفكريا وثقافيا ودول متناسقين ومرتبطين تماما يعنى الست المثقفه أكيد هتلاقيها فكريا ناضجه ولو لقيت الست من النوع ده فأنت حرفيا امتلكت نصف السعاده والنجاح والدعم لانها كمان بيكون عندها حدس عظيم بالفطرة

اجتماعيا الجزء ده له عده ابعاد مثلا لو من طبقه ثريه بالاصل فانت هتلاقي انسانه متواضعه جدا فى الاغلب على عكس الشائع اما لو من طبقه حديثه العهد بالثراء فى الأغلب هتجد الغطرسه والعنجهيه والتكبر وهى خواء من داخلها

اما الطبقات المتوسطه وتحت المتوسطه اذا كانت الانثي ذات النطاق الاول من التفكير والثقافه هذا يجعلها تذوب سريعا بين مختلف الطبقات وتحصل عل. انبهار الجميع بثقافتها وافكارها اما اذا كانت غير ذات ثقافه فستجدها اما انها متقبله بالامر او تحاول الوصول لطبقه اعلى باى طريقه

نأتى للجانب الجسدى البنت او الست عموما اذا كانت تتقبل نفسها باى شكل فستجد هذا منعكسا عليها وعلى تقبلك لها وعندك امثله مختلفه فى الوسط الفنى مثلا مثل شيماء وويزو رغم امتلاء الجسد لكن روحهم الجميله تنعكس عليهم وهنا اجزم لك أن الجسد لا ينفصل عن الروح مطلقا

هذا عن اعتقادى وقناعاتى بما يتعلق بالأنثي
لا اراديا هو فعلا لا اراديا لانه كان ارتجال حوفت
اولوياتى انا مفكرتش فى نفسى قد ما كنت عاوز اتناقش مع الناس واعرف اراءهم
اما رأيك فا انت قفلت اللعبه حرفيا :love::love::love:

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و ماستر_جو
لا اراديا هو فعلا لا اراديا لانه كان ارتجال حوفت
اولوياتى انا مفكرتش فى نفسى قد ما كنت عاوز اتناقش مع الناس واعرف اراءهم
اما رأيك فا انت قفلت اللعبه حرفيا :love::love::love:
صديقي العزيز تشرفت بالنقاش وابداء رأيى المتواضع فى موضوعك الثرى
واشكرك على الاطراء فيما يخص تقفيل اللعبه بس عاوزين الحساب بالبونص لو سمحت علشان ده مال أيتام 🤣🤣

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%