NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين قالك كده انا مدرب مساج بعمل مساج وباخد فلوس مقابل بيتعرض عليا فلوس عشان اعمل جنس جمب المساج بس انا اللي برفضها اصلا ولو عملت علاقه جنسيه مع اي زبونه بعد المساج مبخدتش فلوس خالص انما بيتعرض عليا فلوس مقابل الجنس
انا اصلا بطبعي مش بحب الجنس اللي بفلوس بحبه كده عشان بمزاج ومتعه لكن بفلوس تحس انك بتشتري حاجه وهترميها فاهمني بس انا عايز شغلانه زي اللي انت فيها دي😂😂😂

لا عايز اركب واخد فلوس😂
ورده مش ممكن تلاقي 😅😅😅😅
ممكن تلاقي شوكه تعطيك فلوس وتنيكها 🙊🙈

• عجبني
التفاعلات: janman
  • عجبني
التفاعلات: عراب الغرام
اصل مفيش راجل هيجي بالفلوس بتيجي ببلاش طول عمرها هيجان وحش😅😂😂😂
لا فى ولاد بالفلوس

ياااه شغلانه شمال اوي🥺😂😂😂
ولا شمال ولا حاجه في عميلات بتسخن من المساج ف تطلب معاهم تتناك وعايز اقولك الفئه العليا ف المجتمع الهاي كلاس اغلبيتهم كده

• عجبني
التفاعلات: janman و jjojja
انا اصلا بطبعي مش بحب الجنس اللي بفلوس بحبه كده عشان بمزاج ومتعه لكن بفلوس تحس انك بتشتري حاجه وهترميها فاهمني بس انا عايز شغلانه زي اللي انت فيها دي😂😂😂
😂😂😂😂😂

• عجبني
زي مفي بنات بتتاجر بفلوس تتناك ليه مفيش رجله تتاجر عشان تنيك 😂😂😂
البنت مش معها فلوس زيكم

• بيضحكني
ولا شمال ولا حاجه في عميلات بتسخن من المساج ف تطلب معاهم تتناك وعايز اقولك الفئه العليا ف المجتمع الهاي كلاس اغلبيتهم كده
😂😂😂 خدني معاك 😂😂

موجودين كثيييييير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
بيحصل بس لازم تبقى فورمة وعندك دائرة علاقات قوية بنسوان واصلة ومحرومة لأسباب تتعلق بمنصب أو سلطة أو أسباب اجتماعية

• عجبني
اصل مفيش راجل هيجي بالفلوس بتيجي ببلاش طول عمرها هيجان وحش😅😂😂😂
لاحظة ان كلامك جارح😂

• بيضحكني
بيحصل بس لازم تبقى فورمة وعندك دائرة علاقات قوية بنسوان واصلة ومحرومة لأسباب تتعلق بمنصب أو سلطة أو أسباب اجتماعية
عايزين نوصل بقي😂😂😂 ونلعب جنس وفلوس😂😂 هو ديما الحرمان بيولد انك هتتناك من توب الارض😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: خالد إسكندرية
ولد يسطا وسؤال مبين وردود مبينه😂😂
مال عاوز تجيب راجل بفلوس ليه ياعم انا شاكك فين ياض 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%