NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال للبنوتي والسالب

حسيت اني طاير في السما
كنت فرحان قوي

• حبيته
التفاعلات: أبوك
اول مرة اتنكت كنت خايف شوية بس بعد كدة الموضوع بقى ممتع قوي احساس انك عريان ملط قدام راجل وهيجان عليك وانه يدخل بتاعه جواك وينيكك وينزل لبنه جواك ده من افشخ الحجات اللي حسيتها في حياتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صعيدي هايج, ناضج اوى, Sayed padro و 3 آخرين
أول مرة كانت من إبن خالي وكنت في أولى اعدادي ساعتها
إحساسي كان كوكتيل كده من الخوف والألم والتوهان والفرحه والمتعه كل الحاجات دي مع بعض كده

• حبيته
التفاعلات: The magic و أبوك
أول مرة كانت من إبن خالي وكنت في أولى اعدادي ساعتها
إحساسي كان كوكتيل كده من الخوف والألم والتوهان والفرحه والمتعه كل الحاجات دي مع بعض كده
انت كام سنه حاليا

• عجبني
التفاعلات: mos.mero
احكلنا اول مرة اتفتحت فيها واحساسك كان اي
ومين فتحك
انا اول حاجة عرفتها ... المص 😋
اللى قعدنى على حجره☺ وافترسنى كان ابن خالتى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و أبوك
انا اول حاجة عرفتها ... المص 😋
اللى قعدنى على حجره☺ وافترسنى كان ابن خالتى
شكلك حريف مص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نوني الخول و أبوك
اول مرة اتنكت كنت خايف اوي واللي فتحني كان ابن خالي ولما حس اني خايف خلاني امصو عشان اهدا شوية وفعلا المص عجبني اوي لغاية ما اتمنيت انو ينيكني فعلا ولما بدا يدخل زبه كنت حاسس بالم بس بعد شوية الاحساس قلب بمتعة شديدة خاصة لما طيزي اتعودت على زبه اللي كان كبير او انا كنت شايفه كبير ساعتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صعيدي هايج و أبوك
اول مرة اتنكت كنت خايف اوي واللي فتحني كان ابن خالي ولما حس اني خايف خلاني امصو عشان اهدا شوية وفعلا المص عجبني اوي لغاية ما اتمنيت انو ينيكني فعلا ولما بدا يدخل زبه كنت حاسس بالم بس بعد شوية الاحساس قلب بمتعة شديدة خاصة لما طيزي اتعودت على زبه اللي كان كبير او انا كنت شايفه كبير ساعتها
كبير ساعتها ليه كان عندك اد اي

كان اول مره مع ابن عمي كنا دايما بنشتغل تبادل سوفت ومص لحد م ف مره سخنا جامد احنا الاتنين وهوا كان نفسه يدخله بس انا مكنتش برضى عشان بخاف ف المره دي قالي ادخله قولتله بلاش احسن و انا كنت بقول لا وطيزي كانت بتفتح وتقفل لوحدها اكيد هوا اخد باله كل دا وانا نايم قدامه وعاطيله طيزي ف وضع الدوجي ف الاول تف على زبه وقعد يحركه على الفتحه ولقيته واحده واحده بيدخل راسه ولقيتني برخي طيزي وبسيبله نفسي لحد م دخله كله حسيت اني اتفتحت زي البنات وزبه كان تخين حسيت طيزي بقيت واسعه وكنت خايف الا مترجعش تاني ولا اتفضح وف نفس الوقت هايج وعاوز اتمحن عليه اكتر كان ميكس رهيب ف شوية احاسيس

• عجبني
التفاعلات: ديوث سالب 11
اول مرة كنا منعمل من برة لبرة بس
بعدين دخلتو وصار دور صديقي دخلو فيني
كتير انبسطنا فالتبادل

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و متحرر جديد
اول مرة كنا منعمل من برة لبرة بس
بعدين دخلتو وصار دور صديقي دخلو فيني
كتير انبسطنا فالتبادل
انا مثلك
بس اول مرة كان عمري 15 سنة
بيحطو من برة
وبعدين يدخلو بالتدريج
وبعدها جربت التبادل مع واحد
والعلاقة مستمرة لهلا
واهر مرة كانت ليلة العيد الكبير
عيدنا على بعض بزبارنا

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و hani1
انا مثلك
بس اول مرة كان عمري 15 سنة
بيحطو من برة
وبعدين يدخلو بالتدريج
وبعدها جربت التبادل مع واحد
والعلاقة مستمرة لهلا
واهر مرة كانت ليلة العيد الكبير
عيدنا على بعض بزبارنا
نيالك ياصاحبي
انا صرلي زمان ماعملت تبادل
وكتير مشتهي

بصراحه معرفش عشان لسه مجربتش الاحساس دة ونفسي اجربه اوووي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%