NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للبنات و الستات و الجنس الناعم فقط

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تحبي خطيبك أو جوزك أو حبيبك ، أو تحبي الراجل عموما إللي ترتبطي بيه يكون بدقن ولا منغير دقن

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و الــــــعَــــــربــــــى
بحب يكون بزقن محدده مرتبه ... ولو وشه مدور يبقى طحن عليه ... ويكون عنده شعر في صدره ولو خفيف ... احسن أنه راجل مش أقوله يا اختي 🤭🤭... الراجل لازم يكون ناشف في جسمه ... مش يبقى كيرفي في نفسه 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ .

عندنا واحد في البرج كل ما اشوفه اقول بطل في سيري 🤣🤣 كيرفي كيرفي يعني 🤭🤭

• بيضحكني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: كريم سعد مكرم, الصقر_الجارح, المش مهندس و 3 آخرين
بحب يكون بزقن محدده مرتبه ... ولو وشه مدور يبقى طحن عليه ... ويكون عنده شعر في صدره ولو خفيف ... احسن أنه راجل مش أقوله يا اختي 🤭🤭... الراجل لازم يكون ناشف في جسمه ... مش يبقى كيرفي في نفسه 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ .

أولاً : أزيك و حشاني أووووووووي فينك مختفيه ليه ، كل سنة و إنتي طيبة
ثانياً : أفرض مابيحبش الذقن و و مشعر في جسمة و مش كيرفي لا طول بعرض و جسمه ناشف بس هو مش بيحب يطول ذقنه

أولاً : أزيك و حشاني أووووووووي فينك مختفيه ليه ، كل سنة و إنتي طيبة
ثانياً : أفرض مابيحبش الذقن و و مشعر في جسمة و مش كيرفي لا طول بعرض و جسمه ناشف بس هو مش بيحب يطول ذقنه

عادي يبقى حلو بس انا بفضل يكون كدة

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا

😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

كل دي صفات

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و شريـف باشا
  • بيضحكني
امال يبقي راجل ازاي 😂
الراجل مش بالشعر فيه رجالة كتير مش مشعره و رجالة و ياما رجالة مشعرة و مش رجالة ، المهم الراجل فعل مش عشان عندو شعر في ايده او صدرة يكون كدا راجل

الراجل مش بالشعر فيه رجالة كتير مش مشعره و رجالة و ياما رجالة مشعرة و مش رجالة ، المهم الراجل فعل مش عشان عندو شعر في ايده او صدرة يكون كدا راجل
فعلا بس بيدي شكل للراجل و بيعكس رجولته 🔥

فعلا بس بيدي شكل للراجل و بيعكس رجولته 🔥
شوف الراجل شخصية و مواقف و صدقني و حيات الايام المفترجة دي ليا واحد صحبي مشعر و رفيع و خطيبتة ممشياه و بتتحكم فيه ، ها نفعو الشعر دلوقتي و عندي أبن خالتلي راجل و محترم و محامي و مش مشعر نهائي ولا عندو دقن لكن راجل و ليه شخصية و الكل بيعملو الف حساب

شوف الراجل شخصية و مواقف و صدقني و حيات الايام المفترجة دي ليا واحد صحبي مشعر و رفيع و خطيبتة ممشياه و بتتحكم فيه ، ها نفعو الشعر دلوقتي و عندي أبن خالتلي راجل و محترم و محامي و مش مشعر نهائي ولا عندو دقن لكن راجل و ليه شخصية و الكل بيعملو الف حساب
عارف انا قصدي انو بيدي سكل للراجل فهمني

بدقن عشان محبوش ناعم

بس مش دقن قصيره عشان مش عايزاه يشوك برضو

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: ali wika، الــــــعَــــــربــــــى و شريـف باشا
عارف انا قصدي انو بيدي سكل للراجل فهمني
فاهمك يعني أنا مشعر في أيديا و رجليا و صدري على خفيف أوي بس أنا مش بحب أطول دقني بحلقها كل 3 أيام لآني بجد لما بنام بحس أن فيه حاجة على وشي مضيقاني

فاهمك يعني أنا مشعر في أيديا و رجليا و صدري على خفيف أوي بس أنا مش بحب أطول دقني بحلقها كل 3 أيام لآني بجد لما بنام بحس أن فيه حاجة على وشي مضيقاني
لا انا مستنيها تكمل بفارغ الصبر 😂

• بيضحكني
بدقن عشان محبوش ناعم

بس مش دقن قصيره عشان مش عايزاه يشوك برضو
إنتي كدا عاوزة شيخ هههههههه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%