NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة سؤال للبنات و الستات حلو و غير تقليدي

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل تحبي الأنسان إللي ترتبطي بيه ، يكون مشعر يعني أديه و رجليه و جسمو فيهم شعر ، ولا تحبي أنو يكون مش مشعر ..............؟

هل تحبي الأنسان إللي ترتبطي بيه ، يكون مشعر يعني أديه و رجليه و جسمو فيهم شعر ، ولا تحبي أنو يكون مش مشعر ..............؟
وربنا كنت لسه هسأل السؤال ده 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
وربنا كنت لسه هسأل السؤال ده 😂😂
شكلك مشعر ههههههههه ، شوف أنا مشعر في أديا و رجليا بس أما ضهري و صدري لا ، فحبيت أسأل السؤال دا ، مع أني بشووووف في الساحل و المصايف على التيكتوك بيبقى لابس شورت و رجليه مشعرة و واقف جنب خطيبتو أو مراتو عادي ، فحبيت أسأل و خلاص

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
شكلك مشعر ههههههههه ، شوف أنا مشعر في أديا و رجليا بس أما ضهري و صدري لا ، فحبيت أسأل السؤال دا ، مع أني بشووووف في الساحل و المصايف على التيكتوك بيبقى لابس شورت و رجليه مشعرة و واقف جنب خطيبتو أو مراتو عادي ، فحبيت أسأل و خلاص
اه شعر رجليا قربت اعملوا ضفاير وضهري لا مفهوش إنما صدري فيه قليل وايديا في قليل 😂😂

• بيضحكني
اه شعر رجليا قربت اعملوا ضفاير وضهري لا مفهوش إنما صدري فيه قليل وايديا في قليل 😂😂
كتير كدا بس دا بيدل على الرجولة 😂 😂 😂

• بيضحكني
كتير كدا بس دا بيدل على الرجولة 😂 😂 😂
فعلا بيبقي الهرمون كتير بيطلع شعر كتير لولا أني بحلق العانه كام زماني عامل ليها قصه كيرلي 😂😂😂

• بيضحكني
فعلا بيبقي الهرمون كتير بيطلع شعر كتير لولا أني بحلق العانه كام زماني عامل ليها قصه كيرلي 😂😂😂
أه بنشيلها كلنا و كلو هههههه ياريت الليزر ككان جلسة واحدة لكن دا فوق ال 7 او 8 جلسات و كسفة اوي ههههه

• بيضحكني
أه بنشيلها كلنا و كلو هههههه ياريت الليزر ككان جلسة واحدة لكن دا فوق ال 7 او 8 جلسات و كسفة اوي ههههه
مش كسفة لو بتاعك كبير بس بردو مرضاش اشيلوا بالليزر 😂😂 أنا بجد لو سبتو عشرين يوم ممكن اعملوا ضفاير 😂😂

مش كسفة لو بتاعك كبير بس بردو مرضاش اشيلوا بالليزر 😂😂 أنا بجد لو سبتو عشرين يوم ممكن اعملوا ضفاير 😂😂
لا هو مش كتير كدا لكن هى مسألة نظافة و لو روحت و قولت كدا هايبصولك على انك شاذ هههههههه

لا هو مش كتير كدا لكن هى مسألة نظافة و لو روحت و قولت كدا هايبصولك على انك شاذ هههههههه
يسطا أنا بقرف من الشباب هكون شاذ ازاي 😂😂😂 وبعدين مش هروح مكان اقلوا نضف العانه 😂😂

• بيضحكني
بحسو راجل اكتر 😂😂😂
مع انها مش بتفرق بس برضو بحس برجولتو

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: BadBoy7659, Cool samy, ZEUS I و شخص آخر
بحسو راجل اكتر 😂😂😂
مع انها مش بتفرق بس برضو بحس برجولتو
أيوه بقى كدا ، تعليقك مبهج ههههههههه

• حبيته
التفاعلات: Yara412
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: شريـف باشا و Yara412
جسمه عادي بحبه زي ما هو من غير تغيير سواء هو مشعر او لا ميلعبش بجسمه يعني عشان فيه رجالة بتشيل الشعر وبتبقى ناعمة بزيادة بشكل بنوتي، بس العانة لازم تتشال بس لو كان مشعر احيانا مش حالق عادي برضو بس مش على طول

لا خالص نهائي

• جامد
جسمه عادي بحبه زي ما هو من غير تغيير سواء هو مشعر او لا ميلعبش بجسمه يعني عشان فيه رجالة بتشيل الشعر وبتبقى ناعمة بزيادة بشكل بنوتي، بس العانة لازم تتشال بس لو كان مشعر احيانا مش حالق عادي برضو بس مش على طول
اهم حاجه العانه 😂😂 لو سبتها هعملها ضفاير 😂😂

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بقا صراحه أنا عندي عضلات وكدا بس عمري مفكرت اشيل شعر جسمي
ياسيدي انت حر **** يوفقك 😅
انا بتكلم عن تفضيلاتب

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل