NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال للبنات أتمنى بجد افهم

كل واحد حر في لبسه .. فيه بتلبس كده عشان تبين جمالها وتحس انها مرغوبة واللي يتعب يتعب مش مهم .. وفيه اللي بتلبس كده عشان هي كده وحياتها كده وبيئتها كده مش عشان تغريك .. بس الاغلب عشان يتعبوا اللي زيك
بس مين قالك أن اللي زيها بيتعبوني دول بالنسبالي ولا حاجه ولا بسخن ولا بتعب عليهم بس انا بقول الشباب اللي بتتعب عليهم تعمل ايه

و هايستفيدوا من كدة ايه.. انا لا ببص على حد و لا بهيج على واحدة لابسة كدة في الشارع بس مستغرب أن انتي و غيرك قلتوا بيلبسوا كدة عشان يتعبوا الشباب.. طب ايه الفائدة؟؟
انا عشان كده بسال نفس السؤال وانا و**** عمري ما هجت ع وحده ف الشارع لاني مش بحب المشتركه

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
الوقتي اغلب الشباب الجواز بقى صعب جدا عندهم بسبب الفلوس وكده ف البنات اللي ف الشارع مش بتحس بيهم تلاقي البنت لابسه بنطلون ضيق اووي ومبين كل حاجه في جسمها ف ليه بيعملو كده ف الشباب انا عارف ان علينا نغض البصر بس لم واحده تبقى لبسه بنطلون فيزون مبين كل حاجه لدرجه شفرات كسها يبقى انا اعمل ايه
الشخص الذى لايصل الى مرحلة التشبع (عدم الاثارة)فهواما مراهق اوارعن
عليك بالذهاب الى احد الشوطئ وتجول اسبوع فى المكان وعندها قس مدى الاثارة هل اول يوم
مثل آخر يوم؟ اعتقد لا
حاول ان تشاهد عرى لمدة شهور سوف تصل لمرحلة تسمى مرحلة التشبع وهى عدم الاثارة
نهائى

يا سمر
انا مش هروح اتحرش بيكي او اعتصبك مثلا ده كلام رخيص
بس علي الاقل بيني وبني نفسي هكون عاوز اكون معاكي .وهحاول اتقرب منك والشيطان ابن وسخه
او هبص علي جسمك وده شيء مش حل في نظري
طالما مش هتمد ايدك او تقول كلمه ملهاش لازمه و مش بتبص بطريقه واضحه و مستفزه و بتريل يبقى انت حر غير كدا الغلط هيجى عليك انت

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الصقر_الجارح
طالما مش هتمد ايدك او تقول كلمه ملهاش لازمه و مش بتبص بطريقه واضحه و مستفزه و بتريل يبقى انت حر غير كدا الغلط هيجى عليك انت
من مواضيعك وكومنتاتك انا فاهمك
لكن لما تكون واحده لابسه لبس مثير سواء انتي او غيرك هبص عليها بإعجاب لاني عارف انها لبسه اللبس جه عشان تبقي جميله وملفته من وجهة نظرها
(ممكن ولاحه لابسه حجااااااااااااااب تكون اجمل واكثر إثاره من ولاحده لابسه بوركيني)
ممكن اقو ليها انها حلوه او كده
ممكن احاول اقرب منها
مد الايد ده ممكن يجي لو بيقنا سوا بمزاجها بعد ما نقرب من بعض انا لا متحرش ولا برياله
اتمني تكوني فمتي

كل واحد حر في لبسه .. فيه بتلبس كده عشان تبين جمالها وتحس انها مرغوبة واللي يتعب يتعب مش مهم .. وفيه اللي بتلبس كده عشان هي كده وحياتها كده وبيئتها كده مش عشان تغريك .. بس الاغلب عشان يتعبوا اللي زيك
خلاص يا قلبي انتي مرغوبه وجدااااااااااااا
وبعد ما بقيتي مرغوبه ...الخطوه الجايه هتكون فين

بس مين قالك أن اللي زيها بيتعبوني دول بالنسبالي ولا حاجه ولا بسخن ولا بتعب عليهم بس انا بقول الشباب اللي بتتعب عليهم تعمل ايه
ازاي بالنسبالك ولا حاجة وهما شغلوا بالك ومركز معاهم وخلوك تسأل

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
خلاص يا قلبي انتي مرغوبه وجدااااااااااااا
وبعد ما بقيتي مرغوبه ...الخطوه الجايه هتكون فين
انا مقولتش انا عايزه ابقي مرغوبة ولا اتكلمت عني ولا بلبس عريان والخطوه الجايه مش مهم نعرفها هما احرار ملناش دعوه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الصقر_الجارح
🔥🔥🔥🔥 احنا هيجنين خلقه
طب ما طالما هايجين خلقه و احنا هايجين خلقه ما كلو يشبع بعضه 😂 مش لازم نتنك علي بعض

هاي
انا احمد من المنصورة
خريج تجارة انجليزي
منفصل
عايش لوحدي
بحب الجنس جدا جدا جدا وبمووووووت فية
مشكلتي اني بطول وبنزل اول واحد بعد ساعة وممكن انزل اتنين ورا بعض ولبني تقيل وكتير وبحب وبعشق لحس الكس والزنبور بلساني وشفايفي ومص حلمة البزاز
انتي منين ؟
سنك كام ؟
رايك اية بصراحة في صورة بروفايلي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملحوظه اصل في لبس
هو حرية شخصيه بس هو غلط
يعني الفعل الغلط هيبقي غلط حتي لو العالم كله بيعمله
كل واحد حر و مفيش حد بيفرض علي حد حاجه
بس مش تقنعني انه صح لا هو غلط

انا مقولتش انا عايزه ابقي مرغوبة ولا اتكلمت عني ولا بلبس عريان والخطوه الجايه مش مهم نعرفها هما احرار ملناش دعوه
انا اسف لو ضايقتك

هاي
انا احمد من المنصورة
خريج تجارة انجليزي
منفصل
عايش لوحدي
بحب الجنس جدا جدا جدا وبمووووووت فية
مشكلتي اني بطول وبنزل اول واحد بعد ساعة وممكن انزل اتنين ورا بعض ولبني تقيل وكتير وبحب وبعشق لحس الكس والزنبور بلساني وشفايفي ومص حلمة البزاز
انتي منين ؟
سنك كام ؟
رايك اية بصراحة في صورة بروفايلي
IMG 20220825 WA0035

• بيضحكني
التفاعلات: $$$ الحكيم
طب اقولك ايه يعني... البنت ممكن تبقى كويسة و تلبس محترم و ممكن تكون وحشة و تلبس غلط.. و الوالد ممكن يكون محترم و مايبصش للبنت مهما كان لبسها و ممكن يكون زبالة و متحرش حتى لو اللي ادامه لابسة اسدال....اعمل اللي انت عايزه و كل واحد بيتعلق من عرقوبه
صدقت لكن الحشمة مطلوبة حفاظا على مشاعر الشباب من الاثارة وحفاظا على البنات من التحرش والتعرض لمواقف مخجلة

عندك حق ف كل واحد حر ف لبسو بس مش لدرجه انكو تلبسو لبس ضيق اوي ومبين كل حاجه ف جسمو وانتو ماشيين وان الشباب تحرش بيكو وتوصل ف لمشكله دا وجه نظري مش اكتر
وبعدها بتصايقو ليش السباب بتتحرش وانو في شباب كتير مزعجة ومستفذة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%