NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فيه واحد دخل كتبلى كلام غريب قلى
( اوعى تفتكر ان بيقابلوك من المنتدى دول مثلين بجد دول مجرد تعبانبن ونفسهم فى بنت بس مش لاقين فبينكوك مسكن انا كموجب احب اقلك ان لو الى بنيكه مش مشعر وجسمة هضبة كدة وريحة جسمة كلها ذكورة عمرى ما هستمتع بالاهات الى هيقولها واحساس ان زوبرى خلا ذكر كامل الذكورة يقول اه براحة بشويوش بموت )
هل ده فعلا ولا كذب

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
اي ولد بيبقى نفسه ينيك بنت وملقيش بنت وفي سالب هينيكه نش علشان هو بيحب السالب لا ده زي تصبيره كده
انت شخصيا عملت ده ؟

ونت لو خيروك بين سالب بنوتى وسالب رجولى وبنت تختار ايه ؟؟؟
بالترتيب سالب بنوتي
بنت
سالب رجولي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos و Morah
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
فعلا التبادل بيكون مثلى حقيقى بس لاسف مش بيمارس الا مع تبادل زيه
علشان ده اجمل احساس اسئلني انا تبادل وفاهم

• عجبني
التفاعلات: Morah
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا التبادل بيكون مثلى حقيقى بس لاسف مش بيمارس الا مع تبادل زيه
انا تبادل وبقولك كل كلامك صح وفي الجون

• عجبني
اكيد فى و فى

• عجبني
منقدرش نعمم ان كله كده لكن فيه
بس فكرة ان لازم المثلي ينيك او يعمل سكس مع دكر عشان يحس انه سيطر عليه اسمحلي دا اسمه نقص وعقد نفسية
فيه مثليين بيحبوا رجالة تكون ناعمة ايه المشكلة في كده
المهم مش انه يحب ايه ... الاهم انه ساعة الجد يصد ويريحك ويمتعك ... نيته ايه بقى احنا مالنا

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher و Ahmed Gyptos
فيه و فيه
فى واحد بيدور على اى خرم و خلاص لشهوته
و فى فعلا بيبقى بيحب السالب البنوتى

• حبيته
التفاعلات: First masr
طبعا مجرد خرم لحد ما نلاقي بنت.
ده اصلا احلي ولد فيكم اللي هو بيكون ناعم و طري كده بيسمي نفسه بنوتي.
و دي حاجه متزعلكش دي حاجه تفرحك و تحسسك اكتر انك ملكش لازمه.
تخيل تكون خول و بتتناك و زياده عليه بتتناك مجرد تفضيه شهوة و بعد ما يجبهم فيك كده دورك انتهي لحد ما يهيج تاني بقي يبقي ليك عووزة يا خرم . ولو اتجوز يبقي طريق السلامه انت شوفلك دكر جديد يكرر معاك نفس الموضوع.
ولو رجولي لا مينفعش خالص

• الكلام ده مش عجبني
الكلام ده مش صح انا موجب لما بنجذب لحد مش بتفرق هو بنوتي ولا مش عارف ايه المهم احنا عايزين ايه واللي عايز حاجة التاني يعملهالوه

• عجبني
الكلام ده مش صح انا موجب لما بنجذب لحد مش بتفرق هو بنوتي ولا مش عارف ايه المهم احنا عايزين ايه واللي عايز حاجة التاني يعملهالوه
أحييك على رأيك الراقي ... تحياتي ... العلاقة المثلية علاقة راقية المفروض مش مجرد استبن عشان مش لاقيين نسوان ... امتى هانرتقي فعلا زي ما حضرتك بتقول أستاذ علي ... تحياتي ليك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%