NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب فضفضه سؤال لستات المنتدى اتمنى بجد تجاوبوني

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازاي اخلي البنت تعجب بيا مثلا وهل الستات بتفضل اللي يخاف عليها ويحاول علطول يبسطها ولا اللي يتقل عليها وايه اللي ممكن يخلي الست تبعد عن الواحد انا هنا اقصد البنات والستات وكده

بس ي اخويا لو انت عاجبها وشكلك وكدا هتتقل بقي او تهتم هتفضل حباك الا لو مفيش قبول يبقي لو عملت ايه فاهم هي ماشيه كدا

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
ازاي اخلي البنت تعجب بيا مثلا وهل الستات بتفضل اللي يخاف عليها ويحاول علطول يبسطها ولا اللي يتقل عليها وايه اللي ممكن يخلي الست تبعد عن الواحد انا هنا اقصد البنات والستات وكده
مفيهاش ازاى خليك انت تتحب لان اى خطط للحب ضعف و هيبقى الحب مرحله و تعدى ، و شغل اكرفها تحبك ده تضيع عمر الدنيا مش مستاهله الهرى ده كله
اهم من الحب استمراره فابعد عن اى تصنع

ازاى تتحب حب نفسك و اشتغل عليها اتعبلها فى الحاجات اللى بتحبها عشانك استمتع بالدنيا اللى معاك فتبقى كاركتر مفيد و من هنا هتلاقى اللى تناسبك و تناسبها

اى حد هيديك روشته حب بيضلك يا حكيم الحب ملوش عله و لا دوا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: صديق الكل و $$$ الحكيم
ثقتك في نفسك وحبك ل نفسك وصراحتك قدام نفسك بعيدا عن الحاجات الى بتهز الثقه ف النفس هتخلى الكل بيكلمك و بيحبك

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
بس ي اخويا لو انت عاجبها وشكلك وكدا هتتقل بقي او تهتم هتفضل حباك الا لو مفيش قبول يبقي لو عملت ايه فاهم هي ماشيه كدا
تمام ي دوك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيهاش ازاى خليك انت تتحب لان اى خطط للحب ضعف و هيبقى الحب مرحله و تعدى ، و شغل اكرفها تحبك ده تضيع عمر الدنيا مش مستاهله الهرى ده كله
اهم من الحب استمراره فابعد عن اى تصنع

ازاى تتحب حب نفسك و اشتغل عليها اتعبلها فى الحاجات اللى بتحبها عشانك استمتع بالدنيا اللى معاك فتبقى كاركتر مفيد و من هنا هتلاقى اللى تناسبك و تناسبها

اى حد هيديك روشته حب بيضلك يا حكيم الحب ملوش عله و لا دوا
تسلم

• عجبني
التفاعلات: Justme
ثقتك في نفسك وحبك ل نفسك وصراحتك قدام نفسك بعيدا عن الحاجات الى بتهز الثقه ف النفس هتخلى الكل بيكلمك و بيحبك
للاسف مش عارف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%