NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو في حد بينسي حب حياته ؟

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • ايه ده
التفاعلات: CESAR, إبراهيم سالم, غريب عن العالم و 4 آخرين
هو في حد بينسي حب حياته ؟
الحب مبيتنسيش بس بتتخطاه ، عشان لو عشت طول عمرك على ذكرى من الماضى مش راجعه يبقى انت مش عايش، الانسان عايش حياته كلها بيتخطى و لو فشل فى كدا هيموت بس جسده لسه بيتحرك 💔

الحب مبيتنسيش بس بتتخطاه ، عشان لو عشت طول عمرك على ذكرى من الماضى مش راجعه يبقى انت مش عايش، الانسان عايش حياته كلها بيتخطى و لو فشل فى كدا هيموت بس جسده لسه بيتحرك 💔
وازاي تتخطاه

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul
ليه ديما نسيان
كـ مثال ، هل الاب اللي متغرب ف الخارج ،، ناسي اولاده ، او اللي متغرب ناسي امه او ابوه ؟!
اكيد لأ ،،، يبقي مش لازم نسيان ،،، التعااايش-التأقلم يكفي
👌

اقولكم الجد من واقع حياتي بعيد عن نفاق الكيبورد وجوجل كروم .

حب الرجل عاطفي جدا جدا عشان كدة بيبقى صعب أنه ينسى ومهما مرت الايام ومهما حصل فية من المحبوبة لازم يفتكر وقلبه يدق لحب الماضي .

أما حبنا وبصراحه حب امتلاك ... وهنا لازم تفهموني صح بعيد فعلا عن كلام المزوق .
بمعني .

انا حبيت وفعلا حب صافي ولكن مع اول خيانه كرهته وكرهت كل لحظة عشتها معاه .

انما لما كان ليا ولقبي انا وبس كنت بموت حرفيا في تراب جزمته ... انما بمجرد ما حسيت أن قلبة وحبه لحد تاني ولو جزء منه فعلا هنا الامتلاك ظهر وبقى فعلا مكرووووه بالنسبة لي ومعرفتش احن تاني .

وأمثلة كتيييير اوي زي مثلا زوج يتجوز على مراته حتى لو مش مقصر معاها لازم تطلب الطلاق مش عشان الجواز والكلام دة انما عشان حب ملكي بقى لحد تاني .

اخيرا... الرجل بعد خروجة من قصة حب ممكن يعيش سنين على ذكرى حب قديم وان تخطي بيبقى عشان يكمل حياته

انما الست الحب هو الأوفياء فقط ظهرت عليك أو حصل منك تكسر حبنا لكم هنا كارثة الانفصال ومع اول حب حقيقي صافي بجد قلبنا بيتعلق به وننسى الماضى لانه بالنسبة لنا عذاب والواقع اجمل منه .

وفي حياتي لكلامي لكم عبرة ✌️✌️

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و LEGEND KYSER

حب الرجل عاطفي جدا جدا عشان كدة بيبقى صعب أنه ينسى ومهما مرت الايام ومهما حصل فية من المحبوبة لازم يفتكر وقلبه يدق لحب الماضي .

بمعني .

انما لما كان ليا ولقبي انا وبس كنت بموت حرفيا في تراب جزمته ... انما بمجرد ما حسيت أن قلبة وحبه لحد تاني ولو جزء منه فعلا هنا الامتلاك ظهر وبقى فعلا مكرووووه بالنسبة لي ومعرفتش احن تاني .

وأمثلة كتيييير اوي زي مثلا زوج يتجوز على مراته حتى لو مش مقصر معاها لازم تطلب الطلاق مش عشان الجواز والكلام دة انما عشان حب ملكي بقى لحد تاني .

اخيرا... الرجل بعد خروجة من قصة حب ممكن يعيش سنين على ذكرى حب قديم وان تخطي بيبقى عشان يكمل حياته

انما الست الحب هو الأوفياء فقط ظهرت عليك أو حصل منك تكسر حبنا لكم هنا كارثة الانفصال ومع اول حب حقيقي صافي بجد قلبنا بيتعلق به وننسى الماضى لانه بالنسبة لنا عذاب والواقع اجمل منه .

أنا مؤيدك جداً في الجملة دي 👍

أنا مؤيدك جداً في الجملة دي 👍

شكرا لك

و**** فعلا كلامي من دروس حياتي وهي الحياه كدة لازم الموعظة من حياه وتجارب ناس حقيقيين وسطنا لان التجربة خير شاهد على الأقاويل فهمني ؟!!

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
شكرا لك

و**** فعلا كلامي من دروس حياتي وهي الحياه كدة لازم الموعظة من حياه وتجارب ناس حقيقيين وسطنا لان التجربة خير شاهد على الأقاويل فهمني ؟!!
فاهم منا من السابقين الي جربو ولسه بعيش نفس الكلام الي كتبتيه بالحرف

فاهم منا من السابقين الي جربو ولسه بعيش نفس الكلام الي كتبتيه بالحرف

الحب الصادق فقط الي بيحس بكده

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

بمعني .

ده احنا على كدة ارحم منكم
بس ملخص كلامك معناه انانية مطلقة 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%