NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال غريب شويه فكرت فيه مؤخراً

Damian

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
ايه النقطة او الحد اللي بتحس عنده انك فقدت السيطرة علي نفسك، او انك فقدت احترامك لنفسك.

• عجبني
التفاعلات: Nona1978
لما تبقى فى لحظة نقاء و جلد للذات و تقول لا خلاص انا هبطل اغلط و هبطل اعمل حاجه وحشه و اول ما تهيج او جسمك ينقح عليك تلاقى غصب عنك ايدك بتتسحب على جسمك و الايد التانيه بتكلم اقرب حد ليك عشان تتفقو على مقابله و اول ما تتقابلو تقول لنفسك ايه الغباء دا انا كنت وعدت نفسى خلاص مش هغلط تانى انا بعمل ايه هنا

بس ساعتها هتكتشف ان الوقت اتأخر و مينفعش ترجعع فى كلامك بعد ما خلاص اتفقتو و اتقابلتو و خلاص بيقلع و مستنيك

• عجبني
  • بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘, Nona1978, الذئب_الابيض و 5 آخرين
لما تبقى فى لحظة نقاء و جلد للذات و تقول لا خلاص انا هبطل اغلط و هبطل اعمل حاجه وحشه و اول ما تهيج او جسمك ينقح عليك تلاقى غصب عنك ايدك بتتسحب على جسمك و الايد التانيه بتكلم اقرب حد ليك عشان تتفقو على مقابله و اول ما تتقابلو تقول لنفسك ايه الغباء دا انا كنت وعدت نفسى خلاص مش هغلط تانى انا بعمل ايه هنا

بس ساعتها هتكتشف ان الوقت اتأخر و مينفعش ترجعع فى كلامك بعد ما خلاص اتفقتو و اتقابلتو و خلاص بيقلع و مستنيك
فعلا صح الواحد بيندم بعد اي حاجه بتحصل غلط و بيكون سعتها المسيطر علي الواحد الشهوه

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘

حرفياً بالظبط وأوقات بعد ما بتفق ببقي عايز اقفل الفون عشان المقابله متمش

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

يعني الراجل لما زبه يمشيه نقول عليه شايل زبه وماشي بيه طب الست نقول عليها ايه شايلة كسها هي كمان وماشية بيه ؟ :ROFLMAO:

• عجبني
انا مطلق مراتي وكل طلقة بسبب مصيبة ومراتي عملالي عمل وانا عارف والعمل تأثيرة اتقلب وبقول كل مرة مش هروحلها محنا خلاص اتطلقنا وارجع اروح بسبب اننا لوحدي ونفسي مكنش لوحدي وكمان لما بضرب عشرة بقعد اخبط دماغي في الحيطة واعيط ولما ارجع من عند طليقتي بقعد اعيط

• عجبني
انا بكون شغال عن وحده فى بيتها وفكره انى محترم وانا من جوايا نار عاوز اركب عليها وافشخها

• عجبني

فكره الرفض بتبقي بايخه نيك بعد النقطه دي فعلا بس حاسس ان ماذا لو رفضتي ايه اللي هيحصل بردو

معتقدش انه هيعيط يعني صح؟

• عجبني
انا مطلق مراتي وكل طلقة بسبب مصيبة ومراتي عملالي عمل وانا عارف والعمل تأثيرة اتقلب وبقول كل مرة مش هروحلها محنا خلاص اتطلقنا وارجع اروح بسبب اننا لوحدي ونفسي مكنش لوحدي وكمان لما بضرب عشرة بقعد اخبط دماغي في الحيطة واعيط ولما ارجع من عند طليقتي بقعد اعيط
....ياللهول..طب ما تشوف شيخ او حاجه يسطا بجد

• عجبني
انا بكون شغال عن وحده فى بيتها وفكره انى محترم وانا من جوايا نار عاوز اركب عليها وافشخها
مش عارف حاسس الكومنت جاي من هيجان مش من ندم او زعل من نفسك انك بتفكر كده

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و زبى ملك ليكى
  • عجبني
إنا مش هيجان بس انا تعبان
يسطا مهي نفس المعني ده ملوش علاقه بسؤالي، سؤالي هو انت مش بتحس بندم او مش بتضايق من نفسك لما تفكر كده

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و زبى ملك ليكى
يسطا مهي نفس المعني ده ملوش علاقه بسؤالي، سؤالي هو انت مش بتحس بندم او مش بتضايق من نفسك لما تفكر كده
الشهوه الجنسيه تغلبك وتخليك تستلز وتنسى الندم

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: GrownyWashingtonJR و x🅨🅞🅖🅘

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%