NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا سالب بس بجد عاوز اعرف احسن طريقه انعم بيها جسمي وانى ازاى افقد الانتصاب تماما او اصغر زنبوري اكتر واخلي حلمات صدري حساسه اكتر لانى بحب العب فيهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابن شرموطع, Lovely feet, Khaled6 و 2 آخرين
هو انا سالب بس بجد عاوز اعرف احسن طريقه انعم بيها جسمي وانى ازاى افقد الانتصاب تماما او اصغر زنبوري اكتر واخلي حلمات صدري حساسه اكتر لانى بحب العب فيهم
معرفش الولاد بس انا بنعم جسمي ب body scruple وكريم ترطيب بعده والحلمات هتبقي اكبر مع المص

• عجبني
التفاعلات: وليد ليو بنوتي
معرفش الولاد بس انا بنعم جسمي ب body scruple وكريم ترطيب بعده والحلمات هتبقي اكبر مع المص
🤛🏻مهو عاوز يبقى منسون مفرقتش لو قلدك 🤜🏻😂

ممكن لوسمحت تبعتيلي اعرف منك اكتر

هرمونات اولا فيه دواء ليهم ومتحولش تمشي في الشمس لو بشرتك دهنية ليهم كريمات شوفهم علي النت وخليك مهتم بنفسك في جسمك

• عجبني
التفاعلات: FreeMan Bi و Manbisexual
مع الممارسة حتوصل لده مثلي انا

• عجبني
التفاعلات: FreeMan Bi و Manbisexual
  • عجبني
التفاعلات: Manbisexual
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هرمونات اولا فيه دواء ليهم ومتحولش تمشي في الشمس لو بشرتك دهنية ليهم كريمات شوفهم علي النت وخليك مهتم بنفسك في جسمك
تعرف في موضوع الهرمونات كويس

م انا مش بروح اسكندرية انا في الصعيد و لما بنزل القاهرة بفتح الدنيا لكن مش بروح اسكندرية خالص
منين من الصعيد ؟؟

ممكن لوسمحت تبعتيلي اعرف منك اكتر
يعنى تقشير الجسم بتعمل مرا فى الأسبوع اسمها سنفره للجسم

لو انت او غيرك من سوهاج و عايز تتناك وتتعشر تعالي خاص وكل حاجه بسريه و عندي مكان امان

مع الممارسة حتوصل لده مثلي انا
لا ماظنش
أنا خول بمارس وبتناك وبتلبون عادي
لكن زبري زي ما هو وشعر جسمي زي ما هو

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%