NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا جيت تانى يا بشر

اول اخيار شامل رجل محترم وملتزم وطيب
الست عاوزه راجل يصونها ويحافظ عليها ويراعيها ف كل حالاتها واسواء حالاتها ويحترم ان ليها رائ ويحترم وجودها يعني في ست دخلت حياته بقا شريكته ف كل حاجه شاركها كل حاجه ليه وكل قرار حتى لو هو واخد قرار اصلا عاوزه راجل ملتزم اه طبعا لازم يكون ملتزم واحد ملتزم لخصت كل الصفات الموده والرحمه اللي ** امر الراجل بيه والقوامه ملتزم يعني يعملها يعملها بما يرضي ** ورسوله ويتلطف ف كلامه معها ويداعبها مداعبات لطيفه خفيفه وهيكون ملتزم بوعده مع ** ان يتقي ** ف زوجته ولم يكون ملتزم يخليها هيا كمان تلتزم اكتر وتتبع كلام **** ف طاعه زوجها الطاعه التامه ملتزم معها فروع كتير وطيب عشان لو لم تغلط يبقى لطيف ف زعلانه ونرفزته وهين لين رحيم بيها
اعتقد مفيش ست عاوزه واحد كان خاربها او سرسجي ولا راجل صريح ودوغرى يعني مش بيزوق الكلام هيبقى جلنف معها ولا حتى ال كلامنجى مش هتاخد منه غير كلام بسس
اكيد الاراء مختلفه بس دا رأي ووجهه نظري
موضوع جميل
وجهة نظر تحترم يا ميرا

• عجبني
التفاعلات: Miraa 4765
س يصيبك كل ما شابه روحك بدون اي مجهود
او
سيرحل رغم كل الجهود

عايزه الي شبها و انت عايز الي شبهك
ملهاش قاعده
لان في الاخر مشاعر الانسان معقدة و متشابكه و متلعبكه لدرجه انك عمرك ما ينفع تحطلها قاعدة
خير الكلام ما قل ودل احسنت يا هندسة و**** وده الكلام اللى كنت أنا مستنيه من اول الموضوع اصلا شكرا ليك يا صديقى بجد

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
خير الكلام ما قل ودل احسنت يا هندسة و**** وده الكلام اللى كنت أنا مستنيه من اول الموضوع اصلا شكرا ليك يا صديقى بجد
🙏🙏
تصبحي علي خير با صديقي
ارجو ان اكون افدتك فعلا و ارحت تساؤلات عقلك

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
🙏🙏
تصبحي علي خير با صديقي
ارجو ان اكون افدتك فعلا و ارحت تساؤلات عقلك
وانت من اهل الخير يارب
بصراحة اه اكدتلى الكلام اللى انا فهمه وافدتنى اكيد 🙏🙏

• أتفق
التفاعلات: Life Arch