NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش حاجه اسمها مش ملزمه الست الصح مش هتستني جوزها يطلب منها الست الصح بتقف جمب جوزها قبل متحس اصلا بالظروف مفيش حاجه اسمها فلوسي وفلوسك الفلوس واحد ومهما الست حوشت فلوس من ورا جوزها ف الشده هتلاقي اول فلوس طلعت فلوسها الست دي بتبقي جبل للراجل يتسند عليها
كلامك مظبوط

• عجبني
التفاعلات: ميس هبه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال صعب من باب النقاش

هل تقبل كراجل انك تخلي مراتك تساعدك في مصاريف البيت ؟

وانتي كست تقبلي انك تساعدي زوجك في مصاريف البيت ولا هتقولي مش ملزمة ؟
بص الست زيك واضعف منك كمان ليه عندهاش طاقه تكون فشغل وترجع تعمل اكل وتهتم باطفالك وبشغل البيت وتنضف واكل وتحضر للعيال لتانى يوم فاهم انت ارهاق بشكل مبالغ فيه طيب وليه انا يهمنى راحتها تبق فالبيت معززه مكرمه تعمل شغل البيت وتهتم بالبيت وترتاح وارجع الاقى لقمه ومكان مترتب ونضيف والعيال طلباتها متلبيه فاهم انت ولو حبيت تمارس جنس اخر اليوم مش هتقلك لا لكن لو وظيفه بجانب البيت صعب تمارس الجنس بمتعه ابدا لانها هتبق معاك زى العروسه اللعبه مفهاش حيل غصب عنها طبعا ودى وجهه نظرى •
والدتى موظفه اداريه فمستشى الجامعه وبترجع تعمل اكل وترتب وتنضف ويكون فعونها تحيه لامهاتنا بجد وملهاش غيرى انا وحيد معنديش بنات او ولاد والى اقدر عليه بساعدها

سؤال صعب من باب النقاش

كازوج انت تقولها مشاكلك لان متطلبش منها حاجه شبه كده انت كاراجل شايل بيت اه شايلينو سواا بس كل واحد ليه الواجبات بتاعتو هيا كاست بيت بتديرو ونت كاراجل بتصرف عليه الي يقولك اه تساعدني ومش عارف اي بصراحه مش عارف اقولو اي حالياا الرجاله اقصد اشبهم بقا بيدور علي الست الي بتشتغل عشان تصرف عليه او تساعدو الدنيا اتفشخت

بص الست زيك واضعف منك كمان ليه عندهاش طاقه تكون فشغل وترجع تعمل اكل وتهتم باطفالك وبشغل البيت وتنضف واكل وتحضر للعيال لتانى يوم فاهم انت ارهاق بشكل مبالغ فيه طيب وليه انا يهمنى راحتها تبق فالبيت معززه مكرمه تعمل شغل البيت وتهتم بالبيت وترتاح وارجع الاقى لقمه ومكان مترتب ونضيف والعيال طلباتها متلبيه فاهم انت ولو حبيت تمارس جنس اخر اليوم مش هتقلك لا لكن لو وظيفه بجانب البيت صعب تمارس الجنس بمتعه ابدا لانها هتبق معاك زى العروسه اللعبه مفهاش حيل غصب عنها طبعا ودى وجهه نظرى •
والدتى موظفه اداريه فمستشى الجامعه وبترجع تعمل اكل وترتب وتنضف ويكون فعونها تحيه لامهاتنا بجد وملهاش غيرى انا وحيد معنديش بنات او ولاد والى اقدر عليه بساعدها
تمام بس ده لو الزوج أموره تساعد أنه يفتح بيت لوحده

كازوج انت تقولها مشاكلك لان متطلبش منها حاجه شبه كده انت كاراجل شايل بيت اه شايلينو سواا بس كل واحد ليه الواجبات بتاعتو هيا كاست بيت بتديرو ونت كاراجل بتصرف عليه الي يقولك اه تساعدني ومش عارف اي بصراحه مش عارف اقولو اي حالياا الرجاله اقصد اشبهم بقا بيدور علي الست الي بتشتغل عشان تصرف عليه او تساعدو الدنيا اتفشخت
ماشي
انا بتكلم وقت الأزمات مش بتكلم في الوقت الطبيعي

سؤال صعب من باب النقاش

هي شراكة
لتنين يكملو. بعض فكل حاجة واخرها المصاريف

تمام بس ده لو الزوج أموره تساعد أنه يفتح بيت لوحده
بالظبط كد يخويا لكن لو خلفت ومحدش اهتم انت او الزوجه يبق لامواخذه العيال هتطلع تربيه شوارع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%