NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص يا غالى من راى
اولا انا مش بفرض على حد كلامى مطلبتش منك انك تعملو او تحبو لا دى حريه شخصيه واراء
ثانيا الاولويه للجنس المهبلى والجنس الشرجى هو تبديل وتجديد وتغير جنسى لعدم فتور وبرود العلاقه الجنسيه بين المتزوجين وهو لازم برضا الزوجه ولازم الخبره للرجل الكافيه لعدم الم او ضرر الشريكه وهو جنس ممتع للرجل والمراه وليس بالنسبه للمراه شذوذ جنسى او ميول غريب دا طبيعى جدا بين الراجل والمرأه

انا متفق معاك ان الجنس الاساس فيه الكس وليس الشرج النيك في الكس هو الاكثر متعه وان النيك في الطيز اقل متعه وعاوز احتياطات كتير​

• اهمها تنظيف الشرج قبل النيك عن طريق غسول او حقنه شرجيه قبل النيك لضمان تفريغها من المخلفات​

• إستخدام ملين مناسب عشان تسهيل دخول الزبر​

• لما تكون أول مره لابد يكون فيه تروي في الادخال ببطي وبالراحه حتي لا يحدث تمزق​

• لابد من ان يصبح نيك الطيز علي فترات متباعده عشان عضلات الشرج تظل لديها القدره علي إحكام الغلق​

لكن مهما كان في النيك الطيز مكن متعه فانا لا يمكن اعملها مع واحده انا متزوجها ممكن عشيقه او صديقه ده لو هي الي طلبت لكن زوجه لايمكن​

انا متفق معاك ان الجنس الاساس فيه الكس وليس الشرج النيك في الكس هو الاكثر متعه وان النيك في الطيز اقل متعه وعاوز احتياطات كتير​

• اهمها تنظيف الشرج قبل النيك عن طريق غسول او حقنه شرجيه قبل النيك لضمان تفريغها من المخلفات​

• إستخدام ملين مناسب عشان تسهيل دخول الزبر​

• لما تكون أول مره لابد يكون فيه تروي في الادخال ببطي وبالراحه حتي لا يحدث تمزق​

• لابد من ان يصبح نيك الطيز علي فترات متباعده عشان عضلات الشرج تظل لديها القدره علي إحكام الغلق​

لكن مهما كان في النيك الطيز مكن متعه فانا لا يمكن اعملها مع واحده انا متزوجها ممكن عشيقه او صديقه ده لو هي الي طلبت لكن زوجه لايمكن​

انا احترم قرارك ورايك انك متعملهاش مع زوجتك بس انا مش بحب اعمل علاقه غير شرعيه وانا متجوز عشان اجرب حاجه مع وحده مارست جنس مع كتير غير يمكن فيهم امراض واجى لنا امارس واتصاب وهب زوجتى تتصاب طيب ما انا امارسو مع زوجتى اضمن ايا وان وهى مع بعض انا مش يبق عندى مرض جنسى او هى هنبق لوحدينا وعقاب الزنا للمتجوزين اشد بكتيرررر من الناس العزباء التنضيف لازم سواء فالمهبل او الشرج دا لازم فالحتتين دول ولازم تستخدم مزلق زى السائل اللزج الى بيخرج من المهبل اضمن من المنتجات الصناعيه ولازم اول مره تبق برفق وتعامل وخبره ومش شرط يبق على فترات متباعده لانها عضله بتنقبط وتنبسط زى المهبل عضله تنقبض وتنبسط لاستقبال القضيب وارجع واقول تانى انا عندى اجربو مع زوجتى اقرب حد ليا بدل ما اطلع اعملو بره اجيب مرض واجى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا احترم قرارك ورايك انك متعملهاش مع زوجتك بس انا مش بحب اعمل علاقه غير شرعيه وانا متجوز عشان اجرب حاجه مع وحده مارست جنس مع كتير غير يمكن فيهم امراض واجى لنا امارس واتصاب وهب زوجتى تتصاب طيب ما انا امارسو مع زوجتى اضمن ايا وان وهى مع بعض انا مش يبق عندى مرض جنسى او هى هنبق لوحدينا وعقاب الزنا للمتجوزين اشد بكتيرررر من الناس العزباء التنضيف لازم سواء فالمهبل او الشرج دا لازم فالحتتين دول ولازم تستخدم مزلق زى السائل اللزج الى بيخرج من المهبل اضمن من المنتجات الصناعيه ولازم اول مره تبق برفق وتعامل وخبره ومش شرط يبق على فترات متباعده لانها عضله بتنقبط وتنبسط زى المهبل عضله تنقبض وتنبسط لاستقبال القضيب وارجع واقول تانى انا عندى اجربو مع زوجتى اقرب حد ليا بدل ما اطلع اعملو بره اجيب مرض واجى

شوف انا متفق معك جدا انك لا تزني فالزني عواقبه وخيمه يكفي عندما نقف بين يدي ا لله وعشان كده انا لي خمس سنوات ام ازني فيهم تبت تماما لو اقسمت الا اعود لذلك ...موضوع نيك الطيز ده ليه اعمله طالما فيه بديل افضل و انضف ..المرات القليلة التي عملته فيها كان بطلب من الشريكة ولو عادت الايام ما فعلته​

شوف انا متفق معك جدا انك لا تزني فالزني عواقبه وخيمه يكفي عندما نقف بين يدي ا لله وعشان كده انا لي خمس سنوات ام ازني فيهم تبت تماما لو اقسمت الا اعود لذلك ...موضوع نيك الطيز ده ليه اعمله طالما فيه بديل افضل و انضف ..المرات القليلة التي عملته فيها كان بطلب من الشريكة ولو عادت الايام ما فعلته​

تحياتى ليك على قرارك بس موضوع نيك الطيز دا مش اجبارى يعنى دا ماهو الا تغير وتجديد للحياه الجنسيه وعدم برودها وفتورها ومن نحيه يعنى انت مش ملزم انك تمارس نيك الطيز ودى حريه شخصيه واراء مختلفه وهبعتلك موضوع دينى فالخاص ااقرااه ورد عليا برايك

غير ممتع بالمرة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الصقر_الجارح و 卍 فرعون卍
غير ممتع بالمرة
لى غير ممتع للمراه اذا كان ان هذه المنطقه تنتهى بكتله عصبيه حساسه جدا وتستمتع المرأه نتيجه احتكاك القضيب دخولا وخروجا ولگن الاولويه للجنس المهبلى لان الجنس الشرجى ماهو الا عن عباره تغير وتجديد للحياه الزوجه لعد فتور وبرود العلاقه الجنسيه بين المتزوجين

• عجبني
لى غير ممتع للمراه اذا كان ان هذه المنطقه تنتهى بكتله عصبيه حساسه جدا وتستمتع المرأه نتيجه احتكاك القضيب دخولا وخروجا ولگن الاولويه للجنس المهبلى لان الجنس الشرجى ماهو الا عن عباره تغير وتجديد للحياه الزوجه لعد فتور وبرود العلاقه الجنسيه بين المتزوجين
اولا سيبك من الكلام الغربي اللي عايز يقنعك ان الشئ اللي ملعون عندنا ف عقيدتنا انو مفيد وحلو
بس انا بقول غير ممتع بالمرة
مش غير ممتش للمراءة
افهم الفرق وخليك مقتنع انة مش ممتع وحرام وبس كدا يرايق

• عجبني
اولا سيبك من الكلام الغربي اللي عايز يقنعك ان الشئ اللي ملعون عندنا ف عقيدتنا انو مفيد وحلو
مش غير ممتش للمراءة

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: El-5dewy
مش غير ممتش للمراءة
ممكن ابعتلك خاص يا رايق بس نتكلم فالموضوع دا

مش غير ممتش للمراءة
لو المجهود المبذول لنيك الطيز وفرناه للكس هيكون افضل وامتع للطرفين

• عجبني
التفاعلات: El-5dewy
  • عجبني
انا مجربتش بس اعتقد مش الطف حاجه طبعا بحسها واخده بروبجاندا من الافلام والقصص وهو مش حلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبالي بالنظر لحجم فضيبي فهو ممتع
وبالنسية اني بستمتع بحالة خاصة مع الست فهو فاجر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و 卍 فرعون卍
  • بيضحكني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
الي جربوا نيك الطيز
البنات والستات الي اتناكو في طيزهم
والرجال الي ناكو نسوان في طيزهم

هل وجدتوه ممتع وايه كان احساسكم؟؟
ده يتوقف على حاجتين
إستعداد الست وخبرة الراجل فى الموضوع ده لإنه بيحتاج إعداد طويل من الراجل واستجابة وتقبل من الست لو أول مرة ليها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 卍 فرعون卍 و الصقر_الجارح
الي جربوا نيك الطيز
البنات والستات الي اتناكو في طيزهم
والرجال الي ناكو نسوان في طيزهم

هل وجدتوه ممتع وايه كان احساسكم؟؟
عملتهاا مرا مع صحبتي الفرجن من وراء اناا كنت مستمتع وكنت لابس واقي بس هي فضلت تعباانه ومن بعدهاا مابدخلوش غير في بوقهاا

• يالهوي هي وصلت لكده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%