NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال بشأن الفنادق في مصر

بص هو انا شغلي مديرة علاقات عامة في فندق
ف في القاهره صعب انك تلاقي مكان كده ف حلها في القاهره عندك انك هتحجز غرفتين عادي جدا و ممكن تتقابلوا في غرفه واحده عادي جدا و محدش ليه حاجه عندك بس لو اتعرف للإدارة هتلاقي شرطه السياحه جمبك علي السرير
ف نصيحتي روح لاي محامي هيعملك عقد جواز عرفي بالباسبور بتاعها و تقدر تدخل معاها اي مكان لانها هتكون مراتك و تقدر تطلقها عن نفس المحامي قبل سفرها 😉
يلا حل ببلاش اهو عد الجمايل دي 😂😂
طيب ممكن تقوليلي علي اسامي فنادق كويسة في شرم او الغردقة بتسمح عادي؟ علشان نازل مع واحدة اجنبيه !!

صباح الخير
فيه واحدة صحبتي من برة جاية مصر الفترة الجاية و طبعا هتقضي الوقت في فندق و كدة و احنا صحاب مقربين اوي و هي نفسها تنام معايا .. السؤال بقى هي الفنادق ف مصر اشطا ادخل معاها الاوضة بتاعتها ولا اية الدنيا و لو فيه حاجة بتسمع او طريقة غير الفنادق دي يا ريت حد يقولي و شكرا 😊
بعد فضيحه الفيرمونت اغلب فنادق القاهره مشدده
بس اظن الماريوت شغال عادي

ادخل الفندق قبلها بيوم ومتحاولش تبان معاها كتير فى المكان ولما تيجى تدخل اوضتها ادخل بكل ثقه كانها اوضتك
الخبرة بتفرق بردوا

ف في القاهره صعب انك تلاقي مكان كده ف حلها في القاهره عندك انك هتحجز غرفتين عادي جدا و ممكن تتقابلوا في غرفه واحده عادي جدا و محدش ليه حاجه عندك بس لو اتعرف للإدارة هتلاقي شرطه السياحه جمبك علي السرير
ف نصيحتي روح لاي محامي هيعملك عقد جواز عرفي بالباسبور بتاعها و تقدر تدخل معاها اي مكان لانها هتكون مراتك و تقدر تطلقها عن نفس المحامي قبل سفرها 😉
اى الحلول السهله دى 😂😂😂
انتى كدا بتديلو الزاتونه 😀😀

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Teeetoooo
مع اني كنت ف شرم من قريب وكانت عادي محدش سال ولا اكن ف حاجه وقديت يومين

معلش طب ليه اروح ل محامي
م انا ممكن انزله pdf واطبعه واملي البيانات لوحدي اي المشكلة

صباح الخير
فيه واحدة صحبتي من برة جاية مصر الفترة الجاية و طبعا هتقضي الوقت في فندق و كدة و احنا صحاب مقربين اوي و هي نفسها تنام معايا .. السؤال بقى هي الفنادق ف مصر اشطا ادخل معاها الاوضة بتاعتها ولا اية الدنيا و لو فيه حاجة بتسمع او طريقة غير الفنادق دي يا ريت حد يقولي و شكرا 😊
لا هيتعملك قضية

كان زمان تقريبا الحل دا ومبقاش يعترف بيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%