NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعرفيش انتي الأرياف عندنا الابرة تقع على الأرض البلد كلها تعرف بيها ويا سواد ايامة الي يمسكو سيرتو يكرهو في العيشة كلها
جمب اخووك بس عندنا متحضرين عن عندكو شوويه اول ما البنت تتجوز خلاص محدش يتكلم انما لو بنت سنها وصل 24 سنه من غير ما تتجوز يطلعو عليها كلام ميخليش حد يتقدملها

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر
اتفق معاكي في حته بر الوالدين
بس اسمع كلامهم في حاجات تخص حياتي مش حاجات تخص بيتي هو مين الي عايش جوا بيتي انا ولا هما !!!
انا ايووا اقف مع مراتي و اكون سندها و ضهرها في الدنيا و ابيع الدنيا كلها عشانها بس مقفش معاها قصاد اهلي زي ما بيحصل الايام دي من ناس كتير

و انا معرفش العاده دي لسا منتشره اووي في الصعيد ولا لا بس انا اصلا من القاهره ف كنت في فرح واحد صاحبي هناك و شوفت العاده دي ف لما سالت عرفت انهم كلهم هناك بيعملو كدا و ان دي عاده من عادات الجواز
بص ف مجتمعنا لو وقفت مع مراتك قدام اهلك يبقي هي سحرالك وانت مش راجل والخ، ولو قفت مع اهلك قدام مراتك تبقي ابن امك . احنا بشر عندنا عقول بنفكر وعارفين اي الصح من الغلط ، حقك كراجل تاخد بنت شريفه بس حقي كمان اخد ولد شريف ولا اي؟ اه مقفش قدام اهلي بس ملغيش عقلي

لا احب اقولك موجودة ومش بس ف الصعيد حتي ف بحري عندنا موجودة المشكلة مش في المكان المشكلة ف العقلية

• أتفق
جمب اخووك بس عندنا متحضرين عن عندكو شوويه اول ما البنت تتجوز خلاص محدش يتكلم انما لو بنت سنها وصل 24 سنه من غير ما تتجوز يطلعو عليها كلام ميخليش حد يتقدملها
🤝🤝

• حبيته
البلدى بتكون بالصباع وممكن امه اللى تفتحها

• بيضحكني
بص ف مجتمعنا لو وقفت مع مراتك قدام اهلك يبقي هي سحرالك وانت مش راجل والخ، ولو قفت مع اهلك قدام مراتك تبقي ابن امك . احنا بشر عندنا عقول بنفكر وعارفين اي الصح من الغلط ، حقك كراجل تاخد بنت شريفه بس حقي كمان اخد ولد شريف ولا اي؟ اه مقفش قدام اهلي بس ملغيش عقلي

لا احب اقولك موجودة ومش بس ف الصعيد حتي ف بحري عندنا موجودة المشكلة مش في المكان المشكلة ف العقلية
بصي هو مش مجتمعنا هي عقليه الراجل قبل اي حاجه
انا اقدر اخلي مراتي تعشق امي و تخدمها اكتر ما كانت بتخدم امها و انا بردو اقدر اخلي امي تحب مراتي اكتر من اختي كله ب الدماغ الاسلوب بتاع الراجل
انما مش تقاليد او عقليه مجتمع دي ب الشخص الزوج قادر يعمل اي حاجه ل مراته و يسمعها كلامه مش عشان هي زوجته لا عشان هي انسانه حبته ف هتسمع كلامه عشان خاطر الحب
بس في رجاله ملهاش كلمه ف دي الي بيبقا في مشاكل بين مراته و امه لانه مش قادر يكلم دي او دي

و**** يا مني ما عارف بس انا عندي اريااف بردو و كدا بس من ساعه ما وعيت علي الدنيا و انا مشوفتش الدخله البلدي دي في اماكن كتير غير الصعيد

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
متعرفيش انتي الأرياف عندنا الابرة تقع على الأرض البلد كلها تعرف بيها ويا سواد ايامة الي يمسكو سيرتو يكرهو في العيشة كلها
فعلا الجاهل عذب

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مازن صقر و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
بصي هو مش مجتمعنا هي عقليه الراجل قبل اي حاجه
انا اقدر اخلي مراتي تعشق امي و تخدمها اكتر ما كانت بتخدم امها و انا بردو اقدر اخلي امي تحب مراتي اكتر من اختي كله ب الدماغ الاسلوب بتاع الراجل
انما مش تقاليد او عقليه مجتمع دي ب الشخص الزوج قادر يعمل اي حاجه ل مراته و يسمعها كلامه مش عشان هي زوجته لا عشان هي انسانه حبته ف هتسمع كلامه عشان خاطر الحب
بس في رجاله ملهاش كلمه ف دي الي بيبقا في مشاكل بين مراته و امه لانه مش قادر يكلم دي او دي

و**** يا مني ما عارف بس انا عندي اريااف بردو و كدا بس من ساعه ما وعيت علي الدنيا و انا مشوفتش الدخله البلدي دي في اماكن كتير غير الصعيد
كلام الناس كتير المهم لا تهتم اجعل من كلمهم ترج تطلع لها

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: ⍥ ȷබᓄ.
الحمد **** في تقدم كبير عن الاول والناس ابداد تفهم في اختلاف جزري دلوقتي عن الاول
بس كان في خيال في راسي ان الريف هات حلو زوره و شاي و لحم و سهر و زرع وهيك يعني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Alexander_Alakbr و مازن صقر
اجمل مكان ممكن تعيش فية هوا الأرياف وزي ما في سلبيات في مميزات كتيرة جدا تغضي على السلبيات دة ❤️❤️🌹

هو كدا فعلا بس الناس كلها هناك عارفه بعضها تبقي ماشيه في الطريق تلاقي نفسك عارفه الناس كلها و الناس كلها عارفاكي ف لو مشيتي مع واحد غريب البلده كلها هتعرف 😂😂

• حبيته
التفاعلات: مازن صقر
اجمل مكان ممكن تعيش فية هوا الأرياف وزي ما في سلبيات في مميزات كتيرة جدا تغضي على السلبيات دة ❤️❤️🌹
سمعت من وحده كتير حاجات هناك حلوه وخصوصا الزره 😂😂😍

• بيضحكني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️، 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و مازن صقر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%