NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو بيتريق ومش عاجبو عاداتنا وتقاليدنا
بس دي مو عداد تزعل عليه يعني بنتك راح يسوي فيه هيك وراح تكون عادي بنسبة ليك؟؟

بس دي مو عداد تزعل عليه يعني بنتك راح يسوي فيه هيك وراح تكون عادي بنسبة ليك؟؟
انا ابويا واعمامى وكبار العائله لو حد اعترض عليهم يا اما ينطرد بره العيله او يتقتل💔😬

واحد زيك ميعرفش حاجه فالصعيد يكتم خالص تبقاش تبع المدلدلين
و**** ماحد مدلدل غيرك انا ولا جبت سيرة الصعيد ولا غلطت في حد ريح واقعد علي جنب علشان ماركبكش مسرح وافرج عليك الجماهير

• هممم
التفاعلات: _Xmo7amedX_
و**** ماحد مدلدل غيرك انا ولا جبت سيرة الصعيد ولا غلطت في حد ريح واقعد علي جنب علشان ماركبكش مسرح وافرج عليك الجماهير
الى بيقول مبيعملش يعنق

يابني بطل استفزاز حد جيه جنبك
ما انت الى بتتريق على. عاداتنا وتقاليدنا وانت تلاقيك عمرك ما دخلت الصعيد وشوفت ايه الى بيحصل وسطينا

ما انت الى بتتريق على. عاداتنا وتقاليدنا وانت تلاقيك عمرك ما دخلت الصعيد وشوفت ايه الى بيحصل وسطينا
ياعم مش عايز اعرف ولا عايز ادخل الصعيد اصلا ريح بقي

انت متوحد او مريض نفسى باختصار انا هسالك سؤال واسف لو دايقتك او غلط فيك اخللقى متسمحليش انى اسيب حد زعلان منى ارجوك اقبل اعتذارى
انت ترضى تتجوز وحده وتطلع وكلو تمام ابوك او امك لما يسالو ها ايه الدنيا تمام مش هتقلهم تمام خلاص هو نفس الكلام عندنا بس فرق الخلقه الى بيبق عليها الدم الى بيشفوها ابو وام العروسه وابو وام العريس بس فقط لافير وبينزلو حمام وبيفضى ذخيره آلى فالهوا من الفرحه وبيرمو حلاوه وقعده كبار العيله مع بعض بس كدا دا الى مدايقك فينا

لو زي مابسمع انها بصباع ايده مش بصباع بطنه تبقي مقرفة وجدا وظلم للعروسة 🫤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت متوحد او مريض نفسى باختصار انا هسالك سؤال واسف لو دايقتك او غلط فيك اخللقى متسمحليش انى اسيب حد زعلان منى ارجوك اقبل اعتذارى
انت ترضى تتجوز وحده وتطلع وكلو تمام ابوك او امك لما يسالو ها ايه الدنيا تمام مش هتقلهم تمام خلاص هو نفس الكلام عندنا بس فرق الخلقه الى بيبق عليها الدم الى بيشفوها ابو وام العروسه وابو وام العريس بس فقط لافير وبينزلو حمام وبيفضى ذخيره آلى فالهوا من الفرحه وبيرمو حلاوه وقعده كبار العيله مع بعض بس كدا دا الى مدايقك فينا
انا بتكلم علي حاجه تانيه خالص بتكلم علي اللي بياخد شرفها بصباعه ده حرام اولا ثانيا المفروض اللي بيحصل داخل غرفة النوم مايطلعش بره علشان الرسول صلى **** عليه وسلم نهي عن كدا

لو زي مابسمع انها بصباع ايده مش بصباع بطنه تبقي مقرفة وجدا وظلم للعروسة 🫤
لا مفيش الكلام انا من قلب الصعيد قنا بالتحديد وبقولك مفيش الكلام دا اوعى حد يدحك عليك بتبق بعضو عادى يفتحها ويمسح الدم بيضه ويوريها لابو وام العروسه فقط لاغير بس وبيسبها فالبنيو العروسه مع معقمات ومطهرات فميه دافيه وتانى بتبدا المعاشره الزوجيه بالراحه

انا بتكلم علي حاجه تانيه خالص بتكلم علي اللي بياخد شرفها بصباعه ده حرام اولا ثانيا المفروض اللي بيحصل داخل غرفة النوم مايطلعش بره علشان الرسول صلى **** عليه وسلم نهي عن كدا
حصل بس دا مش فضيحه الى بيطمنو على بنتهم انها شريفه بس كدا مقلتلكش العيله كلها بتشوفها وابو وام العريس ومش بالصباع بتبق اساسا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%