NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂😂
**** يحلي لكل واحد زاده🙂
فعلا بس انا يتضحك عليا في الاكل و اكل مااشي 😂
انما ابقا عارف ان ده سمك فضل لحد ما عفن و يجو يبيعوه ب اسعار خرافيه ليه هو انا حمار 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
😂😂😂
**** يحلي لكل واحد زاده🙂
فعلا بس انا يتضحك عليا في الاكل و اكل مااشي 😂
انما ابقا عارف ان ده سمك فضل لحد ما عفن و يجو يبيعوه ب اسعار خرافيه ليه هو انا حمار 😂😂

• بيضحكني
ماواحد غلط بس هي الأشياء غلط انك تخلي هيك موقف بينك وبين جوزتك يعني الاصح الصلاة و الدعاء و بعده نتكلم معها بي رمنسيه و تبعد اي افكر تخليه تتعب من يوم من أحسن الايام عنده لا تخليه تترعب
انا معاكى فالكلام دا بس بيفتحها عادى بعضو مش بصباعو وبيمسح الدم من على عضو بخلقه بيضه وبيورى الخلقه لابو وامو هو وامها وابوها العروسه اطمئنان على بنتهم بس بس كدا ولا هيكرها فحياتها ولا ضرها اهو عادى ومفيهاش تعب وبيحطها باقى اليوم فالبنيو مع مطهرات ومعقمات وميه دافيه مش بيمارس معاها ابدا اليوم دا

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
انا معاكى فالكلام دا بس بيفتحها عادى بعضو مش بصباعو وبيمسح الدم من على عضو بخلقه بيضه وبيورى الخلقه لابو وامو هو وامها وابوها العروسه اطمئنان على بنتهم بس بس كدا ولا هيكرها فحياتها ولا ضرها اهو عادى ومفيهاش تعب وبيحطها باقى اليوم فالبنيو مع مطهرات ومعقمات وميه دافيه مش بيمارس معاها ابدا اليوم دا
يعني وقتها مرتك راح تفكر أنك مو وثق فيه ولا اهلك وثقين فيك هي الأشياء كله غلط مفروض ان هي مرتك مش مرتهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
يعني وقتها مرتك راح تفكر أنك مو وثق فيه ولا اهلك وثقين فيك هي الأشياء كله غلط مفروض ان هي مرتك مو مرتك
لا الاهل لازم يتطمنو اهل العروسه والعريس بيطمنو على بنتهم والبنت هى اساسا بتبق فاهمه هو بيعمل ايه وليه عشان ابوها وامها يعنى عارفه ان الوضع دا فمصلحتها

• حبيته
التفاعلات: _Xmo7amedX_
  • حبيته
لا الاهل لازم يتطمنو اهل العروسه والعريس بيطمنو على بنتهم والبنت هى اساسا بتبق فاهمه هو بيعمل ايه وليه عشان ابوها وامها يعنى عارفه ان الوضع دا فمصلحتها
قصدك خوف ورعب طيب لو قولت ليه الكلام ده عايزه ولا لا هتقولي لا طبعا مش عايزة

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ⍥ ȷබᓄ.
و**** انا ما اكلته قبل كدا بسبب ريحته 😂😂
بس ممكن نشوف حد اكله
يا ااحمد
يا يويا
لو حد اكل الفسيخ يجي يشرح ل ريم هنا 😂😂
🥰 عندكم كشري و حواوشي كتير حلو ليش مسكين في الفسيخ

• أتفق