NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سيبك منهم انتي اللي علي هواكي كلميه بس الصراحه هو الموضوع اوفر شويه بس كل واحد حر ف الاخر
هو كدا بظبك انت جبت من الاخر فهمت انت كدا 🥲

• بيضحكني
التفاعلات: mo961996
كنت مفكرة ان لما اكتب ليهم عوزه فلام يكون مثلا عن حاجة معينه ممكن حد يهتم و يرد عليه بي مقابل مادي الي هو الاشتراك
لا مش كده خالص هو بيبقى اشتراك عادى خالص عشان تشوف كل جديد زى مثلا اونلى فانز بتدفع عشان تشوف الجديد هو نفس النظام و كل الجديد بقى بينزل مجانى دلوقتى

لا مش كده خالص هو بيبقى اشتراك عادى خالص عشان تشوف كل جديد زى مثلا اونلى فانز بتدفع عشان تشوف الجديد هو نفس النظام و كل الجديد بقى بينزل مجانى دلوقتى
ده ملل

فاهم وللاسف أنا منهم علشان مردتيش عليا أنا كمان 😅😂
الصراحة الشات ممل اوي يعني مش شبه المسنجر كل شوية عكل تجديد لي الصفحة عشان تفتح مبقتش بفتح اصلا

• عجبني
فاهم وللاسف أنا منهم علشان مردتيش عليا أنا كمان 😅😂
بقينا ٤٠ بلبل اهو اتبسطي فيها للصبح و مش هتلاحقي تردى سبحانه من ١٠ دقائق كانت صحراء

انتى كنتى فاكراه ايه يمكن الاقيلك مواقع بتعمل اللى عيزاه
لا كنت مفكرا كدا عشان صحاب القنوت فعلا ممكن حد يقول ليهم حاجة و يعملوه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقينا ٤٠ بلبل اهو اتبسطي فيها للصبح و مش هتلاحقي تردى سبحانه من ١٠ دقائق كانت صحراء
انا اصلا بين تقريبا الفون ٢٤ ساعه في أيدي ملل مفيش اي حاجة غير الفون او الشاشه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عادي بس هيكون مبلغ عشان هيعملك انتي مخصوص
استحالة الا لو موقع تحت السلم لو حاجة كبيرة زى اللى هى عيزاها مش هتلاقى الكلام ده

• عجبني
😂😂😂😂 لا اصحاب القنوات بينشروا الأفلام بس و خلاص و غالبا جوا كل ممثلة ليها صفحتها بتنشر عليها حاجاتها
بيكون ليك حساب و لزم يكون علي الاقل عندك فوق ١٠ تلف متابعة عشان تعرف تنشر و بيكون محدود النشر بي الدقيقه

لو عاوزه استريمات و كدا و حاجات بره شركات البورن ف اعتقد only fans ده هيعرفك علي هواه ف صناعه البورنو بره الشركات و المواقع و هتلاقي استريمات و مش غاليه ممكن الاشتراك ب ٢ دولار ولا حاجه
انا اصلا بين تقريبا الفون ٢٤ ساعه في أيدي ملل مفيش اي حاجة غير الفون او الشاشه

استحالة الا لو موقع تحت السلم لو حاجة كبيرة زى اللى هى عيزاها مش هتلاقى الكلام ده
اه صعب جدا فعلا بس في مخرجين أو ممثلين بيعملوا تصويت قبل التصوير وبيعملوا الفيلم علي حسب

• عجبني
التفاعلات: شلال اللبن
لو عاوزه استريمات و كدا و حاجات بره شركات البورن ف اعتقد only fans ده هيعرفك علي هواه ف صناعه البورنو بره الشركات و المواقع و هتلاقي استريمات و مش غاليه ممكن الاشتراك ب ٢ دولار ولا حاجه
زباله مفهوش اي حاجة غير الناس حطه فديوهات عادية جدا بتلعب في نفسه او جيبه حد ينيك فيه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اه صعب جدا فعلا بس في مخرجين أو ممثلين بيعملوا تصويت قبل التصوير وبيعملوا الفيلم علي حسب
مظنش عشان بيكونوا عرفين الحساب ده بتع ميم يعني لو فيزا مفتوحة مش زي وحد عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%