NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال بس حد يجوبنى عليه

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • ايه ده
كما تدين تدان يا صديقتي لو الرجاله التانيه بصت يبقي هوا هيبص
طب وانا مالي باللي بيبوص هوا انا بقولهم يبوصوا عليا

• ايه ده
  • بيضحكني
ايوا فارغه
رجعنا لاول الموضوع سيبي اللي عيونهم فرغم وروحي للي شايفك ومش شايف غيرك اهي سهله اهيه بس البنات دماغهم لاسعة بيجروا ورا اللي مش معبرهم 😂😂😂

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena و J U B A
رجعنا لاول الموضوع سيبي اللي عيونهم فرغم وروحي للي شايفك ومش شايف غيرك اهي سهله اهيه بس البنات دماغهم لاسعة بيجروا ورا اللي مش معبرهم 😂😂😂
لا بيشوف غيري ع فكره وعشان كدا عينو فارغه

• عجبني
ما هوا كدا الرجاله التانيين عيونهم فارغة
بالرغم ان دايما مختلف معاها بس هي عندها حق معظم الرجاله عنيهم فارغه حتي لو الي قدامي حلوه مش لازم ابص ف كل حته فيها

• أتفق
لا بيشوف غيري ع فكره وعشان كدا عينو فارغه
انتي فهمتيني قبل ما تردي انتي اختيارك غلط ولازم تتحملي بقا العواقب وبعدين مش هيفضل باصص ليكي طول الوقت لازم يشوف تاني عشان يقدر النعمه اللي عنده 😂😂😂😂😉😉

انتي فهمتيني قبل ما تردي انتي اختيارك غلط ولازم تتحملي بقا العواقب وبعدين مش هيفضل باصص ليكي طول الوقت لازم يشوف تاني عشان يقدر النعمه اللي عنده 😂😂😂😂😉😉
يا راااجل...بتحللوها ل نفسكم اااوي

بالرغم ان دايما مختلف معاها بس هي عندها حق معظم الرجاله عنيهم فارغه حتي لو الي قدامي حلوه مش لازم ابص ف كل حته فيها
و**** قلب الرجل يساع من الحبايب الف وده راجل تمام علي فكرة معناها انو شغال مش عطلان 😂😂😂😉😉😉

و**** قلب الرجل يساع من الحبايب الف وده راجل تمام علي فكرة معناها انو شغال مش عطلان 😂😂😂😉😉😉
مفيش الكلام ده قلب الراجل يساع واحده بس

• عجبني
يا راااجل...بتحللوها ل نفسكم اااوي
لا طبعا أنا مش بحلل حاجة اللي شايفاه صح اعمليه ومتسمعيش نصيحه حد محدش شايفك عايشه كيف ولا بتعملي ايه 🫡

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%