NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

bigteto

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
سؤال بجد
ايه اللي يخلي الشباب تعمل نفسها بنات
قصدك بكدبوا وعملين بروفايل علي انهم بنات
ولا عايزين يتعاملوا زي البنات فعلا

كنت بعمل كده ايام المراهقه 😀
وكنت ببقا متاكد ان اللى بكلمه واحد برضو عامل بنت
ونفضل نهيج فى بعض وفى الاخر اعمله صدمة عمره :D:p

هنا ولا فلسوشيال اجمع يعني..….؟

لا سوشيال ايام الياهو مسنجر و الفيس وال ICQ
الاول كانت فكره للهزار يعني واحد بيروش علي صحبه وبتاع بعد كده بقت للي مش عارف يوصل للي هو عايزه بمعني انك في بنت وكارفه وبتاع فبتخشلها علي هيئه انك كس زيها اي ان كان السبب بقا اما هنا في المنتدي ف دول خولات ازاي لان انته بتمثل انك بنت في وسط كوم ازبار مش مختشيه يعني بره ممكن مستخبي لان الناس مش جنسيه شبهه هنا او مش واضح زي هنا لا انته هنا كخول بتمثل انك بنت في وسط كوم ازبار وفي منهم رجاله عامله نفسها بنات هنا وعشان توصل للبنت بتمارس معاها وتقول اااه واييي وبتاع بتتناك بردو كسم الضحك😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
سؤال بجد
ايه اللي يخلي الشباب تعمل نفسها بنات
لما ميلاقيش الاهتمام من اي حد ف يحاول يجذب الانتباه له

لا سوشيال ايام الياهو مسنجر و الفيس وال ICQ
احلى ايام ايام ياهو وشات الماسينجر وقبل الموبيلات لما كنا بندخل من ارقام شركات للنت كان كله جاد

كنت بعمل كده ايام المراهقه 😀
وكنت ببقا متاكد ان اللى بكلمه واحد برضو عامل بنت
ونفضل نهيج فى بعض وفى الاخر اعمله صدمة عمره :D:p
انا نفسى اللى بيعمل فيها بنت يبقى حامل ويتفضح

اذا الشب م صغرو كان يتعامل اكنو عيل او بنت ديما تحكم ف حياتو يكبر يكون ضعيف شخصيه بردو النت و مشاهده بورنو ترانس و كروسدريسر

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
اذا الشب م صغرو كان يتعامل اكنو عيل او بنت ديما تحكم ف حياتو يكبر يكون ضعيف شخصيه بردو النت و مشاهده بورنو ترانس و كروسدريسر
الحليوه والكيوت دائما محط الانظار ، وعادة ما يحصل انك تلقد زميلك او حتى زميلك في اي شيء مبهر وملفت للنظر ولا علاقة لضعف الشخصية بذلك

التفاعلات: بنوتى انا
الحليوه والكيوت دائما محط الانظار ، وعادة ما يحصل انك تلقد زميلك او حتى زميلك في اي شيء مبهر وملفت للنظر ولا علاقة لضعف الشخصية بذلك
؟؟؟؟؟؟

• بيضحكني
ايه
اللي مش واضح :::: مثلا النظرة للحليوة اللي في الصورة توحي بانه يشاهد شيء جامد وهو في داخل نفسه حيحان علآخر

التفاعلات: بنوتى انا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه

اللي مش واضح :::: مثلا النظرة للحليوة اللي في الصورة توحي بانه يشاهد شيء جامد وهو في داخل نفسه حيحان علآخر
فهمنى قصدك خاص

• عجبني
فهمنى قصدك خاص
نظرة الشب الحلو اللي في الصورة انه بيشوف حاجة جامده /نظرة عيونه هيمان كامل باللي يشوف فيه وزيادة الشفّه السفلية مدلدلة وممكن بعد شوي يسيل اللعاب

نظرة الشب الحلو اللي في الصورة انه بيشوف حاجة جامده /نظرة عيونه هيمان كامل باللي يشوف فيه وزيادة الشفّه السفلية مدلدلة وممكن بعد شوي يسيل اللعاب
اى شب ؟؟؟؟

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%