NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد من اخواتنا السوالب يدخل يحكلنا بقى سالب ازاي وايه اكتر حاجه بيفضلها العلاقه وبيبقى شعورك ايه

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه، Mmtnak و الملكة الياقوتيه
كنت بمارس مع ابن خالتي وكنت متعود نبوس بعض واحنا صغيرن كبرنا والبوس مبقاش يعمل معانا حاجة اتفرجنا ع سكس شواذ وعملنا زيهم بس زبة كان أكبر من زبي كنت بحب اكون بوتم لية لأنة بينيك كويس

• عجبني
التفاعلات: arim top و Youssefjo7
كنت بمارس مع ابن خالتي وكنت متعود نبوس بعض واحنا صغيرن كبرنا والبوس مبقاش يعمل معانا حاجة اتفرجنا ع سكس شواذ وعملنا زيهم بس زبة كان أكبر من زبي كنت بحب اكون بوتم لية لأنة بينيك كويس
تحب نتكلم

اتعرفت علي بنت في الغردقه وكنت فاكر نفسي هنيك ولما روحنا الاوضه عندها طلعت شيميل وفشخت طيزي

• عجبني
التفاعلات: arim top
اتعرفت علي بنت في الغردقه وكنت فاكر نفسي هنيك ولما روحنا الاوضه عندها طلعت شيميل وفشخت طيزي
تحب ندردش؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بختك
يا ريتنى كنت مكانك

• حبيته
التفاعلات: anaelkabten
طنت صغير 14 سنة واتعرضت لتحرش ف البيت من الكهربائى ومن ساعتها بقيت احب الازبار ومها ومسكها بايدى

• عجبني
التفاعلات: arim top و Youssefjo7
حبيت الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Noris567
كنت بنيك سالب و طلب مني يجرب ينيك معترضتش كنت فاكر ان زبره صغير بس طلع زبره كبير و حلو اوي و انبسط نيك اكتر من لما كنت بنيك و عجبني الوضع و بقيت انا سالب له و بعدها عرفني ع توبات صحابه
بفضل امارس و اتناك من سوالب عشان بيكونوا عارفين نقط الضعف عكس الموجب بيرزع و خلاص
شعوري بكون مبسوطة اوي و فرحانة اني قادرة ابسط يلي معايا و اخليه يحس اني واحدة ست

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: anaelkabten و Youssefjo7
كان عندي 14سنه وكنت عند صاحبي ف البيت لوحدنا و شغل سكس ع الكمبيوتر و قالي تعالي نلعب ف زب بعض وزبه كان أكبر من زبي و هو مص زبي و انا مصيت زبه وبعد كده قلعني الهدوم و دخله ف طيزي وفتح طيزي بزبه وكانت احلي نيكه ف حياتي كنت نايم وهو عليا بيفشخ ف طيزي وكان هايج اوووي وجابهم ع طيزي

• عجبني
التفاعلات: Youssefjo7
ابتديت بحاجات صغيره يدخلوا في خرمي وبعدين الخياره واتطور لازبار صناعية ، وبعدين اكتشفت سينما الشواذ هنا في المانيا

وانا عندي ١١سنة ومش فاهم حاجة انفرد بيا قريب اولاد عمتي وبدا بوس واحضان وبعدين قلعني وفرشلي
اتمتعت جدا بقيت انا البروحله عشان يمتعني وبعدين فتحني

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
الكيك mina_moa12

كان عندي 14سنه وكنت عند صاحبي ف البيت لوحدنا و شغل سكس ع الكمبيوتر و قالي تعالي نلعب ف زب بعض وزبه كان أكبر من زبي و هو مص زبي و انا مصيت زبه وبعد كده قلعني الهدوم و دخله ف طيزي وفتح طيزي بزبه وكانت احلي نيكه ف حياتي كنت نايم وهو عليا بيفشخ ف طيزي وكان هايج اوووي وجابهم ع طيزي
تعالي كيك mina_moa12

• عجبني
التفاعلات: Toommc
وانا عندي ١١سنة ومش فاهم حاجة انفرد بيا قريب اولاد عمتي وبدا بوس واحضان وبعدين قلعني وفرشلي
اتمتعت جدا بقيت انا البروحله عشان يمتعني وبعدين فتحني
انت منين

اووف ي بختك 🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
و انا صغير في واحد حاول يغتصبني في النادي و طبعا معرفش يدخل زيه فقد يحط صباعة جوه طيزي و من ساعتها و انا بحب احط حاجات جوه طيزي لغاية لما لاقيت واحد عن طريق النت اتقابلنا اول مرتين كان سوفت علشان مقدرتش استحمل ادخل زيه لكن في المرة الثالثة فتحني و من هنا ابتدات الحكاية
انا بحب اتعامل في العلاقة زي اي واحدة ست و احسن شعور لما الموجب يقدر يدخل زيه كله حتي لو كان اما لحظة نزول اللبن ده حاجة تانية

• عجبني
التفاعلات: anaelkabten و arim top

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%