NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بجد دمعت عشانك 🥺😥
و الانسة سمكمك بتشرب بقا و هتدرمخ الدنيا ولا كوكو و اخرها هيتقفشلها شوية و جودباي

يواد يجامد... بتشربي سجاير تفاح 😂
هو الواد التعبان الي عايز فلوس دا راح فين يبنتي اصل زبي انا كمان دمع... تصدقي ..كنت بفكر ابعتلو فلوس بس راح اتخمد شكلو... حظو 😂

كنت. عارف 😂😂
مجربتيش حاجة تانية قبل كدا... عايز اقولك ان السجاير العادية اوسخ اصلا من الشيشة الي بتفرحي بدخانها دي 😂😂

كنت. عارف 😂😂
مجربتيش حاجة تانية قبل كدا... عايز اقولك ان السجاير العادية اوسخ اصلا من الشيشة الي بتفرحي بدخانها دي 😂😂
كلام كلام

• بيضحكني
التفاعلات: ☬الہٰچوكر☬
احا... ايه الي كلام كلام... انتي يعني محسساني انك نيك نيك ونتي تلاقيكي اخرك ربع ساعة تجيبي مرتين تلاتة و تموتي
بعدها

معندكش فكره

معندكش فكره
انتي الي معندكيش فكرة... تلاقيكي مجربتيش غير مرة مرتين وجاية تنطتي علينا... و الدليل انك تخافي تقابلي اي حد من هنا... بلاش بقا تعملي فيها شبح يقطة... عشان لما الواحد بتطلب معاه بيرزع فاليمعاه.. بلاش انا يماما... هنزعلي ع كسك الي نفسك تخلصي منه دا و طيزك هتدعي عليةو انتو الاتنين و بزازك هتقف تشهد للي هيحصل... فبلاش انا متمايش بطلة يبطة 😂

هخلص شغل هصطبح هنام هروح الشغل تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يلا اخلصي هاتيهم وروحي اتخمدي يروحي كفاية عليكي 😂ونا هتخمد انا كمان عشان عندي بروچت لازم يخلص قبل الديدلاين

انتي الي معندكيش فكرة... تلاقيكي مجربتيش غير مرة مرتين وجاية تنطتي علينا... و الدليل انك تخافي تقابلي اي حد من هنا... بلاش بقا تعملي فيها شبح يقطة... عشان لما الواحد بتطلب معاه بيرزع فاليمعاه.. بلاش انا يماما... هنزعلي ع كسك الي نفسك تخلصي منه دا و طيزك هتدعي عليةو انتو الاتنين و بزازك هتقف تشهد للي هيحصل... فبلاش انا متمايش بطلة يبطة 😂
اد كلامك

كان نفسي أتناك بس صاحبي مسافر :)
ومش بتناك من غيره عشان الناس اللطيفة اللي بتخش تقل أدبها في الرسايل والكومنتات

• محزن
التفاعلات: mohame khaled
لو فيه نيك و واين يبقى حلو اوي 🍷

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي إسكندراني و BraveHeart
زي كل عيد هنحط البسكوت ف اللبن 😉😂

هنيك و اعرض بليل لاي واحده امتعها

المواضيع المشابهة

عودة