NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة زي ما بحترم افكار الجميع بتمني من الجميع احترام افكاري

اه انا متحرر فكرياً وجنسيا وشايف ان ده عادي واني مبسوط بكده ، واه انا مش هتجوز غير انسانة متحررة بإرادتها ننبسط ونعيش حياتنا بكل تفاصيلها ، ياريت بقي اللي بيتهموا المتحرر في رجولته يقعدوا علي جنب ، ما انا ممكن بنفس المنطق اقول انهم رجعيين لكن انا مبقولش ده ، بقول كل واحد حر في حياته وأفكاره ، وياريت الكل يتصالح مع ان كل واحد وليه افكاره ومعتقداته وممكن يكون مختلف ، احترموا ثقافة الاختلاف عشان غيركم يحترم اختلافكم
احترمك وااويدك بشده

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
عيش حياتك بشوقك انت اللي عارف متعتك فين واي حد بيهاجمك هو رجعي انت زي الفل واتمني الناس كلها تبقي كده براحتها وعايشه براحتها
ياريت

• عجبني
التفاعلات: فحل شبرا مصر
دي مش ثقافه ياقلبي انت حر ما لم تضر وانت بضرر حجات تانيه كتير مقابل انك تبقي متحرر
لكن طالما الانسانه المعاك متقبله دا واي نوط اعمل الانتا عاوزو الندم مش هيجي غير بعدين.
مفيش ندم طالما اتنين شبه بعض وبيحبوا بعض

• عجبني
التفاعلات: jjojja
اه انا متحرر فكرياً وجنسيا وشايف ان ده عادي واني مبسوط بكده ، واه انا مش هتجوز غير انسانة متحررة بإرادتها ننبسط ونعيش حياتنا بكل تفاصيلها ، ياريت بقي اللي بيتهموا المتحرر في رجولته يقعدوا علي جنب ، ما انا ممكن بنفس المنطق اقول انهم رجعيين لكن انا مبقولش ده ، بقول كل واحد حر في حياته وأفكاره ، وياريت الكل يتصالح مع ان كل واحد وليه افكاره ومعتقداته وممكن يكون مختلف ، احترموا ثقافة الاختلاف عشان غيركم يحترم اختلافكم
اعمل يا حبيبي الي انت عاوزه كل انسان حر في اختيار طريقة وانت عارف انت اختارت ايه

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Mostafa هايج فشخ
عودة
أعلى أسفل
0%