NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أظن أن مساحة الطبيعي في الجنس دلوقتي بقت عريضة جدا وتضم حاجات كتير
هو دلوقتي. مازوخي ولو دورت نفسيا هتلاقي ليها جذور في نفسيته، لكن لو هو مستمتع، وفي حدود الآمن .. مفيش مانع
الطبيعي هوا واحد لية مساحته و حدوده الي مينفعش تتغير
و ادبك قولت بنفسك نفسياً ليها جذور و دي في علم النفس اسمها تراكمات

صاحبتي بتحكيلي بتقولي من سنتين وانا مسيطره علي العلق جوزي وخليته ديوث بسبب شتيمه شتمتهاله صدفه وهو نايم معايا وضربته بالقلم بعدها ولقيته بدأ يهيج وواحده واحده الشتايم زادت والاهانات والضرب زاد لما بقي زي الكلب تحت رجلي
انا بسأل بجد هو الراجل لما بيتشتم وهو هايج ويتضرب فعلا ممكن بيتحول واحده واحده لديوث وكلب لمراته
هههههههههه لا طبعا اصلا زوجها كان عنده استعداد من الاول فلما شتمت ظهر عليه بصي الموضوع ده عامل زي الفسيخ مفيهوش وجع بطن اما تعيش وتتبسط او تموت على طول

صاحبتي بتحكيلي بتقولي من سنتين وانا مسيطره علي العلق جوزي وخليته ديوث بسبب شتيمه شتمتهاله صدفه وهو نايم معايا وضربته بالقلم بعدها ولقيته بدأ يهيج وواحده واحده الشتايم زادت والاهانات والضرب زاد لما بقي زي الكلب تحت رجلي
انا بسأل بجد هو الراجل لما بيتشتم وهو هايج ويتضرب فعلا ممكن بيتحول واحده واحده لديوث وكلب لمراته
لا ده هو كان عنده ميول لده من الاول لكن الراجل اللي بجد ميديش فرصه للطرف التاني انها تحاول تعمل حاجة شاذة زي دي

في العلاقة كل حاجه متاحه ما بين الزوجين ، الحكم علي الحدث وطبيعه الشخص بيبقي بعد إنتهاء العلاقة او الرغبه او النشوة هل بيستمر ولا لاء
كتير بنتخيل مثلا ك ست ان في كتير بيمارسو وكتير رجاله بتتخيل حاجات تانيه ده في اساس الشهوة وبيظهر وقتها المهم بعد كدا ايه ال بيحصل واعتقد ان الموضوع ده ل فيك ل صاحبتك ال فيك رغم اني متأكدة ان الموضوع نفسه فيم

بعض الرجال فعلا يثارو بس ينشتمو من زوجاتهم بس غالبا ضمن حدود العلاقة فقط بس خارج العلاقة بتعود الامور لطبيعتها

معرفشي بس هيا بتحكي انها عملت معاه حاجات مينفعشي نعملها مع رجاله
كل واحد حسب شخصيته والواحده ممكن تخلي الواحد يكون كده فعلا لو هيا متمكنه من الموضوع ده بس بصراحه كده الحياه الزوجيه مش هتكون حلوه علشان لو بعد كده هيكون فيه ***** وممكن الوضع ده يأثر علي الزوج في حياته الطبيعيه واكيد ******* دول هيخدو نفس طبع الاب والام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي حصل مع جوز صحبتك بيحصل معايا الان مراتي بتضربني باالقلم وبتقولي انتا بتتناك
وزبك ماينفعش ينيك ونتا لا تصلح للجواز من الاول
ومبترداش تخليني انيكها ولو نكتها بتكون زهقانه مش مبسوطه وكنت بانيكها في طيزها الاول علشان زبي بيكون حديد في طيزها عكس كسها زبي بينام فيه
تفتكرو الدياثه قصرت فيا جامد ولا انا معنتش مالي عين مراتي مع العلم انا ديوث من قبل مااتجوزها
قبل متعرف شي وبعد متعرف شي لانك بتكون في نظرها راجل انما لما بتكون علي حقيقتك في الوضع ده بتكون شفاف وللاسف محدش بيدخل الطريق ده ويعرف يرجع منه

بعض الرجال فعلا يثارو بس ينشتمو من زوجاتهم بس غالبا ضمن حدود العلاقة فقط بس خارج العلاقة بتعود الامور لطبيعتها
انما الي بيكمل حياته الطبيعيه علي نفس النظام حياته بتفشل في المجتمع

في الحرب والجنس كل شئ مباح

في الحرب والجنس كل شئ مباح
كل شي مباح في الحرب انما الجنس كل شي مباح للناس الغيبه عن العقل انما الناس الي ليها حياتها الاجتماعيه لازم يكون فيه حدود

ونمتي مع حد قدامه ولا لسه

تفرق هو كده ع السرير بس ولا في الحياه عموما لو ع السرير ف دا طبيعي كل واحد بيتمتع بطريقه معينه وبتختلف من شخص للتاني ولو هو كده ع طول ف هنا المشكله هو كده كلب ليها
ولكن مش ديوث وتفرق كتير

الرجاله اللى بجد لما يبحصل كده المفروض انه يفشخها اكتر ويزود فى النيك لانها شبه بتستفزه
لكن لللاسف فى خولات طلعوا بيتكيفوا من الحوار ده 😂😂

انا كده واكتر مع مراتي لما بيكون عندها البريود بكون انا الست وهي الراجل وبلبس قميص نوم وكولون اسود من بتوعها

كده هوه مش ديوث هوه سادي لأنه بينزل لبنه بالضرب الديوث ده بيحب مراته تتناك ادامه من رجل غريب انتي بتتناكي ادامه

الميول دي بتتغير لانه اَل جوازهم اتخانق معاها علشان حطت ايدها بالغلط علي طيزه
المهم هى جربت و لقت فعلا أن ده قلب معاه بدياثة؟... يعنى جربت تعمل حاجة مع حد أو تكلم حد لو لبسها يبقى مكشوف و هو ماعترضش؟؟

الي حصل مع جوز صحبتك بيحصل معايا الان مراتي بتضربني باالقلم وبتقولي انتا بتتناك
وزبك ماينفعش ينيك ونتا لا تصلح للجواز من الاول
ومبترداش تخليني انيكها ولو نكتها بتكون زهقانه مش مبسوطه وكنت بانيكها في طيزها الاول علشان زبي بيكون حديد في طيزها عكس كسها زبي بينام فيه
تفتكرو الدياثه قصرت فيا جامد ولا انا معنتش مالي عين مراتي مع العلم انا ديوث من قبل مااتجوزها
جربت تعاملها معاك لو جبتلها راجل او اديتها حرية العلاقة مع حد؟

مش كله و مش مع كل الستات

ع حسب جوزك انتي لو نتي حاسه م معاشرتك ليه ان هيبقي ديوث او كلي ليكي ف ابدائي انما لو لا هتعملي لنفسك مشاكل ملهاش لازمه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%