NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيمو الخواجه

نسوانجى بريمو
كاتب ذهبي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 ديسمبر 2023
المشاركات
299
مستوى التفاعل
532
الإقامة
القاهره
نقاط
2,711
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زوجة خالي المحرومه

انا اسمي سمير عمري 37 سنه متزوج وكل قريبي بيحبوني وديما سرهم معايا وعمري ماعملت علاقة مع حد
وليا مرات خالي اصغر مني بسنتين يعني 35 سنه
وجوزها كان 56 سنه اكبر منها ب 21 سنه وده فرق كبير كانت جميلة اووي وضحكتها ديما في وشها غير جسمها الحلو اللي تقول كده انه ماتلمس رغم انها خلفت اربع مرات كانت بزازها وسط وطي زها مدوره ورجليا ملفوفه ومليانه تعجب اي حد اووي تقدر تقول انثي بمعني الكلمه وجه يوم كانت زعلانه منه وكنت لوحدي وجت قعدت معايا عملتلها شاي وقعدت اتكلم معاها وسبب زعلها سعتها سكتت
حسيتها مكسوفه مني قلتلها احنا عمرنا قريب من بعض وهيبقي سر وانتي عرفاني انا مش بقول سر لحد
قالت خالك ديما بيزعق ومخنوق عليا وبيشتمني وانا خلاص تعبت وقالت ولا بيقرب مني وانت عارف الستات بتقعد تتكلم مع بعض وانا بتجن عشان لا بيقرب مني ولا بيعمل زي الرجال مابتعمل قلتلها مش فاهم وضحي اكتر
قالت يوووووووووووه بقي بص ياسيدي هو دلوقتي مش بينام معايا ولما كان بينام هما خمس دقايق ولا بيبوس ولا بيرضع ولا بيلحس وكل ماحب امصله يقولي بطلي قرف
فهمت قلتلها اه فهمت مع اني بلبسله حلو وقصير وبعمله كل حاجه وانا زهقت منه اصلا وعاوزه اطلق
قلتلها لا طلاق اهدي كده بس
وفعلا هديت وقعدنا نضحك وقامت مشيت وانتهي الكلام وقعدنا فتره عادي بعاملها زي اخوها وهيا بتعاملني زي اخوها وجه يوم كنت لوحدي وكان عندي مشكله وتعبان منها دخلت لقيتني قاعد وفارد رجليا وبنفخ قالتلي مالك قلتلها مافيش
قالت انا عارفه وقامت خدتني في حضنها صراحه ارتحت كان حضنها حنين اوووي لفيت اديا حواليها ونمت شويه كانت بتحسس علي شعري بجد ارتحت لقيت نفسي غصب عني بوست ايدها لقيتها سبلت بعنيها مدريتش بنفسي غير وانا ببوسها من شفيفها وهيا بتبادلني كمان وبقي بوس بجنون مني ومنها وبقينا نخلع بعض الهدوم بسرعه ونازلين بوس في بعض لحد مابقينا ملط شيلتها ودتها علي السرير نيمتها ونزلت فيها بوس من شفيفها كنا بنعض بعض بناكل في بعض وقعدت ابوس في رقبتها والحسها من تحت ودنها وكانت بتصرخ وتذووووووووم اووووي وانا شغال في رقبتها لحد مارتعشت ونزلت مسكت بزازها ارضع فيهم وهيا تذزوووووووووم جامد كانها اول مرة تتنا ك وبعدين نزلت علي بطنها الحس وابوس كل مكان فيها لقيتها بتتلوي ونامت علي بطنها
قمت بايسها من رقبتها وكل ضهرها كانت بتصرخ وتذووووووووم اووووي وتقول اااااااااوف اوووووف اه منك اه لحد ماوصلت عند طي زها بوستها كلها وغرقت خرمها بصباعي ودخلت صباعي في كيزها صرخت اييي ياسمير براحه قعد ابوس في ضهرها واني ك طي زها بصباعي
وقمت قلبتها وفتحت رجليها ونزلت لحس في ك سها كان احمر ومنفوخ وحلو وطعمه يجنن كنت بدخل لساني جواه وهيا تذزوووووووووم جامد وتصرخ اوووي وتقولي اوووووف الحس كمان اه اه منك بحبك اووي وهيا مش في وعيها لحد ماتنفضت ونزلت دخلت بؤوي جوه ك سها وشربت شهوتها ساعتها اتجننت وقامت مسكت ز بي وبقت تمصه اوووي وتعضه براحه بسنانها وتحسس علي افخاذي وبيوضي كانها خبيره في المص لحد ماخلاص حسيت اني هنزل بعدتها عني وقمت فاتح رجليها ودخلت راس زبي في كسها صرخت اييي اه اه دخله بقي ياسمير لسه هادخله لفت رجليها حواليا وحضنتني وجابت حسمها قام ز بي دخل كله ولقيتها بتتحرك تحتي بتروح وتيجي علي زبي وانا اشتغلت معاها وتصرخ اه اه منك زبك حلو اوووي هو ده النيييي ك اللي انا نفسي فيه ايي اه منك ياحبيبي ني كني اووووي يااااااه ز بك حلو اوووي كنا احنا الاتنين شغالين مع بعض وحاضنين بعض وهيا تصرخ اه اه اه اااااااااوف اه ني كني ياسمير دخل ز بك اوووي فيا ااااااااااااااااااه ز بك حلو اووووي ايييي كمان ياحبيبي كمان ني ك كمان اوووي لحد مارتعشت ونزلت شهوتها لقيت ز بي عايم في ك سها قمت رافع رجليها اكتر وضممهم علي بعض ونزلت ني ك فيها جامد وهيا تصرخ وبزازها تتمرجح لفوق ولتحت وانا اني ك جامد وهيا تصرخ اه اه اه دخله اوووي ياسمير ااه اااه بحبك اوووي لحد مالقيت ز بي بينزل لبنه في ك سها حضنتني جامد اوووي واول ماز بي نام قامت مسكته وقعدت تمص فيه زي المجنونه عرفت سعتها انها لسه ماشبعتش فضلت تمص فيه لما وقف وبقي حديد سعتها راحت مميله ادامي طبعا فهمت قمت مدخله في ك سها وقعدت اني ك فيها وهيا تروح وتيجي عليا وتصرخ اييي اه دخله اوووي ياسمير ااه اااه بحبك اوووي ياسمير ااه اااه ولقيتها ارتعشت واترمت علي السرير خلصت وقامت تاني مكانها قمت دخلته ف ك سها كان غرقان وطلعته وقمت علي خرم طي زها وحاولت ادخله خرمها ضيق ضغط جامد عليه الراس اظفلطت لجوه وهيا صرخت ااااااه اااااااه ياسمير فتحت طي زي اوووي شويه ودخلت نصه صرخت ااااااااااه ز بك هيقتلني وقفت شويه وقمت مدخله كله صرخت ايييي ياللهوي فتحتني علي الاخر ياسمير ااااه ااااه وبقيت انيي ك براحه لحد مالقيتها بطلت تصرخ بدأت اني كها جامد اووووي وتقول اااااااااوف ااااااح اه منك فتحتني اوووي ياسمير اه اه اه ولقيت نفسي بنزل جوه طي زها خلصت قمت عدلها ونزلت فيها بوس والعب في كسها لحد مانزلت هيا كمان واترمينا علي السرير
وكانت مبسوطه اوووي وشايف الفرحه في عينها قالت يلا نقوم ناخد دش وقمنا ونك تها تحت الدش ولبست وقالتلي انا اتبسطت اوووي معاك لقيتها بتقول ياللهوي لسه لبنك بينزل علي اوراكي ياسمير
احنا غلطنا ومش لازم تتكرر الغلطه دي تاني عشان خاطري ياسمير انا عمري ماعملت كده مع حد انت اول واخر عشان خاطري بلاش نعمل كده تاني وبتعيط قلتلها انا موافق بشرط هاتي بوسه ودي اخر حاجه قبل ماكمل الكلمه مسكتني من رقبتي ومصيت شفيفي وقالت اوعدني ياسمير تنسي اللي حصل قلتلها لو نسيتي هنساه قالت انا مش ممكن انساه انا عمري ماتمتعت زي كده بس لازم ماتتكررش تاني قلتلها حاضر

اللي يفهمه اي حد وبذات من الرجال ان الست بتحب كل حاجه البوس والحضن واللحس والمص والراجل اللي هيقرف ويني ك الست زي البهيمه او الحيوان يبقي عارف انه بيخسرها وحد تاني هيمتعها وانت السبب في كده
انت معاك واحده بنت ناس اديها حقها في كل شئ حرام عليك تحرمها من المتعه وتشوف عمرها ادامها بيضيع اكيد هتكرهك وهتحب اللي يعرف قيمتها ويديها حقها

انتهت قصتي اتمني تكون عجبتكم

عايز تفاعل منكم واي واحده محتاجه شئ تتفضل علي رسايل الصفحه هتلاقي حد قريب منها هيحترمها ويحس بيها ويديها اللي هيا تستهله لانك بنت ناس وعاوزه كل سريه واحترام

JLUE20Q.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: فاشخ كس محارمك2, النسر المحلق, شطه و 5 آخرين
القصص القصيرة تنشر في قسم قصص قصيرة ومتنوعة لا تكررها
 
  • عجبني
التفاعلات: Dddll و كيمو الخواجه
  • عجبني
التفاعلات: Dddll
جامده مرات خالك
 
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: كيمو الخواجه و Dddll
زوجة خالي المحرومه

انا اسمي سمير عمري 37 سنه متزوج وكل قريبي بيحبوني وديما سرهم معايا وعمري ماعملت علاقة مع حد
وليا مرات خالي اصغر مني بسنتين يعني 35 سنه
وجوزها كان 56 سنه اكبر منها ب 21 سنه وده فرق كبير كانت جميلة اووي وضحكتها ديما في وشها غير جسمها الحلو اللي تقول كده انه ماتلمس رغم انها خلفت اربع مرات كانت بزازها وسط وطي زها مدوره ورجليا ملفوفه ومليانه تعجب اي حد اووي تقدر تقول انثي بمعني الكلمه وجه يوم كانت زعلانه منه وكنت لوحدي وجت قعدت معايا عملتلها شاي وقعدت اتكلم معاها وسبب زعلها سعتها سكتت
حسيتها مكسوفه مني قلتلها احنا عمرنا قريب من بعض وهيبقي سر وانتي عرفاني انا مش بقول سر لحد
قالت خالك ديما بيزعق ومخنوق عليا وبيشتمني وانا خلاص تعبت وقالت ولا بيقرب مني وانت عارف الستات بتقعد تتكلم مع بعض وانا بتجن عشان لا بيقرب مني ولا بيعمل زي الرجال مابتعمل قلتلها مش فاهم وضحي اكتر
قالت يوووووووووووه بقي بص ياسيدي هو دلوقتي مش بينام معايا ولما كان بينام هما خمس دقايق ولا بيبوس ولا بيرضع ولا بيلحس وكل ماحب امصله يقولي بطلي قرف
فهمت قلتلها اه فهمت مع اني بلبسله حلو وقصير وبعمله كل حاجه وانا زهقت منه اصلا وعاوزه اطلق
قلتلها لا طلاق اهدي كده بس
وفعلا هديت وقعدنا نضحك وقامت مشيت وانتهي الكلام وقعدنا فتره عادي بعاملها زي اخوها وهيا بتعاملني زي اخوها وجه يوم كنت لوحدي وكان عندي مشكله وتعبان منها دخلت لقيتني قاعد وفارد رجليا وبنفخ قالتلي مالك قلتلها مافيش
قالت انا عارفه وقامت خدتني في حضنها صراحه ارتحت كان حضنها حنين اوووي لفيت اديا حواليها ونمت شويه كانت بتحسس علي شعري بجد ارتحت لقيت نفسي غصب عني بوست ايدها لقيتها سبلت بعنيها مدريتش بنفسي غير وانا ببوسها من شفيفها وهيا بتبادلني كمان وبقي بوس بجنون مني ومنها وبقينا نخلع بعض الهدوم بسرعه ونازلين بوس في بعض لحد مابقينا ملط شيلتها ودتها علي السرير نيمتها ونزلت فيها بوس من شفيفها كنا بنعض بعض بناكل في بعض وقعدت ابوس في رقبتها والحسها من تحت ودنها وكانت بتصرخ وتذووووووووم اووووي وانا شغال في رقبتها لحد مارتعشت ونزلت مسكت بزازها ارضع فيهم وهيا تذزوووووووووم جامد كانها اول مرة تتنا ك وبعدين نزلت علي بطنها الحس وابوس كل مكان فيها لقيتها بتتلوي ونامت علي بطنها
قمت بايسها من رقبتها وكل ضهرها كانت بتصرخ وتذووووووووم اووووي وتقول اااااااااوف اوووووف اه منك اه لحد ماوصلت عند طي زها بوستها كلها وغرقت خرمها بصباعي ودخلت صباعي في كيزها صرخت اييي ياسمير براحه قعد ابوس في ضهرها واني ك طي زها بصباعي
وقمت قلبتها وفتحت رجليها ونزلت لحس في ك سها كان احمر ومنفوخ وحلو وطعمه يجنن كنت بدخل لساني جواه وهيا تذزوووووووووم جامد وتصرخ اوووي وتقولي اوووووف الحس كمان اه اه منك بحبك اووي وهيا مش في وعيها لحد ماتنفضت ونزلت دخلت بؤوي جوه ك سها وشربت شهوتها ساعتها اتجننت وقامت مسكت ز بي وبقت تمصه اوووي وتعضه براحه بسنانها وتحسس علي افخاذي وبيوضي كانها خبيره في المص لحد ماخلاص حسيت اني هنزل بعدتها عني وقمت فاتح رجليها ودخلت راس زبي في كسها صرخت اييي اه اه دخله بقي ياسمير لسه هادخله لفت رجليها حواليا وحضنتني وجابت حسمها قام ز بي دخل كله ولقيتها بتتحرك تحتي بتروح وتيجي علي زبي وانا اشتغلت معاها وتصرخ اه اه منك زبك حلو اوووي هو ده النيييي ك اللي انا نفسي فيه ايي اه منك ياحبيبي ني كني اووووي يااااااه ز بك حلو اوووي كنا احنا الاتنين شغالين مع بعض وحاضنين بعض وهيا تصرخ اه اه اه اااااااااوف اه ني كني ياسمير دخل ز بك اوووي فيا ااااااااااااااااااه ز بك حلو اووووي ايييي كمان ياحبيبي كمان ني ك كمان اوووي لحد مارتعشت ونزلت شهوتها لقيت ز بي عايم في ك سها قمت رافع رجليها اكتر وضممهم علي بعض ونزلت ني ك فيها جامد وهيا تصرخ وبزازها تتمرجح لفوق ولتحت وانا اني ك جامد وهيا تصرخ اه اه اه دخله اوووي ياسمير ااه اااه بحبك اوووي لحد مالقيت ز بي بينزل لبنه في ك سها حضنتني جامد اوووي واول ماز بي نام قامت مسكته وقعدت تمص فيه زي المجنونه عرفت سعتها انها لسه ماشبعتش فضلت تمص فيه لما وقف وبقي حديد سعتها راحت مميله ادامي طبعا فهمت قمت مدخله في ك سها وقعدت اني ك فيها وهيا تروح وتيجي عليا وتصرخ اييي اه دخله اوووي ياسمير ااه اااه بحبك اوووي ياسمير ااه اااه ولقيتها ارتعشت واترمت علي السرير خلصت وقامت تاني مكانها قمت دخلته ف ك سها كان غرقان وطلعته وقمت علي خرم طي زها وحاولت ادخله خرمها ضيق ضغط جامد عليه الراس اظفلطت لجوه وهيا صرخت ااااااه اااااااه ياسمير فتحت طي زي اوووي شويه ودخلت نصه صرخت ااااااااااه ز بك هيقتلني وقفت شويه وقمت مدخله كله صرخت ايييي ياللهوي فتحتني علي الاخر ياسمير ااااه ااااه وبقيت انيي ك براحه لحد مالقيتها بطلت تصرخ بدأت اني كها جامد اووووي وتقول اااااااااوف ااااااح اه منك فتحتني اوووي ياسمير اه اه اه ولقيت نفسي بنزل جوه طي زها خلصت قمت عدلها ونزلت فيها بوس والعب في كسها لحد مانزلت هيا كمان واترمينا علي السرير
وكانت مبسوطه اوووي وشايف الفرحه في عينها قالت يلا نقوم ناخد دش وقمنا ونك تها تحت الدش ولبست وقالتلي انا اتبسطت اوووي معاك لقيتها بتقول ياللهوي لسه لبنك بينزل علي اوراكي ياسمير
احنا غلطنا ومش لازم تتكرر الغلطه دي تاني عشان خاطري ياسمير انا عمري ماعملت كده مع حد انت اول واخر عشان خاطري بلاش نعمل كده تاني وبتعيط قلتلها انا موافق بشرط هاتي بوسه ودي اخر حاجه قبل ماكمل الكلمه مسكتني من رقبتي ومصيت شفيفي وقالت اوعدني ياسمير تنسي اللي حصل قلتلها لو نسيتي هنساه قالت انا مش ممكن انساه انا عمري ماتمتعت زي كده بس لازم ماتتكررش تاني قلتلها حاضر

اللي يفهمه اي حد وبذات من الرجال ان الست بتحب كل حاجه البوس والحضن واللحس والمص والراجل اللي هيقرف ويني ك الست زي البهيمه او الحيوان يبقي عارف انه بيخسرها وحد تاني هيمتعها وانت السبب في كده
انت معاك واحده بنت ناس اديها حقها في كل شئ حرام عليك تحرمها من المتعه وتشوف عمرها ادامها بيضيع اكيد هتكرهك وهتحب اللي يعرف قيمتها ويديها حقها

انتهت قصتي اتمني تكون عجبتكم

عايز تفاعل منكم واي واحده محتاجه شئ تتفضل علي رسايل الصفحه هتلاقي حد قريب منها هيحترمها ويحس بيها ويديها اللي هيا تستهله لانك بنت ناس وعاوزه كل سريه واحترام

JLUE20Q.md.jpg
واصلي
 
  • عجبني
التفاعلات: Dddll و كيمو الخواجه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Dddll و كل حاجة هنا مضمونة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%