NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور فضفضه مراتي خلفي زوجتي ما اشوف متعتها وياي في السرير

AMS37

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زوجتي من فتره وانا احس انها ما تستمتع ويايي في النيك وكل ما اطلب منها شي ترفض يعني صار ليي فتره وانا اطلب منها انيك طيزها بس تقول ليي طيزي مستحيل اخليك تفتحني بس الاحظ ان طيزها واسع وفي صار ليها شهر كل ما نسوي علاقه لما نخلص تقول بتروح شقة في الطابق الى فوقنا تجلس وياها وفي يوم شفت في جوالها صور ليها ان اختي فاتحه طيزها وكلا تنيك زوجتي بإصطناعي مو عارف كيف اقول ليها اني اكتشفت ليش تروح لأختي وان انتين مفتوحه من طيزش ولا تبغاني انيكها معقوله تشوف زبي مو كفوا يدخل في طيزها

HiIOvNn.jpg HiIOkAX.jpg HiIOe9t.jpg HiIONSI.jpg HiIO8ts.jpg HiIOUoG.jpg HiIOgVf.jpg HiIOrP4.jpg HiIOLH7.jpg HiIOQR9.jpg HiIOtDu.jpg HiIObob.jpg HiIOZNe.jpg HiIOmVj.jpg

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Sandro و Omar26637
معلش بس انت عايش مع اتنين شراميط و الصناعي دا فتره و هتقلب بشباب سود

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
زوجتي من فتره وانا احس انها ما تستمتع ويايي في النيك وكل ما اطلب منها شي ترفض يعني صار ليي فتره وانا اطلب منها انيك طيزها بس تقول ليي طيزي مستحيل اخليك تفتحني بس الاحظ ان طيزها واسع وفي صار ليها شهر كل ما نسوي علاقه لما نخلص تقول بتروح شقة في الطابق الى فوقنا تجلس وياها وفي يوم شفت في جوالها صور ليها ان اختي فاتحه طيزها وكلا تنيك زوجتي بإصطناعي مو عارف كيف اقول ليها اني اكتشفت ليش تروح لأختي وان انتين مفتوحه من طيزش ولا تبغاني انيكها معقوله تشوف زبي مو كفوا يدخل في طيزها

HiIOvNn.jpg HiIOkAX.jpg HiIOe9t.jpg HiIONSI.jpg HiIO8ts.jpg HiIOUoG.jpg HiIOgVf.jpg HiIOrP4.jpg HiIOLH7.jpg HiIOQR9.jpg HiIOtDu.jpg HiIObob.jpg HiIOZNe.jpg HiIOmVj.jpg
ف ستات مش بتثق ف الراجل بالنسبه للنيك الخلفي
بيتطمنو لبعض
مفروض انت تنيكهم سوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%