NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة زوجتي الدكتورة | السلسلة الرابعة | ـ أثني عشر جزء 30/4/2024

كمل يا برنس قص حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
كل الدعم استمر وفى انتظر كل جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
السابقة
الجزء الاول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثالثه لما خدت كاظم رميته في الفلا لي ابوه امه وسبتهم وروحت نمت صحيت الصبح فطرت ولبست وانا رايح الشركه تليفوني رن وكان الا بيتصل جودي
جودي / ايه يا عم من ساعه ما نقلت في الفلا الجديده محدش سمع صوتك اخبارك ايه
انا / زي الفل انتي طمنيني عليكي عامله ايه
جودي / تمام فينك كدا
انا / رايح الشركه في حاجه ولا ايه
جودي / بصراحه عاوزه منك خدمه
انا/ انا قولت كدا مش هتتصلي غير عشان مصلحه
جودي / و**** لا انا بطمن عليك وعايزه خدمه برده
انا / قولي عايزه ايه
جودي/ تعرف معرض سيارات زهقت كل شويه اوبر عايزه اشتري عربيه
انا / سهله انا كدا كدا كنت عاوز اجيب عربيه برضه هفوت عليكي بعد الشغل اخدك ونروح المعرض
جودي / تسلم بجد
قفلت معاها ورحت الشركه بس الاول داخلت الشركه الجديده
سكرتيره واقفتني / ايوه حضرتك عايز مين
انا / اول يوم ليكي النهارده
سكرتيره / ايوه مين حضرتك
انا / اطلبيلي قهوه ساده وكلمه استاذ خالد قوليله كريم مستنيك في كافتيريا تحت
راحت قعدت لقيت خالد نازل جري
خالد / طب مطلعتش فوق ليه في المكتب يا ابني
انا / سكرتيره بتاعتك يا عم منعتني اطلع
خالد / انت بتهزر صح تعالي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ خالد
خالد / انتي عاوزه ترفديني انا وانتي صح
فرح / ليه انا عملت ايه
خالد / ما لما تمنعي مدير المجموعه انه يطلعلي يبقا هنترفض
انا / يا ابني محصلش حاجه انا زهقان من جو المكاتب قولتلها تكلمك تنزلك روحي انتي يا فرح
فرح / انا اسفه بي معرفش حضرتك اول يوم ليا
انا / محصلش حاجه شوفي شغلك انتي
خالد / ها طمني
انا / انت اهبل ياض انت الا هطمني علي الشغل
خالد / كله زي الفل
انا / والناس الجديده
خالد / لا شغلهم كويس وفاهمين
انا / حلو اوي محتاج حد تاني معاك يشتغل
خالد / لا كدا تمام ولو احتاجت هبلغك
انا / لا فكك مني عندك الا اتش ار بلغه الا محتاجه
خالد / بسرعه كدا زهقت مني
انا / مانا فضلت معاك لحد ما واقفت علي راجلك كمل انت بقا
خالد / ماشي يا معلم
سبته وجيت خارج لقيت واحد من الجردات بينده عليا
انا / تعال في حاجه يا هشام
هشام / لا ابدا بس كنت محتاج اني نخالي واحد من الا شغالين باليل يبقا سوبر بنا
انا / يعني عاوزه يغطي إجازات باليل والصبح
هشام / بالظبط
انا / تمام انا هزود واحد معاكم يبقا شغال من 12لي 12 ويوم اجازه اي حد هيجي مكانه هو ولو هو اجز مش هنحتاج حد مكانه
هشام / تسلم باشا
ومشي وانا طلعت علي الشركه بس قبل مروح مكتبي لفيت لفه علي الاقسام وكل حاجه كانت تمام روحت اخر حاجه قسم الحسيبات طبعا عشان رشا الفاجره 😂😂😂😂
دخلت شوفت الشغل وكل حاجه مظبوطه داخلت مكتب رشا من غير ما اخبط وبالصراحه كنت قصيدها لقتها قاعده علي الكنبه وفارضه رجليها عليها والاندر باين الا كان لونه ازرق ستان وشكله يهبل من قعدتها واخده راحتها محدش هيدخل من ما يخبط
رشا / استاذ كريم وعدلت نفسها
انا / زي مانتي انا كنت جايه اطمن عليكي ماشي
رشا / طب اتفضل
انا / مانا لو هتفضل يبقا تقعدي زي مانتي قاعده مش جي اقل راحتك انا
رشا / ازيه مينفعش
انا / خلاص امشي
رشا / لا خلاص تعاله
ورفعت رجلها تاني وحستها بعدت راجلها اكتر وبان كسها اكتر واكتر وانا روحت قعدت قدمها عيني علي كسها الا هقوم واختصبه دالوقتي
رشا / كنت جي عايز حاجه اعملها
انا / هاا لا ابدا كنت بطمن بس عليكي وعلي الشغل
رشا / هههههههه شكلك مش مركز معايا
انا / اركز معاكي ازيه بس الا انا شايفه دا
رشا / وانت شايف ايه يعني
انا / الازرق من حلوته خالنا في دنيا تانيه
رشا / ههههههههه ازرق ايه انا مش لابسه ازرق
انا / اه اه مفيش ازرق لا
رشا / لقتها شهقت ايه دا هو باين انا مخدتش بالي وراحه قافله راجلها
انا / لا لا قفلتي ليه
رشا / لا يا كريم مينفعش تشوف حجات دي هنا بتتكلم بي دلع
انا /خلاص بكرا اشوفها عندي
رشا / عندك فين
انا / في بيتي
رشا / لا عيب مش هينفع
انا / خلاص بلاش بكرا النهارده الساعه 3 تمشي ورني عليا هاخدك معايا
رشا / بس
انا / من غير بس عايز اشوف الا تحت الازرق
ورحت قايم داخل عليها واخد شايفها في بوسه وايدي علي كسها من فوق الجيبه وراحت سايبها وخارج طلعت علي فوق لقيت سمر
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه اتفضل
داخلت جوه
انا / صباح الخير
صادق / صباح النور فينك من الصبح
انا / كنت عند خالد بتابع الشغل وبعدين لفيت علي الاقسام شويه
صادق / عال اوي
انا / جهزت الا 5 مليون دولار بتوع رامي
صادق / جاهزين
انا / تمام خاليهم لما يرجع ندهمله هو بقا معانا خلاص
صادق / انا مش مرتاح للواد دا
انا / ليه
صادق / اصل هيبقا معاه فلوس كتير خايف يشتغل معانا يعرف مداخل ومخارج الشغل ويشتغل لي حسابه
انا / قبل ما يفكر يعمل كدا هتكون نهايته الواد دماغه حلوه وقلبه حلو هينفعنا
صادق / الا تشوفه
انا / المهم هتغدا معاك بكرا انا سها عندكم مانع
صادق / تنور دا بيتك
انا / تسلم يا باشا
خرجت وسبتهم وداخلت مكتبي وطلبت قهوه وكلمت فهد
انا / ايه يا كوتش
فهد / حبيبي اخبارك
انا / تمام يا معلم طمني علي الجواز الا معاك
فهد / لا رجاله حلوه واتصاحبه علي بعض وبقا متفاهمين كمان هينفعوك اوي
انا / حلو اوي كدا يبقا معايا رزق ورامي وناصر يبقا اشطا اوي
فهد / متنساش اني معاك في اي حاجه برضه يا صاحبي
انا / انا برضه هحسبك مع الناس دي انت حاجه تانيه يا كبير
فهد / بتعرف تاكل عقلي ماشي
انا / هههههه لا مليش في لحمه الراس
وقفلت معاه وشربت القهوه مع السجاره ولقيت تيلفوني بيرن رشا
رشا / انا مستنياك بعد الشركه بشويه
انا / تمام جايلك
ونزلت خدت عربيتي واتحركت ورشا ركبت معايا خدتها وطلعت علي شقه مدينه نصر واول ما دخلت الشقه روحت ضاربها علي طيزها
رشا / ااااااه من اولها سفاله
انا / انتي لسه شوفتي سفاله
رشا / طب ثواني ادخل حمام طيب
راحه داخلت الحمام ربع ساعه وقولت ادخل اشوفها قلعت وبقيت بالبوكسر بس وفتحت باب الحمام لقتها بالمنظر دا

HrpSU12.jpg
رشا / داخلت ليا يا كريم استنا شويه
انا / حلو اوي كدا زي مانتي تعالي
ورحت شايلها وداخل بيها الاوضه ورميها علي السرير نزلت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
رشا / ااااه قطعهم قطع صدري يا كريم
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
رشا / اااااه كمان يا كريم انا خدامتك
عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
رشا / ااااااااااه يا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت تاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
رشا / من عين الشرموطه يا حبييي
وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
رشا / كل دا دا كبير اوي
روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / هتحسدي يا لبوه مصي يلا
بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
رشا / اااااااااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ اااااااااااه
وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني يا كريم واحشني اوي النيك اااااااااااه افشخ كسي اااااااااااه يا حبييي ناكني في كسي جامد انا عاوزه اتفشخ ااااااااااه اااااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي ااااااااااااه زبك فشخ كسي ااااااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض ورافع واحده علي السرير زي كدا

HrywUmv.gif
وفضلت ارزع فيها بسرعه وعنف وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه كمان يا لبوه
رشا / اااااااااااه الخول جوزي اااااااااااه بيحب ينكني فيها اكتر من كسي ااااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ورحت مخرج زبي من كسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

HryNoQV.jpg
اااااااااه طيزي اااااه يا كريم نكني اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا اول مره احس ان ست بجد نكني جامد اااااااااه واحشني النيك اااااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا كريم اااااااااااه ااااااااااه هجيب يا كريم هجيب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها اااااااااااه يا حبييي اااااااااااه ونزلت وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه ولقيت زبي انفجر في طيزها ااااااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها ولعت سجاره شربتها
رشا / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت واخد حاجه
انا / ههههههههه انا عمري ما خدت حاجه عشان واحده انا طبيعي والطبيعي يكسب
رشا / انت مفتري بجد وانا اتمتعت كتير معاك
لقيت تيلفوني بيرن وكانت سها
سها / انت فين يا كريم كل دا
انا / معلش يا قلبي هتأخر شويه اتغدا انتي وشويه وجي رايح مشوار
سها / ماشي يا قلبي خالي بالك من نفسك
قفلت معاها واتصلت بي جودي
انا / يلا اجهزي انا في الشقه جنبك
جودي / اه مانا شفت عربيتك من اكتر من ساعه تحت البيت
انا / طب اجهزي يلا وقفلت
رشا/ انا اتأخرت
انا / يلا ناخد شور عشان ورايه مشوار ومعلش مش هقدر اوصلك
رشا / لا انا هطلب اوبر مش مهم
داخلنا خدنا شور وكان في شويه تحرش وخرجنا لبسنا وهي نزلت قبلي وانا كلمت جودي كانت لبست وقبلتها ونزلنا مع بعض في الاسنسير ركبت معايا العربيه
جودي / بس مش كتير
انا / هو ايه الا كتير
جودي / اكتر من ساعه ونص ليه كل دا
انا / عادي كان في شويه ورق براجعهم
جودي / بس شكل الورق كان متعب
انا / عادي شغل بقا
جودي / طب خالي بالك من شغلك عشان شكلها كانت تقيله اقصد شغل تقيل
انا / ( فهمت انها شافت رشا وهي خارجه) لا متقلقيش عليا انا محدش تقيل عليا ولا شغل ولا غيره
جودي / هنشوف
انا / بعينك انك تشوفي
وصلنا المعرض والمدير شافني وسلم عليا
المدير / استاذ كريم شرفتنا بقالك فتره مختفي عنا
انا / مشغول شويه في شغل بس
المدير / ايه حابب تغير عربيتك
انا / لا الاستاذه هي الا عايزه عربيه جديده
المدير / تحت امرها طبعا
انا / شوفي جودي اتفرجي براحتك وانا هشرب قهوه في المكتب هنا
داخلت المكتب انا ومدير المعرض
انا / عاوز حتي جي كلاس
مدير / موجوده شوف تحب تستلمها امتا
انا / خلص الورق بتاعها ورن عليا اجي اخدها وامسك الفيزا اصحب المبلغ دالوقتي
مدير / بص انت مش زبون ومش اول مره تتعامل معانا واكيد عارف سعر العربيه في مصر كام انا هعملك خصم من سعرها الاساسي 200 ألف و*** ما هتلاقي السعر دا في مصر
انا / انا قولتلك حاجه او سألتك علي سعر انا عارف انت هتعمل ايه من غير ما اكلم
خد الفيزا وسحب الفلوس منها وجودي داخلت
انا / ايه لقيتي حاجه عجبتك
جودي / اه سبورتاج جديده جميله
مدير / دي عامله مليون و300الف بس عشان استاذ كريم يبقا و 200الف بس
انا / علي فكره يا جودي مش هتجبيها بي اقل من كدا ودي اعله فئه
جودي / تمام اقدر استلمها امتا
المدير / هاخد بس صوره البطاقه ويومين وهكلمك تستلميها والفلوس في اي وقت عادي
جودي / تمام لو في فيزا ممكن تصحبهم دالوقتي
مدير / مفيش مشكله تمام
وخد الفيزا وسحب المبلغ وصور البطاقه
جودي / وانت مش كنت هتجيب عربيه
انا / انا خلاص اخترت ودفعت تمنها كمان
جودي / بالسرعه دي
انا / عشان عارف عايز ايه يومين بقا كلمني اجي اخد العربيتين
وسبته وخرجت لقيت العربيه مغسوله ومتظبطه روحت مدي لي الا غسلها 200جنيه وراحت علي مطعم
انا / انا متغدتش وجعان
جودي / وانا كمان جعانه
نزلنا طلبنا غدا واتغدينا وراغينا شويه مع بعض وبعدين روحتها وانا روحت علي الفلا طلعت غيرت ونزلت قعدت معاهم شويه
سها / ( قربت من ودني) مدام مخدتش شور اول ما وصلت يبقا شكلك لسه واخده بره
انا / هههههههه دايما بتقفشني
سها / حد جديد ولا قديم
انا / لا جديد هحكيلك بعدين
ياسمين/ ايه يا استاذ كريم قولتلي علي شغل وبعدين سكت شكلك غيرت رأيك
انا / لا انا سايبك بس شويه لسه جايه من سفر
ياسمين / انا زهقت من قعدت البيت
انا / خلاص بعد بكرا هاخدك معايا
ياسمين / عايزه مكتب حلو بقا ها
انا / مين قالك اني هيبقا ليكي مكتب
ياسمين / امال ايه بقا
انا / انتي هتقعدي معايا في مكتبي انا اصلا مش موجود ديما في وبيبقا فاضي
ياسمين/ تمام ماشي
فضلنا قاعدين بعدين استأذنت منهم وطلعت نمت
وسها طلعت معايا
سها / ها بقا مين دي
انا / رشا مديره الحسابات في الشركه
سها / وحلوه علي كدا
انا / مفيش احله منك يا قلبي
سها / لا بجد حلوه
انا / انتي مش مصدقه اني مفيش احله منك بالنسبالي
سها / كل عقل كل
انا / المهم هنتغدا بكرا انا وانتي عند صادق باشا وهطلب منه انجي
سها / لازم اكون موجوده
انا / لا مش لازم بس عايزك معايا عشان اعرفهم اني مش بعمل حاجه غير بموافقتك
سها / ماشي يا حبيبي
نمت وصحيت خدت شور ولبست ونزلت فطرت بعدين روحت علي الشركه
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول اتمنه تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير
تحياتى لك يا فنان
رائع جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
ايوا يعم هوا دا الكلام استمر ♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
جميلة جدا متميز حمل
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
عاش قوي بس طول الاجزاء شويه 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
افضل قصه ف المنتدي كله بلا منازع عاش ي بطل ♥️🔥
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
جزء جميل زيك يا برنس استمر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
الجزء الثاني
وقفنا الجزء الا فات لما قولت لي سها اننا هنتغدا عن صادق بكرا
وعرفتها اني وجودها مهم بالنسبالي عشان يبقا فاهمين اني مبعملش حاجه من وراكي وانك كل حاجه بنسبالي وخدتها في حضني ونمت وتاني يوم العادي بتاعي خدت شور وفطرت ولبست وروحت الشركه داخلت مكتب صادق باشا كانت انجي مجتش معاه
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح الخير يا كريم
انا / امال انجي مجتش ليه
صادق / قالتلي عايزه تريح النهارده
انا / اها تمام المهم عندي ليك حد يمسك اداره المجموعه هيطور منها جامد اوي
صادق / وانت روحت فين
انا / انا موجود بس دي واحده دارسه ومعاها دكتوره في اداره الاعمال وكانت بتدرس في السويد وسويسرا يعني هتنفعنا جامد
صادق / مين دا
انا / تبقا خالت مراتي بس صغيره مش كبيره 30سنه ولسه راجعه من بره انا قولت فرصه كويسه لينا
صادق / تمام هخاليهم يجهزه مكتب ليها وتبقا نائب ليك
انا / ملوش لازم مكت مكتبي موجوذ كدا كدا مش بكون متوجد كتير حتي استفيد منها والوقت الا هبقا في المكتب معاها
صادق / خلاص تمام الا تشوفه
سمر جبتلي القهوه عند صادق وشربتها مع سجاره وفضلنا نتكلم في الشغل ولقينا اخر واحد ممكن نتوقعه جي زياره لي صادق باشا
سمر / في طابط بره اسمه سالم بيسال علي حضرتك
( سالم دا الظابط الا كان واجع دماغ صادق باشا اكيد فاكرينه )
صادق / خالي يدخل ومتدخليش حد علينا
سالم / دا كدا حلو قوي مش هقول كلامي مرتين وفرته عليا
انا / شكل موت عمك مفرحك
سالم / انت عرفت كمان بي موت عمي وفرت عليا اكتر واكتر
صادق / عايز ايه يا ابني انت
سالم / انا جي اعرفك اني الا بتهددني بي مات يعني موريش حاجه غيرك انت واني ادمرك
انا / انت عبيط يا ابني انت لو فاكر اني عمك بس الا بهددك بي تبقا غبي ومبتفهمش انا الفديوهات الا معايا دي تحبسك وتعملك قضيه وتترفض من مكانك انت فاهم غلط يا ابني
لقيت واشه اتحول
صادق / امشي اطلع بره يلا ولو شفتك تاني ولو صدفه مش هسمي عليك بره وهو بيزعق
سالم واشه احمر وخاف ومشي
لقيت تيلفوني بيرن ونها كانت بتتصل
انا / الواطيه الا مبتسالش
نها / ازيك يا كريم
انا / لا مدام ازيك يا كريم يبقا شكلك مضيفه مالك
نها / عايزه اتكلم معاك شويه ممكن
انا / تمام حاضر ينفع بكرا ولا امر مهم
نها / لا تمام بكرا ماشي
انا / خلاص بكرا الساعه 5 نتغدا سوا ايه رأيك
نها / خلاص ماشي
قفلت معاها وانا بفكر عايزاني في ايه دي
انا / متشغلش دماغك يا باشا بي سالم دا ملوش لازمه
صادق/ لا لا دا اقل من اني احطه في دماغي أصلا
انا/ المهم صح ناوي تنقل في القصر بتاع الرحاب امتا
صادق / يوم فرحكم هعمل فرح في القصر عايز اول يوم ليا في القصر يكون يوم مميز ومحفور في الذاكره
انا / فكرا حلوه بجد
صادق / وشهر العسل هيكون في المالديف علي حسابي كمان
انا / شهر كامل هو اسبوع كفايا اوي مبحبش ابعد عن الشغل فتره وبعدين كدا كدا الايام جايه كتير وهنسافر اكتر
صادق / خلاص يا عم اسبوع انا عارف مش عاوز تفرق بينها وبين سها
انا/ هو كلامك صح ومش هفرق بينهم بس انا فعلا الطبيعي بتاعي مبحبش ابعد عن الشغل فتره كبيره وكمان لو فضلت في مكان واحد فتره كبيره بزهق
صادق / خلاص نعملك رحله شهر في اربع اماكن كل اسبوع مكان
انا / لا حلو اسبوع وانا ابقي اسافر اي وقت تاني اخد سها وانجي ونسافر مع بعض
صادق / تمام علي العموم القصر خلصان اصلا وبيتفرش بس يعني اسبوع بالكتير ويكون جاهز
انا / حلو يعني النهارده نتكلم اني كمان شهر الفرح
صادق / بالظبط كدا
انا / تمام اسيبك بقا اروح مكتبي اشوف ورايه ايه
روحت علي مكتبي وطلبت شاي مع سجاره وكان في مشاريع متقدمه من مدرين الشركات قولت اراجعها بعدين قولت اسيبها لي بكرا لي ياسمين نراجعها انا وهي وبالمره اشوف تفكيرها المشاريع دي المدرين كل سنه بتقدم نموزج لي مشاريع جديده وبندرسها ونختار افضل مشروع فيهم ونفزه وهكذا كل سنه
فضلت قاعد بباشر الشغل والدنيا تمام لحد الساعه 4 روحت لي صادق مكتبه
انا / همشي بقا اغير واخد شور واجيلك علي الغدا
صادق / تمام ماشي
انا / اه وكنت عايز 5 جردات من شركه بتاعت الامن
صادق / 5 ليه
انا / واحد منهم للشغل 4 ليا انا في الفلا
صادق / خلاص بكرا هيكونه عندك
انا / تمام
سبته ونزلت خدت العربيه وروحت علي الفلا سلمت عليهم
انا / سها يلا اجهزي
سها / حاضر علي متاخد شور هكون جاهزه
طلعت خدت شور ولبست وكانت سها لبست برضو واحنا نازلين ياسمين كانت طلعه الاوضه بتاعتها
انا / اعملي حسابك الصبح هتيجي معايا الشركه
ياسمين / خلاص ماشي كمان اجهز شهادات بتاعتي
انا / مش مهم بس ماشي هاتيهم
خدت سها ومشيت واحنا في الطريق
انا / نها كلمتني النهارده
سها / ايه واحشتها
انا / ههههه لا شكلها معاها مشكله هروح اتغدا معاها واشوف مالها بكرا
سها / ماشي يا حبيبي انت عارف نها بتعتبرك اخوها
عديت جبت علبه شكولاته الاول قبل ما اروح ورحتلهم علي الفلا
صادق / انت بتهزر ايه الا جايبه دا
وسلم عليا وسلم علي سها
انا / حاجه بسيطه
ولقيت انجي نازله متألقه في فستان روعه وسلمت عليا وعلي سها
فعدنا اتغدينا وانجي وسها قعده مع بعض علي جنب وانا صادق قعدنا مع بعض في الجنينه نشرب الشاي
صادق / بص انا عارف طبعا انت جي ليه في انت لما تمشي هفاتح انجي في الموضوع وارد عليك باليل
انا / متشلش هم سها بتكلمها والرد هيجي دالوقتي
صادق/ عملتها ازيه جايب مراتك تخطبلك هههههههه دانت جبار
عند سها وانجي
سها / بصي يا انجي انا عارفه اني كريم جي النهارده يطلب ايدك وانا مش زعلانه بالعكس سعاده كريم عندي بالدنيا كلها
انجي / انا بجد مستغربه ولما كريم قالي انك انتي الا هتيجي وتتكلمي معايا في الموضوع دا انا مصدقتش لاني مستحيل اتخيل اني في ست ممكن تعمل كدا
سها / الا بتحب حد تتمني يشوفه سعيد ومبسوط وانا مش بحب كريم بس لا دا بالنسبالي الدنيا وما فيها
انجي / وانا اوعدك اني عمري مهعمل مشاكل بينكم عشان حبيتك بجد واعتبرتك اختي
وراحه حاضنه سها وحضنه بعض ولقناهم داخلين علينا
انجي / انا موافقه يا بابا
صادق / الف مبروك يا ولاد يلا جهزه نفسكم علي الفرح اول خميس الشهر الجي وهيكون في القصر الجديد في الرحاب
كنت جايب خاتم الماظ معايا لبسته لي انجي
سها / طب اخد اوبر انا واروح واتعشي انت وانجي مع بعض النهارده
انجي / لا لا كريم هيوصلك
سها / يا بنتي في ايه عادي
انا / خلاص يا سها كدا كدا انا هروح النهارده وبكرا هنتعشي انا وانجي مع بعض
انجي / خلاص اوكي ماشي
وقعدنا شويه مع بعض نرغي ونتكلم وخدت سها ومشيت روحت
لقيت خالد بيتصل بيا
انا / ايه خالد اخبارك
خالد / تمام يا كريم كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع
انا / خير في ايه
خالد / مش هينفع في التيلفون
انا / خلاص بكرا اجيلك اشرب القهوه الصبح معاك
خالد / تمام يا كريم
قفلت معاه وشكيت انه عرف علاقه بين سمر اخته وصادق قعدت في الجنينه شويه ولقيت شروق جايه تقعد معايا
شروق / مش كدا خالص بقيت نسيني
انا / معلش يا قلبي انا عارف اني مقصر معاكي الفتره دي بس ضغط شغل وداخل علي جواز
شروق / جواز من مين
انا / انجي بنت صادق باشا
شروق / طب وسها
انا / دا هي الا خطبتهالي النهارده
شروق / يا ابن اللعيبه عملتها ازيه دي
انا / عيب عليكي اخوكي مسيطر
شروق / يعني لما سها قالت انها مستعده تجورك بي نفسها مكنتش بتهزر
انا / سها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه في سبيل سعادتي وبس
شروق / فعلا الحب اعمي
انا / طب يلا يا عميه عشان اطلع انام يوم طويل بتاعي بكرا
سبت شروق وطلعت نمت وصحيت الصبح خدت ياسمين معايا ورحت علي الشركه ‘داخلت الشركه الجديده الاول
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير خالد فوق
فرح / ايوه يا فندم تحب اجبلك القهوه
انا /اه ياريت وشوفي استازه ياسمين تشرب ايه
ياسمين/ ممكن قهوه مظبوط
فرح / تحت امرك
انا / فرح استاذه ياسمين هتبقا النايئب بتاعي ها
فرح / اهلا وسهلا بحضرتك
ياسمين / هي دي الشركه مش كبيره
انا / ههههههه دا شركه صغيره مسؤاله عن الأمن والسيستم بتاع مجموعه الشركات احنا الا بنحمي الداته بتاعتنا بنفسنا مع مجموعه من المهندسين الافضل في مصر واحنا الا عاملين السيستم كمان
ياسمين / اها لا فكره حلوه امال الشركه
انا / شوفتي المبنه الكبير الا جنبنا هو دا
ياسمين / اها تمام
طلعت عرفت خالد علي ياسمين بعدين وريتها الشغل والشباب وكل حاجه وخدت سالي علي جنب
انا / ايه مفيش جديد في الموضوع الا كلمتك عليه
سالي / صعب ومش عايزه اعمل هجمات قويه عشان محدش ياخد باله اني بخترق
انا / طب كملي زي ما انتي وعايز كمان تراقبي الظابط سالم فاكره
سالي / اه فاكره تمام حاضر
انا / خالد تعاله عايزك جوه بعد ازنك يا ياسمين
ياسمين / اتفضل
انا / خير يا عم
خالد / خير بس مش وقته خالص
انا / قول يا ابني في ايه محدش هيدخل علينا
خالد /( ساكت ومش عارف يتكلم) سمر علي علاقه مع صادق ومش عارف اعمل ايه
انا / عارف وكلمت اختك كتير
خالد من النوع الغلبان وبيخاف من خياله يعني مش هيقدر يعمل حاجه مع صادق
خالد / ومعرفتنيش ليه يا كريم من الاول
انا / اديك عرفت هتعمل ايه لو كنت قولتلك من أول كنت هتعمل ايه
خالد / ( ساكت ومش عارف يرد عليا)
انا / بصي يا خالد سيب الدنيا ماشبه زي ما هي كدا ويوم متيجي اختك تتجوز انا هعملها العمليه وترجع بنت تاني ومتشغلش دماغك بي الموضوع دا تاني
خالد / انت شايف كدا يعني
انا / ملهاش حل تاني يا خالد
خالد / لو اختك كنت هتعمل كدا
انا / انا غيرك يا خالد لو اختي كنت قتلتها وقبل مقتلها هقتل صادق
لاكن انت مش هتقدر تعمل كدا عشان انت مبتحبش العنف
خالد / عندك حق انا مش هقدر علي واحد زي دا برضه
انا / اهدا كدا وركز في شغلك واعتبر انك متعرفش حاجه وانا من ناحيتي هنهي العلاقه دي خالص
خالد / يعني بجد هتقدر تنهي العلاقه دي
انا / اعتبرها مش هتتكرر تاني
وسبته وخرجت
انا / معلش يا ياسمين وجع دماغ الشغل يلا بينا
ياسمين / لا تمام يلا
روحنا الشركه طلعت فوق لقيت سمر وفي 5 حيوانات
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه قالي اني اخاليك تقابل الشباب دول
انا / اخباركم يا رجاله
كلهم / تمام يا باشا
انا / معلش بقا اتأخرت عليكم 5 دقيق واكون معاكم
وداخلت لي صادق باشا وعرفته علي ياسمين
ياسمين / ودي شهدات بتاعتي
صادق / كلمه كريم شهاده بنسبالي بس هناخدهم نحطهم في الملف بتاعك مش اكتر وتقدري تستلمي شغل من بكرا
انا / لا بكرا مين من دالوقتي هدخلها مكتبي تشوف المشاريع الجديده وتدرسها
صادق / خلاص تمام
انا / امال انجي بتدلع ولا ايه
صادق / سيبها يا براحتها بقالها سنين شايله الشغل
انا / ماشي يا باشا استأذنك انا
وخدت ياسمين علي مكتب بتاعي وطلعت ورق المشاريع فهمتها اننا كل سنه بنختار منهم مشروع ونفزه وقالتلي تمام هاخد فكره سريعه عنهم
انا / بس في خلال أسبوع عايز اعرف هنشتغل علي انهي مشروع
ياسمين / تمام وكانت قاعده علي الكنبه
انا / قومي اقعدي علي المكتب دا كرسي بتاعك
ياسمين / مينفعش
انا / اسمعي الكلام وسبتها وخرجت
سمر / كريم هي مين دا
انا / دي استاذه ياسمين نائب المدير وهتبقا في مكتبي علي طول
سمر / تمام ماشي
انا / من النهارده مفيش مقابلات تاني مع صادق ولو حصل وقابلتي هتزعلي مني
وسبتها ورحت للجردات
انا / معلش يا رجاله بس معايا ضغط شغل شويه
كلهم / ولا يهمك يا ريس
انا / بصي انا عاوز 4 منكم في الفلا بتاعتي في الرحاب 2 صبح و2 باليل وواحد هيكون في المبنه الجديد في الشركه من 12 لي 12 وهيغطي اجازات بتاع الصبح وبتاع باليل
عرفتهم الشغل وقولتلها من بكرا شغلكم هيبدأ ورجعت لي ياسمين لقيت رشا معاها
انا / استاذه رشا نورتي
رشا / ازيك يا استاذ كربم
انا / اتعرفتم
ياسمين / اه اتعرفنا طبعا
انا / تمام انا رايح مشوار يا ياسمين معلش اول يوم هسيبك لوحدك تقدري تاخدي اوبر
ياسمين / لا لا تمام متشغلش بالك بيا شوف مصالحك انت
سبتهم وخرجت كلمت نها عرفتها اني هعدي عليها في الصيدليه قالتلي انها في البيت واخده اجازه قولتلها خلاص اجهزي وانا جايلك اخدك ورحتلها البيت وركبت سلمت عليا بصيت حسيت عنها ورمي وشكلها كانت بتعيط روحنا مطعم طلبنا غدا ونها كانت سرحانه ومش بتاكل
انا / انا عارف من عينك اني في مشكله مضيقاكي بس ممكن تاكلي واعتبري مشكلتك محلوله
نها / مليش نفس بجد
انا / مانتي لو مكلتيش مش هعرف اكل
لقتها بدات تتدمع طلبه الحساب وخدتها ورحت علي شقه مدينه نصر وطلعنا فوق
انا / اعملك شاي معايا
نها / لا شكرا
عملت شاي وجيت ولعت سجاره
انا / احكي بقا من غير عياط
نها / بصي بعد ما سها سابت الصيدليه جي مدير جديد وابتدا يقرب مني يوم عن يوم وبقيني نتكلم كتير باليل علي الواتس وفي يوم روحت معاه شقته وعملت معاه علاقه لحد هنا وكان تمام روحتله اكتر من مره كل دا وطلع مصورني فديوهات كتير في يوم روحتله لقيتها جايب 2صحابه وعازيمهم عليا جيت امشي راح موقفنا قالي لو خرجتي من بابا استحملي الا يجرالك وراح موريني الفديوهات انا اتصدمت قالي قومي خدي شور واجهزي عشان مزغلش منك واعملي حسابك هتباتي النهارده معانا وكلمت ماما قولتلها اني بايته عند صحبتي عشان تعبانه واهلها مسافرين وداخلت غصب عني خدت شور ولبست قميص وخرجت وفضله التلاته ببدله عليا اليوم كله كنت بنام اصحي علي واحد بينيك فيا او اتنين وبرضه صور الحفله دي من الساعه 6باليل لحد تاني يوم بينكه فيا والا يتعب ينام ويصحي يكمل كل دا وهي بتحكي وتعيط
انا / طب خلاص اهدي وانا هتصرف هاتي رقمه
وخدت الرقم منها اسامي صحابه ايه قالتلي عليهم كلمت سالي
انا / سالي هبعتلك رقم تخترقي كل حاجه عنده وتجيبي الفديوهات الا علي الجهاز وفي 2 اسمهم ********* مش معايا ارقامهم تاخديها من عنده وتجيبي فديوهات من عندهم وتشوفي لو ناقلنها في حته تانيه او حاجه وبعدين تدمري اجهزه بتاعتهم ولو ناقلين ملفات علي اجهزه متدمريش حاجه وعرفيني قدامك ساعه وتديني التمام
سالي / حاضر سلام
قفلت معاها موضوع سهل بسيط شوفتي لقتها حضنتني
انا / ابعدي بقا عشان انتي واحشاني بدل ما اقوم اختصبك
نها / دانت الا واحشني اوي وزبك واحشني
راحت بايساني من شفايفي
نها / هدخل اخد شور ممكن
انا / بيتك طبعا
داخلت تاخد شور كنت انا قلعت وقاعد بالبوكسر لقتها خارجه ملط
نها / عارفه انك بتحب تشوفنا ملط
وجت علي قعدت ما بين رجلي ونزلت البوكسر فضلت تمص في حوالي 10دقيق قومتها وقفت قدامي وانا قاعد زي ما انا وكسها قدام بوقي فضلت اكل في الحسها ومداخل صباعين في كسها وهي بتصرخ ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وكانت هتقع روحت شايلها داخلتها الاوضه ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وراشقت زبي في كسها مره واحده اااااااااااااااه اصرخي محدش هيسمعك هنا اااااااااااااااه زبك فشخني يا كريم اااااااااااااه وانا نازل رزع في كسها وهي بتصوت اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا برتاح معاك اوي يا احله زب في حياتي ااااااااااااااااه وترعشت ونزلت تاني علي زبي روحت مطلعه ومداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه طيزي طيزي ااااااااااه كمان اااااااااااااه نيكني جامد اااااااااه افشخ طيزي وكسي اااااااااااااه نيكني جامد يا كريم ااااااااااااااه وانا نازل فحت في طيزها وبضربها علي طيزها اااااااااه اوي اكتر افشخ الشرموطه بتاعتك ااااااااااااااه ااااااااااااااااه كمان يا قلبي اااااااااااااااه طيزي وكسي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني يا كريم وبدأت تعيط من الشهوه العاليه الا وصلت لها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخ كسي حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها وانا مش عاتق كسها وطيزها احمرت من الضرب عليها وهي تصرخ ااااااااااااه كفايا بجد مش قادره كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه ارحمني وهاتهم بقا ولقيت نفسي خلاص هجيب وهي نزلت لي المره التالته روحت مطلع زبي وحاطه في بوقها فضلت تمص لحد ما شربته كله وبلعته ونمنا علي السرير وولعت سجاره
نها / ياااا يا كريم النيك معاك ليه طعم تاني انت بجد راجل وتمتع اي ست تحتك
انا / يلا طيب ناخد شور عشان رايحه اتعشه مع خطيبتي
نها / خطيبتك مين دي
انا / اسالي صحبتك تقولك
وقومنا خدنا شور ولبست بدله من البيت ونزلت روحت علي الفلا لي انجي كانت لابسه وجاهزه ولقيت رساله من سالي بتقولي كله تمام مكنش في فديوهات غير معاه وبس ومتنقلوش في حتي وانا دمرت الاجهزه قولتلها تمام وبعت لي نها عرفتها انها تمام والفديوهات اتمسحت وانا هتصرف مع الخولات دي بطريقتي وخدت انجي وروحنا اتعشينا بره وسهرنا سهره حلوه مع بعض قولتلها اعملي حسابك شهر مش هاجي جنبك عايزه في داخلتنا بي صحتك زي مانتي ضحكت قالتلي حاضر يا حبيبي وخدتها روحتها وانا طبعا كنت هلكان من اليوم الطويل دا وروحت وعرفتهم بكرا الساعه 8 في اتنين امن جاين وزيهم اتنين باليل وطلعت حطيط دماغي علي السرير روحت في النوم علي طول صحيت الصبح العادي ورحت الشركه وفضلنا انا وياسمين بنراجع الشغل مع بعض وبنشوف المشاريع الجديده وجالي تيلفون من ماما ودي اول مره تكلمني وانا في الشغل اكيد لي حاجه
انا / ايه ماما في ايه
ماما / الحقنا يا كريم وبتعيط
انا / في ايه حد جراله حاجه
ودا الا هنعرفه الجزء الجاي
وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني واتمني انكم استمتعته معايا وشكرا علي تعليقاتكم الجميله اشوفكم علي خير باي
عاش يا بطل
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Popmica
تم إضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Popmica و Ahmed mahar
بجد انت مبدع وقصتك مهما مهما بتطول مش بنزهق منها ومستنيين الأجزاء الجديدة على أحر من الجمر كمل يا فنان و ما تتأخرش في اللي جاي
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
بجد انت مبدع وقصتك مهما مهما بتطول مش بنزهق منها ومستنيين الأجزاء الجديدة على أحر من الجمر كمل يا فنان و ما تتأخرش في اللي جاي
لسه الا جي احله 💙
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010, Popmica, Shekooooo و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السابقة
الجزء الاول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثالثه لما خدت كاظم رميته في الفلا لي ابوه امه وسبتهم وروحت نمت صحيت الصبح فطرت ولبست وانا رايح الشركه تليفوني رن وكان الا بيتصل جودي
جودي / ايه يا عم من ساعه ما نقلت في الفلا الجديده محدش سمع صوتك اخبارك ايه
انا / زي الفل انتي طمنيني عليكي عامله ايه
جودي / تمام فينك كدا
انا / رايح الشركه في حاجه ولا ايه
جودي / بصراحه عاوزه منك خدمه
انا/ انا قولت كدا مش هتتصلي غير عشان مصلحه
جودي / و**** لا انا بطمن عليك وعايزه خدمه برده
انا / قولي عايزه ايه
جودي/ تعرف معرض سيارات زهقت كل شويه اوبر عايزه اشتري عربيه
انا / سهله انا كدا كدا كنت عاوز اجيب عربيه برضه هفوت عليكي بعد الشغل اخدك ونروح المعرض
جودي / تسلم بجد
قفلت معاها ورحت الشركه بس الاول داخلت الشركه الجديده
سكرتيره واقفتني / ايوه حضرتك عايز مين
انا / اول يوم ليكي النهارده
سكرتيره / ايوه مين حضرتك
انا / اطلبيلي قهوه ساده وكلمه استاذ خالد قوليله كريم مستنيك في كافتيريا تحت
راحت قعدت لقيت خالد نازل جري
خالد / طب مطلعتش فوق ليه في المكتب يا ابني
انا / سكرتيره بتاعتك يا عم منعتني اطلع
خالد / انت بتهزر صح تعالي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ خالد
خالد / انتي عاوزه ترفديني انا وانتي صح
فرح / ليه انا عملت ايه
خالد / ما لما تمنعي مدير المجموعه انه يطلعلي يبقا هنترفض
انا / يا ابني محصلش حاجه انا زهقان من جو المكاتب قولتلها تكلمك تنزلك روحي انتي يا فرح
فرح / انا اسفه بي معرفش حضرتك اول يوم ليا
انا / محصلش حاجه شوفي شغلك انتي
خالد / ها طمني
انا / انت اهبل ياض انت الا هطمني علي الشغل
خالد / كله زي الفل
انا / والناس الجديده
خالد / لا شغلهم كويس وفاهمين
انا / حلو اوي محتاج حد تاني معاك يشتغل
خالد / لا كدا تمام ولو احتاجت هبلغك
انا / لا فكك مني عندك الا اتش ار بلغه الا محتاجه
خالد / بسرعه كدا زهقت مني
انا / مانا فضلت معاك لحد ما واقفت علي راجلك كمل انت بقا
خالد / ماشي يا معلم
سبته وجيت خارج لقيت واحد من الجردات بينده عليا
انا / تعال في حاجه يا هشام
هشام / لا ابدا بس كنت محتاج اني نخالي واحد من الا شغالين باليل يبقا سوبر بنا
انا / يعني عاوزه يغطي إجازات باليل والصبح
هشام / بالظبط
انا / تمام انا هزود واحد معاكم يبقا شغال من 12لي 12 ويوم اجازه اي حد هيجي مكانه هو ولو هو اجز مش هنحتاج حد مكانه
هشام / تسلم باشا
ومشي وانا طلعت علي الشركه بس قبل مروح مكتبي لفيت لفه علي الاقسام وكل حاجه كانت تمام روحت اخر حاجه قسم الحسيبات طبعا عشان رشا الفاجره 😂😂😂😂
دخلت شوفت الشغل وكل حاجه مظبوطه داخلت مكتب رشا من غير ما اخبط وبالصراحه كنت قصيدها لقتها قاعده علي الكنبه وفارضه رجليها عليها والاندر باين الا كان لونه ازرق ستان وشكله يهبل من قعدتها واخده راحتها محدش هيدخل من ما يخبط
رشا / استاذ كريم وعدلت نفسها
انا / زي مانتي انا كنت جايه اطمن عليكي ماشي
رشا / طب اتفضل
انا / مانا لو هتفضل يبقا تقعدي زي مانتي قاعده مش جي اقل راحتك انا
رشا / ازيه مينفعش
انا / خلاص امشي
رشا / لا خلاص تعاله
ورفعت رجلها تاني وحستها بعدت راجلها اكتر وبان كسها اكتر واكتر وانا روحت قعدت قدمها عيني علي كسها الا هقوم واختصبه دالوقتي
رشا / كنت جي عايز حاجه اعملها
انا / هاا لا ابدا كنت بطمن بس عليكي وعلي الشغل
رشا / هههههههه شكلك مش مركز معايا
انا / اركز معاكي ازيه بس الا انا شايفه دا
رشا / وانت شايف ايه يعني
انا / الازرق من حلوته خالنا في دنيا تانيه
رشا / ههههههههه ازرق ايه انا مش لابسه ازرق
انا / اه اه مفيش ازرق لا
رشا / لقتها شهقت ايه دا هو باين انا مخدتش بالي وراحه قافله راجلها
انا / لا لا قفلتي ليه
رشا / لا يا كريم مينفعش تشوف حجات دي هنا بتتكلم بي دلع
انا /خلاص بكرا اشوفها عندي
رشا / عندك فين
انا / في بيتي
رشا / لا عيب مش هينفع
انا / خلاص بلاش بكرا النهارده الساعه 3 تمشي ورني عليا هاخدك معايا
رشا / بس
انا / من غير بس عايز اشوف الا تحت الازرق
ورحت قايم داخل عليها واخد شايفها في بوسه وايدي علي كسها من فوق الجيبه وراحت سايبها وخارج طلعت علي فوق لقيت سمر
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه اتفضل
داخلت جوه
انا / صباح الخير
صادق / صباح النور فينك من الصبح
انا / كنت عند خالد بتابع الشغل وبعدين لفيت علي الاقسام شويه
صادق / عال اوي
انا / جهزت الا 5 مليون دولار بتوع رامي
صادق / جاهزين
انا / تمام خاليهم لما يرجع ندهمله هو بقا معانا خلاص
صادق / انا مش مرتاح للواد دا
انا / ليه
صادق / اصل هيبقا معاه فلوس كتير خايف يشتغل معانا يعرف مداخل ومخارج الشغل ويشتغل لي حسابه
انا / قبل ما يفكر يعمل كدا هتكون نهايته الواد دماغه حلوه وقلبه حلو هينفعنا
صادق / الا تشوفه
انا / المهم هتغدا معاك بكرا انا سها عندكم مانع
صادق / تنور دا بيتك
انا / تسلم يا باشا
خرجت وسبتهم وداخلت مكتبي وطلبت قهوه وكلمت فهد
انا / ايه يا كوتش
فهد / حبيبي اخبارك
انا / تمام يا معلم طمني علي الجواز الا معاك
فهد / لا رجاله حلوه واتصاحبه علي بعض وبقا متفاهمين كمان هينفعوك اوي
انا / حلو اوي كدا يبقا معايا رزق ورامي وناصر يبقا اشطا اوي
فهد / متنساش اني معاك في اي حاجه برضه يا صاحبي
انا / انا برضه هحسبك مع الناس دي انت حاجه تانيه يا كبير
فهد / بتعرف تاكل عقلي ماشي
انا / هههههه لا مليش في لحمه الراس
وقفلت معاه وشربت القهوه مع السجاره ولقيت تيلفوني بيرن رشا
رشا / انا مستنياك بعد الشركه بشويه
انا / تمام جايلك
ونزلت خدت عربيتي واتحركت ورشا ركبت معايا خدتها وطلعت علي شقه مدينه نصر واول ما دخلت الشقه روحت ضاربها علي طيزها
رشا / ااااااه من اولها سفاله
انا / انتي لسه شوفتي سفاله
رشا / طب ثواني ادخل حمام طيب
راحه داخلت الحمام ربع ساعه وقولت ادخل اشوفها قلعت وبقيت بالبوكسر بس وفتحت باب الحمام لقتها بالمنظر دا

HrpSU12.jpg
رشا / داخلت ليا يا كريم استنا شويه
انا / حلو اوي كدا زي مانتي تعالي
ورحت شايلها وداخل بيها الاوضه ورميها علي السرير نزلت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
رشا / ااااه قطعهم قطع صدري يا كريم
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
رشا / اااااه كمان يا كريم انا خدامتك
عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
رشا / ااااااااااه يا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت تاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
رشا / من عين الشرموطه يا حبييي
وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
رشا / كل دا دا كبير اوي
روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / هتحسدي يا لبوه مصي يلا
بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
رشا / اااااااااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ اااااااااااه
وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني يا كريم واحشني اوي النيك اااااااااااه افشخ كسي اااااااااااه يا حبييي ناكني في كسي جامد انا عاوزه اتفشخ ااااااااااه اااااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي ااااااااااااه زبك فشخ كسي ااااااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض ورافع واحده علي السرير زي كدا

HrywUmv.gif
وفضلت ارزع فيها بسرعه وعنف وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه كمان يا لبوه
رشا / اااااااااااه الخول جوزي اااااااااااه بيحب ينكني فيها اكتر من كسي ااااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ورحت مخرج زبي من كسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

HryNoQV.jpg
اااااااااه طيزي اااااه يا كريم نكني اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا اول مره احس ان ست بجد نكني جامد اااااااااه واحشني النيك اااااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا كريم اااااااااااه ااااااااااه هجيب يا كريم هجيب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها اااااااااااه يا حبييي اااااااااااه ونزلت وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه ولقيت زبي انفجر في طيزها ااااااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها ولعت سجاره شربتها
رشا / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت واخد حاجه
انا / ههههههههه انا عمري ما خدت حاجه عشان واحده انا طبيعي والطبيعي يكسب
رشا / انت مفتري بجد وانا اتمتعت كتير معاك
لقيت تيلفوني بيرن وكانت سها
سها / انت فين يا كريم كل دا
انا / معلش يا قلبي هتأخر شويه اتغدا انتي وشويه وجي رايح مشوار
سها / ماشي يا قلبي خالي بالك من نفسك
قفلت معاها واتصلت بي جودي
انا / يلا اجهزي انا في الشقه جنبك
جودي / اه مانا شفت عربيتك من اكتر من ساعه تحت البيت
انا / طب اجهزي يلا وقفلت
رشا/ انا اتأخرت
انا / يلا ناخد شور عشان ورايه مشوار ومعلش مش هقدر اوصلك
رشا / لا انا هطلب اوبر مش مهم
داخلنا خدنا شور وكان في شويه تحرش وخرجنا لبسنا وهي نزلت قبلي وانا كلمت جودي كانت لبست وقبلتها ونزلنا مع بعض في الاسنسير ركبت معايا العربيه
جودي / بس مش كتير
انا / هو ايه الا كتير
جودي / اكتر من ساعه ونص ليه كل دا
انا / عادي كان في شويه ورق براجعهم
جودي / بس شكل الورق كان متعب
انا / عادي شغل بقا
جودي / طب خالي بالك من شغلك عشان شكلها كانت تقيله اقصد شغل تقيل
انا / ( فهمت انها شافت رشا وهي خارجه) لا متقلقيش عليا انا محدش تقيل عليا ولا شغل ولا غيره
جودي / هنشوف
انا / بعينك انك تشوفي
وصلنا المعرض والمدير شافني وسلم عليا
المدير / استاذ كريم شرفتنا بقالك فتره مختفي عنا
انا / مشغول شويه في شغل بس
المدير / ايه حابب تغير عربيتك
انا / لا الاستاذه هي الا عايزه عربيه جديده
المدير / تحت امرها طبعا
انا / شوفي جودي اتفرجي براحتك وانا هشرب قهوه في المكتب هنا
داخلت المكتب انا ومدير المعرض
انا / عاوز حتي جي كلاس
مدير / موجوده شوف تحب تستلمها امتا
انا / خلص الورق بتاعها ورن عليا اجي اخدها وامسك الفيزا اصحب المبلغ دالوقتي
مدير / بص انت مش زبون ومش اول مره تتعامل معانا واكيد عارف سعر العربيه في مصر كام انا هعملك خصم من سعرها الاساسي 200 ألف و*** ما هتلاقي السعر دا في مصر
انا / انا قولتلك حاجه او سألتك علي سعر انا عارف انت هتعمل ايه من غير ما اكلم
خد الفيزا وسحب الفلوس منها وجودي داخلت
انا / ايه لقيتي حاجه عجبتك
جودي / اه سبورتاج جديده جميله
مدير / دي عامله مليون و300الف بس عشان استاذ كريم يبقا و 200الف بس
انا / علي فكره يا جودي مش هتجبيها بي اقل من كدا ودي اعله فئه
جودي / تمام اقدر استلمها امتا
المدير / هاخد بس صوره البطاقه ويومين وهكلمك تستلميها والفلوس في اي وقت عادي
جودي / تمام لو في فيزا ممكن تصحبهم دالوقتي
مدير / مفيش مشكله تمام
وخد الفيزا وسحب المبلغ وصور البطاقه
جودي / وانت مش كنت هتجيب عربيه
انا / انا خلاص اخترت ودفعت تمنها كمان
جودي / بالسرعه دي
انا / عشان عارف عايز ايه يومين بقا كلمني اجي اخد العربيتين
وسبته وخرجت لقيت العربيه مغسوله ومتظبطه روحت مدي لي الا غسلها 200جنيه وراحت علي مطعم
انا / انا متغدتش وجعان
جودي / وانا كمان جعانه
نزلنا طلبنا غدا واتغدينا وراغينا شويه مع بعض وبعدين روحتها وانا روحت علي الفلا طلعت غيرت ونزلت قعدت معاهم شويه
سها / ( قربت من ودني) مدام مخدتش شور اول ما وصلت يبقا شكلك لسه واخده بره
انا / هههههههه دايما بتقفشني
سها / حد جديد ولا قديم
انا / لا جديد هحكيلك بعدين
ياسمين/ ايه يا استاذ كريم قولتلي علي شغل وبعدين سكت شكلك غيرت رأيك
انا / لا انا سايبك بس شويه لسه جايه من سفر
ياسمين / انا زهقت من قعدت البيت
انا / خلاص بعد بكرا هاخدك معايا
ياسمين / عايزه مكتب حلو بقا ها
انا / مين قالك اني هيبقا ليكي مكتب
ياسمين / امال ايه بقا
انا / انتي هتقعدي معايا في مكتبي انا اصلا مش موجود ديما في وبيبقا فاضي
ياسمين/ تمام ماشي
فضلنا قاعدين بعدين استأذنت منهم وطلعت نمت
وسها طلعت معايا
سها / ها بقا مين دي
انا / رشا مديره الحسابات في الشركه
سها / وحلوه علي كدا
انا / مفيش احله منك يا قلبي
سها / لا بجد حلوه
انا / انتي مش مصدقه اني مفيش احله منك بالنسبالي
سها / كل عقل كل
انا / المهم هنتغدا بكرا انا وانتي عند صادق باشا وهطلب منه انجي
سها / لازم اكون موجوده
انا / لا مش لازم بس عايزك معايا عشان اعرفهم اني مش بعمل حاجه غير بموافقتك
سها / ماشي يا حبيبي
نمت وصحيت خدت شور ولبست ونزلت فطرت بعدين روحت علي الشركه
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول اتمنه تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير

الجزء الثاني
وقفنا الجزء الا فات لما قولت لي سها اننا هنتغدا عن صادق بكرا
وعرفتها اني وجودها مهم بالنسبالي عشان يبقا فاهمين اني مبعملش حاجه من وراكي وانك كل حاجه بنسبالي وخدتها في حضني ونمت وتاني يوم العادي بتاعي خدت شور وفطرت ولبست وروحت الشركه داخلت مكتب صادق باشا كانت انجي مجتش معاه
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح الخير يا كريم
انا / امال انجي مجتش ليه
صادق / قالتلي عايزه تريح النهارده
انا / اها تمام المهم عندي ليك حد يمسك اداره المجموعه هيطور منها جامد اوي
صادق / وانت روحت فين
انا / انا موجود بس دي واحده دارسه ومعاها دكتوره في اداره الاعمال وكانت بتدرس في السويد وسويسرا يعني هتنفعنا جامد
صادق / مين دا
انا / تبقا خالت مراتي بس صغيره مش كبيره 30سنه ولسه راجعه من بره انا قولت فرصه كويسه لينا
صادق / تمام هخاليهم يجهزه مكتب ليها وتبقا نائب ليك
انا / ملوش لازم مكت مكتبي موجوذ كدا كدا مش بكون متوجد كتير حتي استفيد منها والوقت الا هبقا في المكتب معاها
صادق / خلاص تمام الا تشوفه
سمر جبتلي القهوه عند صادق وشربتها مع سجاره وفضلنا نتكلم في الشغل ولقينا اخر واحد ممكن نتوقعه جي زياره لي صادق باشا
سمر / في طابط بره اسمه سالم بيسال علي حضرتك
( سالم دا الظابط الا كان واجع دماغ صادق باشا اكيد فاكرينه )
صادق / خالي يدخل ومتدخليش حد علينا
سالم / دا كدا حلو قوي مش هقول كلامي مرتين وفرته عليا
انا / شكل موت عمك مفرحك
سالم / انت عرفت كمان بي موت عمي وفرت عليا اكتر واكتر
صادق / عايز ايه يا ابني انت
سالم / انا جي اعرفك اني الا بتهددني بي مات يعني موريش حاجه غيرك انت واني ادمرك
انا / انت عبيط يا ابني انت لو فاكر اني عمك بس الا بهددك بي تبقا غبي ومبتفهمش انا الفديوهات الا معايا دي تحبسك وتعملك قضيه وتترفض من مكانك انت فاهم غلط يا ابني
لقيت واشه اتحول
صادق / امشي اطلع بره يلا ولو شفتك تاني ولو صدفه مش هسمي عليك بره وهو بيزعق
سالم واشه احمر وخاف ومشي
لقيت تيلفوني بيرن ونها كانت بتتصل
انا / الواطيه الا مبتسالش
نها / ازيك يا كريم
انا / لا مدام ازيك يا كريم يبقا شكلك مضيفه مالك
نها / عايزه اتكلم معاك شويه ممكن
انا / تمام حاضر ينفع بكرا ولا امر مهم
نها / لا تمام بكرا ماشي
انا / خلاص بكرا الساعه 5 نتغدا سوا ايه رأيك
نها / خلاص ماشي
قفلت معاها وانا بفكر عايزاني في ايه دي
انا / متشغلش دماغك يا باشا بي سالم دا ملوش لازمه
صادق/ لا لا دا اقل من اني احطه في دماغي أصلا
انا/ المهم صح ناوي تنقل في القصر بتاع الرحاب امتا
صادق / يوم فرحكم هعمل فرح في القصر عايز اول يوم ليا في القصر يكون يوم مميز ومحفور في الذاكره
انا / فكرا حلوه بجد
صادق / وشهر العسل هيكون في المالديف علي حسابي كمان
انا / شهر كامل هو اسبوع كفايا اوي مبحبش ابعد عن الشغل فتره وبعدين كدا كدا الايام جايه كتير وهنسافر اكتر
صادق / خلاص يا عم اسبوع انا عارف مش عاوز تفرق بينها وبين سها
انا/ هو كلامك صح ومش هفرق بينهم بس انا فعلا الطبيعي بتاعي مبحبش ابعد عن الشغل فتره كبيره وكمان لو فضلت في مكان واحد فتره كبيره بزهق
صادق / خلاص نعملك رحله شهر في اربع اماكن كل اسبوع مكان
انا / لا حلو اسبوع وانا ابقي اسافر اي وقت تاني اخد سها وانجي ونسافر مع بعض
صادق / تمام علي العموم القصر خلصان اصلا وبيتفرش بس يعني اسبوع بالكتير ويكون جاهز
انا / حلو يعني النهارده نتكلم اني كمان شهر الفرح
صادق / بالظبط كدا
انا / تمام اسيبك بقا اروح مكتبي اشوف ورايه ايه
روحت علي مكتبي وطلبت شاي مع سجاره وكان في مشاريع متقدمه من مدرين الشركات قولت اراجعها بعدين قولت اسيبها لي بكرا لي ياسمين نراجعها انا وهي وبالمره اشوف تفكيرها المشاريع دي المدرين كل سنه بتقدم نموزج لي مشاريع جديده وبندرسها ونختار افضل مشروع فيهم ونفزه وهكذا كل سنه
فضلت قاعد بباشر الشغل والدنيا تمام لحد الساعه 4 روحت لي صادق مكتبه
انا / همشي بقا اغير واخد شور واجيلك علي الغدا
صادق / تمام ماشي
انا / اه وكنت عايز 5 جردات من شركه بتاعت الامن
صادق / 5 ليه
انا / واحد منهم للشغل 4 ليا انا في الفلا
صادق / خلاص بكرا هيكونه عندك
انا / تمام
سبته ونزلت خدت العربيه وروحت علي الفلا سلمت عليهم
انا / سها يلا اجهزي
سها / حاضر علي متاخد شور هكون جاهزه
طلعت خدت شور ولبست وكانت سها لبست برضو واحنا نازلين ياسمين كانت طلعه الاوضه بتاعتها
انا / اعملي حسابك الصبح هتيجي معايا الشركه
ياسمين / خلاص ماشي كمان اجهز شهادات بتاعتي
انا / مش مهم بس ماشي هاتيهم
خدت سها ومشيت واحنا في الطريق
انا / نها كلمتني النهارده
سها / ايه واحشتها
انا / ههههه لا شكلها معاها مشكله هروح اتغدا معاها واشوف مالها بكرا
سها / ماشي يا حبيبي انت عارف نها بتعتبرك اخوها
عديت جبت علبه شكولاته الاول قبل ما اروح ورحتلهم علي الفلا
صادق / انت بتهزر ايه الا جايبه دا
وسلم عليا وسلم علي سها
انا / حاجه بسيطه
ولقيت انجي نازله متألقه في فستان روعه وسلمت عليا وعلي سها
فعدنا اتغدينا وانجي وسها قعده مع بعض علي جنب وانا صادق قعدنا مع بعض في الجنينه نشرب الشاي
صادق / بص انا عارف طبعا انت جي ليه في انت لما تمشي هفاتح انجي في الموضوع وارد عليك باليل
انا / متشلش هم سها بتكلمها والرد هيجي دالوقتي
صادق/ عملتها ازيه جايب مراتك تخطبلك هههههههه دانت جبار
عند سها وانجي
سها / بصي يا انجي انا عارفه اني كريم جي النهارده يطلب ايدك وانا مش زعلانه بالعكس سعاده كريم عندي بالدنيا كلها
انجي / انا بجد مستغربه ولما كريم قالي انك انتي الا هتيجي وتتكلمي معايا في الموضوع دا انا مصدقتش لاني مستحيل اتخيل اني في ست ممكن تعمل كدا
سها / الا بتحب حد تتمني يشوفه سعيد ومبسوط وانا مش بحب كريم بس لا دا بالنسبالي الدنيا وما فيها
انجي / وانا اوعدك اني عمري مهعمل مشاكل بينكم عشان حبيتك بجد واعتبرتك اختي
وراحه حاضنه سها وحضنه بعض ولقناهم داخلين علينا
انجي / انا موافقه يا بابا
صادق / الف مبروك يا ولاد يلا جهزه نفسكم علي الفرح اول خميس الشهر الجي وهيكون في القصر الجديد في الرحاب
كنت جايب خاتم الماظ معايا لبسته لي انجي
سها / طب اخد اوبر انا واروح واتعشي انت وانجي مع بعض النهارده
انجي / لا لا كريم هيوصلك
سها / يا بنتي في ايه عادي
انا / خلاص يا سها كدا كدا انا هروح النهارده وبكرا هنتعشي انا وانجي مع بعض
انجي / خلاص اوكي ماشي
وقعدنا شويه مع بعض نرغي ونتكلم وخدت سها ومشيت روحت
لقيت خالد بيتصل بيا
انا / ايه خالد اخبارك
خالد / تمام يا كريم كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع
انا / خير في ايه
خالد / مش هينفع في التيلفون
انا / خلاص بكرا اجيلك اشرب القهوه الصبح معاك
خالد / تمام يا كريم
قفلت معاه وشكيت انه عرف علاقه بين سمر اخته وصادق قعدت في الجنينه شويه ولقيت شروق جايه تقعد معايا
شروق / مش كدا خالص بقيت نسيني
انا / معلش يا قلبي انا عارف اني مقصر معاكي الفتره دي بس ضغط شغل وداخل علي جواز
شروق / جواز من مين
انا / انجي بنت صادق باشا
شروق / طب وسها
انا / دا هي الا خطبتهالي النهارده
شروق / يا ابن اللعيبه عملتها ازيه دي
انا / عيب عليكي اخوكي مسيطر
شروق / يعني لما سها قالت انها مستعده تجورك بي نفسها مكنتش بتهزر
انا / سها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه في سبيل سعادتي وبس
شروق / فعلا الحب اعمي
انا / طب يلا يا عميه عشان اطلع انام يوم طويل بتاعي بكرا
سبت شروق وطلعت نمت وصحيت الصبح خدت ياسمين معايا ورحت علي الشركه ‘داخلت الشركه الجديده الاول
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير خالد فوق
فرح / ايوه يا فندم تحب اجبلك القهوه
انا /اه ياريت وشوفي استازه ياسمين تشرب ايه
ياسمين/ ممكن قهوه مظبوط
فرح / تحت امرك
انا / فرح استاذه ياسمين هتبقا النايئب بتاعي ها
فرح / اهلا وسهلا بحضرتك
ياسمين / هي دي الشركه مش كبيره
انا / ههههههه دا شركه صغيره مسؤاله عن الأمن والسيستم بتاع مجموعه الشركات احنا الا بنحمي الداته بتاعتنا بنفسنا مع مجموعه من المهندسين الافضل في مصر واحنا الا عاملين السيستم كمان
ياسمين / اها لا فكره حلوه امال الشركه
انا / شوفتي المبنه الكبير الا جنبنا هو دا
ياسمين / اها تمام
طلعت عرفت خالد علي ياسمين بعدين وريتها الشغل والشباب وكل حاجه وخدت سالي علي جنب
انا / ايه مفيش جديد في الموضوع الا كلمتك عليه
سالي / صعب ومش عايزه اعمل هجمات قويه عشان محدش ياخد باله اني بخترق
انا / طب كملي زي ما انتي وعايز كمان تراقبي الظابط سالم فاكره
سالي / اه فاكره تمام حاضر
انا / خالد تعاله عايزك جوه بعد ازنك يا ياسمين
ياسمين / اتفضل
انا / خير يا عم
خالد / خير بس مش وقته خالص
انا / قول يا ابني في ايه محدش هيدخل علينا
خالد /( ساكت ومش عارف يتكلم) سمر علي علاقه مع صادق ومش عارف اعمل ايه
انا / عارف وكلمت اختك كتير
خالد من النوع الغلبان وبيخاف من خياله يعني مش هيقدر يعمل حاجه مع صادق
خالد / ومعرفتنيش ليه يا كريم من الاول
انا / اديك عرفت هتعمل ايه لو كنت قولتلك من أول كنت هتعمل ايه
خالد / ( ساكت ومش عارف يرد عليا)
انا / بصي يا خالد سيب الدنيا ماشبه زي ما هي كدا ويوم متيجي اختك تتجوز انا هعملها العمليه وترجع بنت تاني ومتشغلش دماغك بي الموضوع دا تاني
خالد / انت شايف كدا يعني
انا / ملهاش حل تاني يا خالد
خالد / لو اختك كنت هتعمل كدا
انا / انا غيرك يا خالد لو اختي كنت قتلتها وقبل مقتلها هقتل صادق
لاكن انت مش هتقدر تعمل كدا عشان انت مبتحبش العنف
خالد / عندك حق انا مش هقدر علي واحد زي دا برضه
انا / اهدا كدا وركز في شغلك واعتبر انك متعرفش حاجه وانا من ناحيتي هنهي العلاقه دي خالص
خالد / يعني بجد هتقدر تنهي العلاقه دي
انا / اعتبرها مش هتتكرر تاني
وسبته وخرجت
انا / معلش يا ياسمين وجع دماغ الشغل يلا بينا
ياسمين / لا تمام يلا
روحنا الشركه طلعت فوق لقيت سمر وفي 5 حيوانات
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه قالي اني اخاليك تقابل الشباب دول
انا / اخباركم يا رجاله
كلهم / تمام يا باشا
انا / معلش بقا اتأخرت عليكم 5 دقيق واكون معاكم
وداخلت لي صادق باشا وعرفته علي ياسمين
ياسمين / ودي شهدات بتاعتي
صادق / كلمه كريم شهاده بنسبالي بس هناخدهم نحطهم في الملف بتاعك مش اكتر وتقدري تستلمي شغل من بكرا
انا / لا بكرا مين من دالوقتي هدخلها مكتبي تشوف المشاريع الجديده وتدرسها
صادق / خلاص تمام
انا / امال انجي بتدلع ولا ايه
صادق / سيبها يا براحتها بقالها سنين شايله الشغل
انا / ماشي يا باشا استأذنك انا
وخدت ياسمين علي مكتب بتاعي وطلعت ورق المشاريع فهمتها اننا كل سنه بنختار منهم مشروع ونفزه وقالتلي تمام هاخد فكره سريعه عنهم
انا / بس في خلال أسبوع عايز اعرف هنشتغل علي انهي مشروع
ياسمين / تمام وكانت قاعده علي الكنبه
انا / قومي اقعدي علي المكتب دا كرسي بتاعك
ياسمين / مينفعش
انا / اسمعي الكلام وسبتها وخرجت
سمر / كريم هي مين دا
انا / دي استاذه ياسمين نائب المدير وهتبقا في مكتبي علي طول
سمر / تمام ماشي
انا / من النهارده مفيش مقابلات تاني مع صادق ولو حصل وقابلتي هتزعلي مني
وسبتها ورحت للجردات
انا / معلش يا رجاله بس معايا ضغط شغل شويه
كلهم / ولا يهمك يا ريس
انا / بصي انا عاوز 4 منكم في الفلا بتاعتي في الرحاب 2 صبح و2 باليل وواحد هيكون في المبنه الجديد في الشركه من 12 لي 12 وهيغطي اجازات بتاع الصبح وبتاع باليل
عرفتهم الشغل وقولتلها من بكرا شغلكم هيبدأ ورجعت لي ياسمين لقيت رشا معاها
انا / استاذه رشا نورتي
رشا / ازيك يا استاذ كربم
انا / اتعرفتم
ياسمين / اه اتعرفنا طبعا
انا / تمام انا رايح مشوار يا ياسمين معلش اول يوم هسيبك لوحدك تقدري تاخدي اوبر
ياسمين / لا لا تمام متشغلش بالك بيا شوف مصالحك انت
سبتهم وخرجت كلمت نها عرفتها اني هعدي عليها في الصيدليه قالتلي انها في البيت واخده اجازه قولتلها خلاص اجهزي وانا جايلك اخدك ورحتلها البيت وركبت سلمت عليا بصيت حسيت عنها ورمي وشكلها كانت بتعيط روحنا مطعم طلبنا غدا ونها كانت سرحانه ومش بتاكل
انا / انا عارف من عينك اني في مشكله مضيقاكي بس ممكن تاكلي واعتبري مشكلتك محلوله
نها / مليش نفس بجد
انا / مانتي لو مكلتيش مش هعرف اكل
لقتها بدات تتدمع طلبه الحساب وخدتها ورحت علي شقه مدينه نصر وطلعنا فوق
انا / اعملك شاي معايا
نها / لا شكرا
عملت شاي وجيت ولعت سجاره
انا / احكي بقا من غير عياط
نها / بصي بعد ما سها سابت الصيدليه جي مدير جديد وابتدا يقرب مني يوم عن يوم وبقيني نتكلم كتير باليل علي الواتس وفي يوم روحت معاه شقته وعملت معاه علاقه لحد هنا وكان تمام روحتله اكتر من مره كل دا وطلع مصورني فديوهات كتير في يوم روحتله لقيتها جايب 2صحابه وعازيمهم عليا جيت امشي راح موقفنا قالي لو خرجتي من بابا استحملي الا يجرالك وراح موريني الفديوهات انا اتصدمت قالي قومي خدي شور واجهزي عشان مزغلش منك واعملي حسابك هتباتي النهارده معانا وكلمت ماما قولتلها اني بايته عند صحبتي عشان تعبانه واهلها مسافرين وداخلت غصب عني خدت شور ولبست قميص وخرجت وفضله التلاته ببدله عليا اليوم كله كنت بنام اصحي علي واحد بينيك فيا او اتنين وبرضه صور الحفله دي من الساعه 6باليل لحد تاني يوم بينكه فيا والا يتعب ينام ويصحي يكمل كل دا وهي بتحكي وتعيط
انا / طب خلاص اهدي وانا هتصرف هاتي رقمه
وخدت الرقم منها اسامي صحابه ايه قالتلي عليهم كلمت سالي
انا / سالي هبعتلك رقم تخترقي كل حاجه عنده وتجيبي الفديوهات الا علي الجهاز وفي 2 اسمهم ********* مش معايا ارقامهم تاخديها من عنده وتجيبي فديوهات من عندهم وتشوفي لو ناقلنها في حته تانيه او حاجه وبعدين تدمري اجهزه بتاعتهم ولو ناقلين ملفات علي اجهزه متدمريش حاجه وعرفيني قدامك ساعه وتديني التمام
سالي / حاضر سلام
قفلت معاها موضوع سهل بسيط شوفتي لقتها حضنتني
انا / ابعدي بقا عشان انتي واحشاني بدل ما اقوم اختصبك
نها / دانت الا واحشني اوي وزبك واحشني
راحت بايساني من شفايفي
نها / هدخل اخد شور ممكن
انا / بيتك طبعا
داخلت تاخد شور كنت انا قلعت وقاعد بالبوكسر لقتها خارجه ملط
نها / عارفه انك بتحب تشوفنا ملط
وجت علي قعدت ما بين رجلي ونزلت البوكسر فضلت تمص في حوالي 10دقيق قومتها وقفت قدامي وانا قاعد زي ما انا وكسها قدام بوقي فضلت اكل في الحسها ومداخل صباعين في كسها وهي بتصرخ ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وكانت هتقع روحت شايلها داخلتها الاوضه ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وراشقت زبي في كسها مره واحده اااااااااااااااه اصرخي محدش هيسمعك هنا اااااااااااااااه زبك فشخني يا كريم اااااااااااااه وانا نازل رزع في كسها وهي بتصوت اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا برتاح معاك اوي يا احله زب في حياتي ااااااااااااااااه وترعشت ونزلت تاني علي زبي روحت مطلعه ومداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه طيزي طيزي ااااااااااه كمان اااااااااااااه نيكني جامد اااااااااه افشخ طيزي وكسي اااااااااااااه نيكني جامد يا كريم ااااااااااااااه وانا نازل فحت في طيزها وبضربها علي طيزها اااااااااه اوي اكتر افشخ الشرموطه بتاعتك ااااااااااااااه ااااااااااااااااه كمان يا قلبي اااااااااااااااه طيزي وكسي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني يا كريم وبدأت تعيط من الشهوه العاليه الا وصلت لها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخ كسي حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها وانا مش عاتق كسها وطيزها احمرت من الضرب عليها وهي تصرخ ااااااااااااه كفايا بجد مش قادره كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه ارحمني وهاتهم بقا ولقيت نفسي خلاص هجيب وهي نزلت لي المره التالته روحت مطلع زبي وحاطه في بوقها فضلت تمص لحد ما شربته كله وبلعته ونمنا علي السرير وولعت سجاره
نها / ياااا يا كريم النيك معاك ليه طعم تاني انت بجد راجل وتمتع اي ست تحتك
انا / يلا طيب ناخد شور عشان رايحه اتعشه مع خطيبتي
نها / خطيبتك مين دي
انا / اسالي صحبتك تقولك
وقومنا خدنا شور ولبست بدله من البيت ونزلت روحت علي الفلا لي انجي كانت لابسه وجاهزه ولقيت رساله من سالي بتقولي كله تمام مكنش في فديوهات غير معاه وبس ومتنقلوش في حتي وانا دمرت الاجهزه قولتلها تمام وبعت لي نها عرفتها انها تمام والفديوهات اتمسحت وانا هتصرف مع الخولات دي بطريقتي وخدت انجي وروحنا اتعشينا بره وسهرنا سهره حلوه مع بعض قولتلها اعملي حسابك شهر مش هاجي جنبك عايزه في داخلتنا بي صحتك زي مانتي ضحكت قالتلي حاضر يا حبيبي وخدتها روحتها وانا طبعا كنت هلكان من اليوم الطويل دا وروحت وعرفتهم بكرا الساعه 8 في اتنين امن جاين وزيهم اتنين باليل وطلعت حطيط دماغي علي السرير روحت في النوم علي طول صحيت الصبح العادي ورحت الشركه وفضلنا انا وياسمين بنراجع الشغل مع بعض وبنشوف المشاريع الجديده وجالي تيلفون من ماما ودي اول مره تكلمني وانا في الشغل اكيد لي حاجه
انا / ايه ماما في ايه
ماما / الحقنا يا كريم وبتعيط
انا / في ايه حد جراله حاجه
ودا الا هنعرفه الجزء الجاي
وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني واتمني انكم استمتعته معايا وشكرا علي تعليقاتكم الجميله اشوفكم علي خير باي
Amazing
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
أتمنى ماتتأخرش ببقية الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
لازم القفله الاكشن دى
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
مجهود مشكور مع اسلوبك الممتع
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Popmica و Ahmed mahar
انت كاتب رائع ودائما اتمنه لك النجاح انا سعيد جدا لانك متاخرتش علينا ورجعت لنا بسلسله الرابعه نورت المنتدى والدنيا كلها وتسلد ايدك وافكارك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fahd1010, موجب و تبادل, Popmica و 2 آخرين
يبقي مسها مولع
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Popmica
mجامد اوى وتطورت اوى فموضوع الصور
 
  • عجبني
التفاعلات: no love for ever, fahd1010, Popmica و شخص آخر
يسطا قصتك ناقصه شخص من محارمك مهم غير شروق علشان تولع اكتر زهقنا من سها وشروق ونها
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010, حاتم المصري, الطير المهاجر و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%