NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3bod22

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عندي شخص صديقي عزيز عليا واقع في مشكلة انه متزوج من واحدة عمرها ٢١ سنة و لسة في الكلية متزوجين بقالهم ٨ شهور ... في يوم كان راجع من الشغل لقاها بتكلم شخص في التليفون قعد يقولها ده مين ومسك منها التليفون عشان يكلم الشخص ده راح قفل المهم بعد ضغط منه قالتله ده زميلي في الكلية بطلب منه ورق
هو مضاها علي القايمة و طلقها وحاليا اهلها عاوزين يرجعوهم تاني وهو رافض لانه شاكك فيها وانا عمال اقوله متخربش علي نفسك لان هي حامل وهو رافض
قولولي رأيكم هو صح ولا غلط

• عجبني
التفاعلات: foadalfoad، adam 2033 و K.H.A.L.E.D
اعرف التفاصيل كامله منه ممكن يكون هو محبي شي

هو مسك شي يدينها ع موبايلها

هو دا موقع سكس ولا مشاكل زوجيه 😂😂😂

لازم تجمع بين الطرفين و تواجه بينهم و تاني بالشخص الثالث اللي هو مجهول و تشوف الغلط من الصح منهم و ينتهي الحوار

طبعا غلطان ما يمكن كلامها صح

اي استشارة كلمني كيك او تليجرام وان شاء **** نكون سبب ف رجوعهم لبعض

لو دا فعلا كل اللى حصل فهو غلط

عندي شخص صديقي عزيز عليا واقع في مشكلة انه متزوج من واحدة عمرها ٢١ سنة و لسة في الكلية متزوجين بقالهم ٨ شهور ... في يوم كان راجع من الشغل لقاها بتكلم شخص في التليفون قعد يقولها ده مين ومسك منها التليفون عشان يكلم الشخص ده راح قفل المهم بعد ضغط منه قالتله ده زميلي في الكلية بطلب منه ورق
هو مضاها علي القايمة و طلقها وحاليا اهلها عاوزين يرجعوهم تاني وهو رافض لانه شاكك فيها وانا عمال اقوله متخربش علي نفسك لان هي حامل وهو رافض
قولولي رأيكم هو صح ولا غلط
صاحبك ده مفيش عنده ثقة في نفسه،،، وواضح انه بيغير عليها جدا،،،،،، عرفه ان عادي جدا الطلبة بيكلموا بعض وبياخدوا المحاضرات من بعض،،،،، قول له بطل غشم ورجع مراتك وماتخربش علي نفسك وعلي بيتك ومفيش داعي تيتم ابنك اللي في بطنها.

هو صح. اذا دخل الشك انتهت القصة. استحالة يثق فيها تانى. ولورجعت هتكون عيشة مرار طافح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا هو حد معندوش ثقة فى نفسة وكمان كون انة يمضيها على القايمة فدا دليل على انه انسان مينفعش ترجع ليه ولو رجعت هتكون حياتها جحيم وحياة المولود مش هتكون مستقرة فهى اللى ترفض ترجع ليه

مع احترامي الاثنين اتفه من بعض لا يصلحوا للزواج الان عقلهم صغير طال ما هى بتكلم زميل لها ما توريه هى خايفة ليه اول ما خبت عنه دخلت الشك فيه وهو متسرع و مش حكيم المفروض ياخذ الامور بتروى

فى الاخر الاثنان ليسا ناضجان عقليا ولا يصلحوا ازواج او اباء للمولود

وكمثل عندنا
شيل ده من ده يرتاح ده من ده

رائى لا يرجعوا الا عند النضوج الكامل

من منطلق انا متحرر ..هو غلط في غلط ..دي نعمة وهو مش قد النعمة دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%