NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة زوبري واكساس معارفي ومعارف مراتي ـ حتي الجزء الرابع 19/2/2023

انا مش عارف اعمل دمج ومحدش من المسؤولين بيرد عليا ف الدمج انا حاليا نشرت الاول ونزلت التاني ف الكومنتات
والتالت مجهزه معايا لو التاني متمش دمجه هكون مضطر الغي الموضوع وانشر القصه كامله 15 جزء مره واحده بس للاسف هتكون افكاري انا بس من غير ما اخد تعليقاتكم ورآيكم
 
  • عجبني
التفاعلات: نياك الترمة والحريم و Hayde
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة اووووووي يا صديقي
تسلم ايدك بس الاحداث سريعة اووووووي
منتظر جديدك بكل شوق
وتقبل تحياتي
الاحداث مش سريعه يا صديقي القصه لسه مبدأت انا نزلت جزئين القصه الاساسيه لسه هتبدأ من الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و Lovesix
انا مش عارف اعمل دمج ومحدش من المسؤولين بيرد عليا ف الدمج انا حاليا نشرت الاول ونزلت التاني ف الكومنتات
والتالت مجهزه معايا لو التاني متمش دمجه هكون مضطر الغي الموضوع وانشر القصه كامله 15 جزء مره واحده بس للاسف هتكون افكاري انا بس من غير ما اخد تعليقاتكم ورآيكم
نزل عادي في نفس الموضوع وابعت تاني بالجزء الثالث
هتلاقي بس المشرفين مشغولين في حاجة مهمة واول ما حد يفضي هيدخل يدمج كل الموضوعات
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
الاحداث مش سريعه يا صديقي القصه لسه مبدأت انا نزلت جزئين القصه الاساسيه لسه هتبدأ من الرابع
اوك
منتظر جديدك
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
طلب دمج
الجزء التاني
بعد ما ارتاحنا شوية وجبت سندوتشات من تلاجة السكن بتاعي يدوب سد جوع دي شقة عازب يعني ههههه
المهم قالت طيزي عاوز تدوق زوبرك عاوزه كل حته فيا تكون اتناكت منك عشان اكون اول واحده الشلة دي تجربك وانا عارفه لو وصلت لأميره هتنساني وعدتها اني هنيكها وهي نايمه مع اميره وقعدت اسخنها وهي مستوية اصلا البت حرفيا عباره عن هيجان في بت مش بت هيجانه
نيمتها علي بطنها ورجليها ع الارض ومسكت طيازها قعدت الحسهم وامصهم وافعص فيهم جامد واضربها اسبانكات عشان ايدي تعلم عليها وتاخد ختم الجودة
وروحت فاتح طيزها وقعدت ابوس خرم طيزها وحواليه والبت منضفاها وريحته تجنن قعدت الحس طيزها اوي والعب بلساني فخرم طيزها الجامد وروحت مدخل صابعي الوسطاني ف كسها الغرقان عسل وطلعته بعبصتها فطيزها وقعظت احفر فطيزها حرفيا بصابعي وخدت التاني بسهوله وايدي التانيه صابعين ف كسها بردو وبقيت شغال بإيدي بس لحد ما لقيتها اترعشت من لعبي ف كسها روح قايم ومدخل زوبري جامد ف كسها من ورا غرقته وطلعته دخلت راسه ف طيزها المولعه وقعدت ازنقه جامد وادخله واحده واحده ضيقه حاجه بسيطه لحد ما دخلهته كله فطيزها وروحت رافعها عشان تكون موطيه قدامي مش نايمه وأعرف انيك وانا واقف وبدأت جولة نيك في طيزها اول مره اعرف اني بنيك بالقوة دي البت صوتها متناك اوي يهيج فشخ وبدأت ارزع فطيزها جامد ويدخل لأخره وهي فاتحه طيزها علي الاخر عشان تبلع زوبري لحد بيوضي وتقولي نيك لبوتك نيك شرموطتك افشخ المتناكه صاحبة حبيبتك الي هتوصلك ليها وانا مش ناقصني هيجان اصلا بعشق صوت المتعه وانا بنيك لأن اهم حاجه عندي متعة اللبوه الي تحت مني
وروحت ماسك كسها قعدت العب فيه جامد وادعك جامد في زنبورها ال واقف اوي وافركه جامد ووالعب فيه من تحت عشان عاوزها تنزل عسل كتير عاوز ريحته تملي اوضتي اسبوع ويغرق السرير
وفضلت انيك طيزها الملبن جامد واضربها اسبانكات ومسكت شعرها اشدها منه واضربها ع طيزها شوية وضهرها شوية وروحت مريح زوبري فطيزها ونايم فوقها وقعدت افعص بزازها كتير وحلماتها والحس ضهرها ورقبتها من ورا وتلف وشها الهيجان اوي اقعد امص شفايفها وكانت تعبت عاوزه تاخد دوجي ع السرير وترمي نفسها عليه وطلعنا عليه وقعدت انيكها جامد اوووي وولزقتها ف اول السرير عشان امسك فيه جامد وانا برزع ف طيز لبوتي اول متناكه ف شلة حبيبتي وصوت الرزع كان عالي اوي بس مش قادر اكون بطئ وانا تحتي واحده مجرد ما تشوفها تنسي كل شئ ومتفكرش غير قد اي عاوز تنيكها وصوت اهاتها ينقلك لعالم تاني هيجان اكتر مما تتخيل فضلت ارزع لحد ما تعبت ونيكتها ساعه الا ربع يدوب ريحت خمس دقايق مص ولحس ف ضهرها عشان منزلش
لكن اخيرا نزلت ف طيزها الملبن وكنت مبسوط اووووي وانا بنيكها بعيدا عن اي هيجان واي حاجه بس كنت مبسوط وعشان كدا قررت متكونش الاخيره وهتكون لزوبري اطول فتره ممكنه وعشان كدا ورغم انها مش حبيبتي لكن بعد ما نزلت ف طيزها اخدتها ف حضني ونيمتها جمبي وفضلت ابوسها واحسس علي كل جسمها لحد والساعه بقت اربعه وكانت عاوزه تمشي وقامت فعلا وبدأت تلبس لكن بعد ما خلاص لبست كل هدومها لقيتها وقفت وبتنزل الجيبه تاني وبتقولي عاوزه اتناك كمان مره وبتقلع بسرعه وانا نايم علي ضهري وبضحك وراحت قالعه الجيبه والاندر وطلعت علي وشي قعدت وقعدت الحس كسها اوي وانا بضحك من لبونتها وحبيت الحركه دي جدا لما رجعت فكلامها وجات تاني وفضلت حرفيا باكل كسها وامصه واشفطه عاوز ابلع كل ال بينزل من كسها وريحته كانت رهيبه حقيقي
وراحت منزله مره فبؤي واترعشت اووي وقعدت تشتم نفسها بكل الشتايم الممكنه وقد اي هي لبوه ومتناكه وقحبه وزانيه وهايجه وراحت راجعه لورا لحد ما وصلت لزوبري ومسكته وقعدت عليه وراحت قاعده عليا تماما مش بتتحرك لمدة دقيقتين وبعدها بقت تنيك نفسها وتقف شوية لحد ما زادت سرعتها وبتنيك نفسها بكل طاقتها تقريبا وروحت ماسك بزازها راحت قالعه هدودها الفوق الي كانت لبستهم وفضلت تنيك نفسها بسرعه جدا ومسكت بزازها وبشدها منهم وافعصهم جامد وافرك حلماتها بايدي وهي طالعه نازله واديها ع كسها بتضرب سبعه ونص بنفس سرعتها لحد ما قعدت تتشنج وتترعش ونامت عليا وقعدت تبوسني من كل حته ف وشي ورقبتي وتلحس وشي وانا بدأت انيكها انا واطلع وانزل ف كسها ولما حسيت عاوز انزل روحت حاضنها وقالبها وقعدت انيك فيها جامد اوي وروحت منزل ف كسها كل لبني وسبته فيها وقعدت ابوسها اوي وامص رقبتها مص جامد عاوز اسيب فيه علامه بس قومت بسرعه وسبت علامه خفيفه عشان الباب كان بيخبط
قومت بسرعه لبست وروحت اشوف مين وطلعت السكرتيره بتاعت السنتر ظبطت نفسي وفتحتلها لقيتها مبتسمه وبتقولي وهي متردده انا سمعت صوت عالي اعمل حسابك عشان محدش غيري يسمعه وبتبص علي جسمي كله وشكلها كانت هايجه من الصوت وجات تسكتني عشان متتعبش اكتر ههههههه
ضحكتلها وقولتلها انا موطيه ع الاخر هو كدا اوطي حاجه وراحت طالعه تجري ع فوق
دخلت جوا لإيمان وكانت لبست وبتقولي كنت دخلها البت واقعه والا استحاله كانت تخاطر وتنزل تقول لواحد بينيك واحده وفي عز هيجانه الكلمتين دول
ومشيت ايمان وبعدها حرفيا البنت كأنها بتقولي عاوزه اتناك عشان نزلت وقالت انها حلوه جدا وان ذوقي حلو وبعرف اختار وكانت اشاره انها عاوزه خلاص قولتلها بكرا هتخلصي امتي قالت هخلص 6 ولما المدرسين يمشوا هنضف المكان وانزل علي 6ونص قولتلها تنزل ف اسرع وقت عشان عاوزك ف موضوع راحت بصالي شوية وطلعت علي فوق من غير ولا كلمه
بعدها ايمان كلمتني وقالت ان اميره من بعد ما ارتبطوا باسبوع وكنا بنقرأ قصه قالت انها بتتخيلك انت البطل وانها عوزاك بس مهما كانت هايجه مش هتسيب نفسها ليك الا وفي بينكم علي الاقل خطوبه وتكون دخلت البيت وفهمت منها ان كل الشله اخرهم قصص وافلام لكن مافيش حد خد الخطوه غير ايمان ومني ودي تاني واحده في الشله وهنشوف قصتها الجزء التالت مع السكرتيره الهايجه المتردده
جامده جدا تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انتظروا التالت الساعه 9 بتوقيت مصر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
يسطا لا عليك
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
اولا انا اسمي سامح 32 سنه جسم متناسق مش عضلات طولي 185 وزوبري هو بطل القصه ب23سم
مراتي اسمها أميره بيضه وقصيره 165سم بزاز كبيره وحلمات واقفه طول الوقت وطيز تخلي الحجر ينزل لبن
اسماء اخت مراتي الكبيره نفس طول مراتي بزاز صغيره عامله زي البرتقاله وطياز ملبن مهما كلت فيها مش بشبع وكسها احلي من خيالك عزيزي القارئ كفاية طعم وريحة عسله
اماني حماتي حته من قلبي خدامة زوبري مليانه كل حاجه فيها تاكل فيها عمرك كله متشبعش منه وكويس انها مليانه عشان من جمال بزازها وطراوة طيزها مش هتعرف تشبع اصلا
دول ابطال القصه الرئيسه اي حد تاني هيكون له دور بسيط وهيتم وصفه اول بأول
بتبدأ القصه من 10سنين اول ماعرفت حبيبتي واجمل حاجه في الدنيا اميرة لما شوفتها فالجامعه قاعده مع اصحابها وعيني جت عليها مقدرتش ارفعها وبقيت كل يوم استناها لحد ما عرفت اخيرا اكلمها واتعرفت عليها وصاحبتها وصاحبت كل شيلتها عشان نفسي ارتبط بيها ومش عاوز حد يقفلي فالعلاقة دي
وكان من ضمن اصحابها اسهل واحده ف الدنيا
ايمان واحده عباره عن طيز وكس هيجانين بنت بيضه وطريه عبارة عن ملبن عاوز يتاكل وهي عارفه كدا كويس اوي وكانت كأنها ماصدقت تكلمني وكان ديما كلامها معايا بحجه بطمني علي اميره وبتطمن علي علاقتي بيها واحده واحده بدأ كلامها معايا يكون فيه هزار وتلميحات ودي كانت بداية السكس ف علاقتي بأميره واهلها ومعارفها
لما لقيت ايمان صاحبتها ساهلة كدا قولت اجرجرها عشان تعرفني حكايات الشله دي
وفضلت معاها سايبها تعمل كل الي فبالها من تلميحات لإشارات لحد ما في مره قالت هو انت ليك ف الجنس واكيد قولتلها ايوا ودا جرأها انها تحكي وقال انها كانت مخطوبه وفشكلت بسبب تصرف خطيبها لما قالها انها متلبسش بناطيل تاني ويكون كل لبسها جيبات فقط وهي سمعت كلامه ولبست كدا ف اول خروجه ليهم بس كانت بلوزه وجيبه ولابسه تحت الجيبه اندر بس وطلعوا سوا جنينه واخدها اتمشوا في حته بعيد وبدأ يكلمها ويلمح بحاجات عشان يهيجها وقعد يحضنها من الجنب ويحك زوبره ف جسمها وراح شايلها ومقعدها علي سور ومسكها من بزازها حرفيا بيفعصها وهو بيشيلها وكان دا عكس عادته ولما قعدها علي السور دا قرب منها وايده كانت علي طيزها وراسه عند صدرها وقعدوا يتكلموا ويهزروا وبدأ يتحرش بيها تحرش صريح ويفعص ف طيزها ويحسس علي فخادها لحد ما البنت هاجت خالص وسحب ايد ومدها من قدام ف الجيبه ولمس كسها وقعد يحسس ع اندرها الغرقان عسل وهي بتكلمني بدأ صوتها يتغير ويكون نفسها عالي اوي واهات مكتومه قولتلها خلي اهاتك عاليه بحب اسمعها قالت انت مركز اوي لي كدا قولتلها عشان مستني اسمعهم من اول الحكايه وبعدين بقولك اي ما تفكك من خطيبك والكلام دا كله وتخليكي معايا انا وعملت معاها سكس فون ومن وقتها بقت الشرموطه بتاعتي ال خلتها توصلني لكل اسرار اميره وعرفت منها انهم كلهم بيتفرجوا علي سكس ومدمنين قصص منتدي نسوانجي واميره من اكتر الهيجانين فيهم وهنا عرفت اني داخل علي ايام نيك ولبن وعسل وركزت اوي مع اميره وكمكافأه لإيمان قررت امتعها ف اي وقت وأي طريقه
وكانت المفاجأه انها طلبت تتناك حقيقي مش سكس فون زي ما كان ف بالي وطبعا وافقت واتفقت معاها اني واخد شقه تحت سنتر وقاعد فيها اسبوع لوحدي عشان صاحبي ال معايا مسافر لأسباب عائلية وانها تقدر تيجي الشقه ف اي يوم طول الاسبوع دا وقت السنتر ماهو شغال
وتاني يوم فعلا جات الساعه 1 بعد ما الطلبه طلعوا كانها جات متأخر علي الدرس وكنت متابع معاها وفاتح باب الشقه ودخلت مباشر علي اوضتي مسرح الاحلام ومجرد ما دخلت لقيتها بتقلع ومستعجله اوي روحت رايح عليها وماسك اديها قولتلها بهدوووء السنتر شغال للساعه 8 وبراحتنا ومسكتها قعدت ابوسها من خدودها وبعدها من شفايفها وفضلت امص شفايفها بكل شهوة وامص لسانها والبنت حقيقي لسانها عباره عن شهد وايدي علي ضهرها بحسس عليه وبفعص فيه ومسكت طيازها الملبن افعصها واضمها عليا اكتر واكتر واحك زوبري ف بطنها وكسها ونمت بيها علي السرير وراحت نايمه فوقي هي وقلعت كل هدومها من فوق ونامت عليا ببزازها امص في حلماتها الواقفه وارضع منهم وافعص اوي فيهم والحسهم جامد وهي مش سابته قاعده تحك كسها فيا وروحت لافف بيها ونايم فوقها ومقلعها الجيبه وسبتها بالاندر بس وفضلت الحس وابوس كل حته ف جسمها بداية من رقبتها ومخلي البنت اهات وفرك ف السرير وبس لحد ما استوت واترعشت مرتين تحتي ونزلت الحس ف فخادها حوالين الاندر وابوس اندرها الغرقان عسل واشم فيه والحس فيه وروحت مقلعهولها ونزل علي كسها افرك وشي فيه جامد والحسه بهيجان وروحت فاتح كسها واقعدت الحس فيها اوي وادخل لساني ف كسها جامد والحس كل حته فيه وامسك زنبورها الواقف اوي واقعد افرك فيه جامد والحس تحته عشان اخليها طايره وتجيب عسل اكتر لحد ما كان هيغمي عليها وقعدت تترجاني انيكها قولتلها بشرط انيك كل واحده في الشله عاوزه تتناك او ممكن تتناك وقعدت تقولي هخليك تنيكهم كلهم بس نيكني الاول وقال نيك كسي انا مفتوحه مسكت زوبري ومشيته علي كسها كتير اولعها اكتر وهي كانت بتتحايل وهتعيط من هيجانها روحت مدخل راسه ف كسها وروحت مكمل رازعه مره واحده واتحولت وقتها وممسكتش نفسي فضلت اطلعه وادخله جامد وبقيت بنيك بسرعه اوي شغال رزع بس بقيت فجاه الة رزع ونيك ف كسها وشايف قدامي شفايف عاوز تتقطع بوس وسامع اهات تخليني اهيج اكتر واكتر روحت نازل ع بزازها الي بترقص قدامي دي اكل فيها اكل
لحد ما خلاص البنت بدأت تتشنج تحتي وانا شغال نيك وبس نص ساعه رزع فيها متواصل كل ما اقرب انزل افصل دماغي علي قد ما اقدر عشان اتأخر ف النيك نسيت هي نزلت كام مره واترعشت كام مره تحتي وفضلت افشخ كسها لحد ما كنت هنزل طلعته وروحت منزل لبني علي جسمها وبزازها وفضيت كل شهوتي عليها وقامت تلحس زوبري وتمصه وتنضفه وقالت انها عاوزه ترتاح شوية عشان نفسها تتناك ف طيزها
نكمل ف الجزء التاني عملت اي معاها وبداية علاقتي الجنسيه مع اميرة مراتي المستقبليه



الجزء الثاني

بعد ما ارتاحنا شوية وجبت سندوتشات من تلاجة السكن بتاعي يدوب سد جوع دي شقة عازب يعني ههههه
المهم قالت طيزي عاوز تدوق زوبرك عاوزه كل حته فيا تكون اتناكت منك عشان اكون اول واحده الشلة دي تجربك وانا عارفه لو وصلت لأميره هتنساني وعدتها اني هنيكها وهي نايمه مع اميره وقعدت اسخنها وهي مستوية اصلا البت حرفيا عباره عن هيجان في بت مش بت هيجانه
نيمتها علي بطنها ورجليها ع الارض ومسكت طيازها قعدت الحسهم وامصهم وافعص فيهم جامد واضربها اسبانكات عشان ايدي تعلم عليها وتاخد ختم الجودة
وروحت فاتح طيزها وقعدت ابوس خرم طيزها وحواليه والبت منضفاها وريحته تجنن قعدت الحس طيزها اوي والعب بلساني فخرم طيزها الجامد وروحت مدخل صابعي الوسطاني ف كسها الغرقان عسل وطلعته بعبصتها فطيزها وقعظت احفر فطيزها حرفيا بصابعي وخدت التاني بسهوله وايدي التانيه صابعين ف كسها بردو وبقيت شغال بإيدي بس لحد ما لقيتها اترعشت من لعبي ف كسها روح قايم ومدخل زوبري جامد ف كسها من ورا غرقته وطلعته دخلت راسه ف طيزها المولعه وقعدت ازنقه جامد وادخله واحده واحده ضيقه حاجه بسيطه لحد ما دخلهته كله فطيزها وروحت رافعها عشان تكون موطيه قدامي مش نايمه وأعرف انيك وانا واقف وبدأت جولة نيك في طيزها اول مره اعرف اني بنيك بالقوة دي البت صوتها متناك اوي يهيج فشخ وبدأت ارزع فطيزها جامد ويدخل لأخره وهي فاتحه طيزها علي الاخر عشان تبلع زوبري لحد بيوضي وتقولي نيك لبوتك نيك شرموطتك افشخ المتناكه صاحبة حبيبتك الي هتوصلك ليها وانا مش ناقصني هيجان اصلا بعشق صوت المتعه وانا بنيك لأن اهم حاجه عندي متعة اللبوه الي تحت مني
وروحت ماسك كسها قعدت العب فيه جامد وادعك جامد في زنبورها ال واقف اوي وافركه جامد ووالعب فيه من تحت عشان عاوزها تنزل عسل كتير عاوز ريحته تملي اوضتي اسبوع ويغرق السرير
وفضلت انيك طيزها الملبن جامد واضربها اسبانكات ومسكت شعرها اشدها منه واضربها ع طيزها شوية وضهرها شوية وروحت مريح زوبري فطيزها ونايم فوقها وقعدت افعص بزازها كتير وحلماتها والحس ضهرها ورقبتها من ورا وتلف وشها الهيجان اوي اقعد امص شفايفها وكانت تعبت عاوزه تاخد دوجي ع السرير وترمي نفسها عليه وطلعنا عليه وقعدت انيكها جامد اوووي وولزقتها ف اول السرير عشان امسك فيه جامد وانا برزع ف طيز لبوتي اول متناكه ف شلة حبيبتي وصوت الرزع كان عالي اوي بس مش قادر اكون بطئ وانا تحتي واحده مجرد ما تشوفها تنسي كل شئ ومتفكرش غير قد اي عاوز تنيكها وصوت اهاتها ينقلك لعالم تاني هيجان اكتر مما تتخيل فضلت ارزع لحد ما تعبت ونيكتها ساعه الا ربع يدوب ريحت خمس دقايق مص ولحس ف ضهرها عشان منزلش
لكن اخيرا نزلت ف طيزها الملبن وكنت مبسوط اووووي وانا بنيكها بعيدا عن اي هيجان واي حاجه بس كنت مبسوط وعشان كدا قررت متكونش الاخيره وهتكون لزوبري اطول فتره ممكنه وعشان كدا ورغم انها مش حبيبتي لكن بعد ما نزلت ف طيزها اخدتها ف حضني ونيمتها جمبي وفضلت ابوسها واحسس علي كل جسمها لحد والساعه بقت اربعه وكانت عاوزه تمشي وقامت فعلا وبدأت تلبس لكن بعد ما خلاص لبست كل هدومها لقيتها وقفت وبتنزل الجيبه تاني وبتقولي عاوزه اتناك كمان مره وبتقلع بسرعه وانا نايم علي ضهري وبضحك وراحت قالعه الجيبه والاندر وطلعت علي وشي قعدت وقعدت الحس كسها اوي وانا بضحك من لبونتها وحبيت الحركه دي جدا لما رجعت فكلامها وجات تاني وفضلت حرفيا باكل كسها وامصه واشفطه عاوز ابلع كل ال بينزل من كسها وريحته كانت رهيبه حقيقي
وراحت منزله مره فبؤي واترعشت اووي وقعدت تشتم نفسها بكل الشتايم الممكنه وقد اي هي لبوه ومتناكه وقحبه وزانيه وهايجه وراحت راجعه لورا لحد ما وصلت لزوبري ومسكته وقعدت عليه وراحت قاعده عليا تماما مش بتتحرك لمدة دقيقتين وبعدها بقت تنيك نفسها وتقف شوية لحد ما زادت سرعتها وبتنيك نفسها بكل طاقتها تقريبا وروحت ماسك بزازها راحت قالعه هدودها الفوق الي كانت لبستهم وفضلت تنيك نفسها بسرعه جدا ومسكت بزازها وبشدها منهم وافعصهم جامد وافرك حلماتها بايدي وهي طالعه نازله واديها ع كسها بتضرب سبعه ونص بنفس سرعتها لحد ما قعدت تتشنج وتترعش ونامت عليا وقعدت تبوسني من كل حته ف وشي ورقبتي وتلحس وشي وانا بدأت انيكها انا واطلع وانزل ف كسها ولما حسيت عاوز انزل روحت حاضنها وقالبها وقعدت انيك فيها جامد اوي وروحت منزل ف كسها كل لبني وسبته فيها وقعدت ابوسها اوي وامص رقبتها مص جامد عاوز اسيب فيه علامه بس قومت بسرعه وسبت علامه خفيفه عشان الباب كان بيخبط
قومت بسرعه لبست وروحت اشوف مين وطلعت السكرتيره بتاعت السنتر ظبطت نفسي وفتحتلها لقيتها مبتسمه وبتقولي وهي متردده انا سمعت صوت عالي اعمل حسابك عشان محدش غيري يسمعه وبتبص علي جسمي كله وشكلها كانت هايجه من الصوت وجات تسكتني عشان متتعبش اكتر ههههههه
ضحكتلها وقولتلها انا موطيه ع الاخر هو كدا اوطي حاجه وراحت طالعه تجري ع فوق
دخلت جوا لإيمان وكانت لبست وبتقولي كنت دخلها البت واقعه والا استحاله كانت تخاطر وتنزل تقول لواحد بينيك واحده وفي عز هيجانه الكلمتين دول
ومشيت ايمان وبعدها حرفيا البنت كأنها بتقولي عاوزه اتناك عشان نزلت وقالت انها حلوه جدا وان ذوقي حلو وبعرف اختار وكانت اشاره انها عاوزه خلاص قولتلها بكرا هتخلصي امتي قالت هخلص 6 ولما المدرسين يمشوا هنضف المكان وانزل علي 6ونص قولتلها تنزل ف اسرع وقت عشان عاوزك ف موضوع راحت بصالي شوية وطلعت علي فوق من غير ولا كلمه
بعدها ايمان كلمتني وقالت ان اميره من بعد ما ارتبطوا باسبوع وكنا بنقرأ قصه قالت انها بتتخيلك انت البطل وانها عوزاك بس مهما كانت هايجه مش هتسيب نفسها ليك الا وفي بينكم علي الاقل خطوبه وتكون دخلت البيت وفهمت منها ان كل الشله اخرهم قصص وافلام لكن مافيش حد خد الخطوه غير ايمان ومني ودي تاني واحده في الشله وهنشوف قصتها الجزء التالت مع السكرتيره الهايجه المتردده
كمل يا برنس القصة جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ahlawy77
جامد يسطا
الجزء التالت
اتفقت مع ايمان انها تكلم مني وتخليها تفكر فيا وتلمح اني ممكن انام معاها لحد ما تخلي البنت تستوي وتقرر تنضم لينا خصوصا انها اتناكت قبل كدا والي بتدوق الزوبر متستغناش عنه
وقفلت الصفحه دي وروحت جبت عشا محترم يعوضني عن النيكه الجامدة دي ويخليني مستعد للسكرتيره المتردده دي لو جات تتناك لو مجتش اهو اتغذي لأي يوم جاي هههه
بعد ما اكلت واتروقت روحت كلمت اميرة وسهرنا سوا وكانت عاوزه تقفل عشان شكلها كانت هايجه قولت اهيجها معايا وقعدت اقولها عاوز احضنك ويكون جسمك جوا حضني والمس كل حته فيكي عشان جسمك يعرف انك بتاعتي وليا وبدأت اخدها بالرومانسيه واهيجها لحد ما لقيتها بتقول انا نفسي تبوسني وتبوس كتير اوي بتخيلك كدا كتير قولتلها بتتخيلي كدا بس قالت اااه مليانه هيجان قولتلها دي اجابه ولا سخنتي من البوسه الي ببوسهالك علي خدودك ورقبتك قال بوس كمان انا بحبك وبحب انك تبوسني وتلمسني قولتلها لما اشوفك هقطعك بوس قالتلي بتخيلك فوقي وتبوسني قولتلها لو بقيت فوقك ههيج عليكي وهعمل اكتر من البوس سكتت شوية وكانت سايحه خالص بس خايفه تكمل قولتلها اتكلمي متخافيش مني قالت مش خايفه انا عوزاك قولتلها افتحي رجلك قالت مفتوحه طلبت منها تحط ايدها قالت احطها فين يا حبيبي قولتلها علي كسك سمعت ااااه جننتني قالت بلعب فيه اهو نفسي انتي الي تلعبلي قولت لو شوفتك هنزل علي كسك الحسه جامد وامص زنبورك جامد وانيكك بلساني وفضلت اعمل معاها سكس فون لحد ما نزلت اربع مرات وجاب اخرها ونامت مني وانا كنت ماسك نفسي عشان بكرا مع السكرتيره نمت وصحيت الساعه 11وطلعت وقفت برا قدام العماره لقيتها جايه روحت داخل مستنيها جوا ولما جات قولتلها انا هستناكي اوعي متجيش وقولت اشوف دماغها فيها اي وروحت ماسك اديها وبايسها وشاددها ليا وايدي ع طيزها وقولتلها انا علي نار من امبارح قالت وانا مجهزة نفسي وكل ما افكر فيك واتخيل نفسي مكان ال عندك بولع وكنت متردده بس انا بقيت متاكده اول ما شوفتك اني اجيلك روحت بايسها من بؤها وفاعص طيزها وراحت طالعه قدامي هي طلعت ع فوق وانا كنت داخل شقتي روحت قايلها استني وكانت بتحسس ع طيزها مكان ما فعصتها روحت رايح وبايس طيزها ونازل وهي قعدت تضحك
وفضلت قاعد مستنيها علي نار حرفيا ولقيت ايمان بتكلمني بتقولي يادوب كلمت مني عليك لقيتها بتقول انها نفسها تتناك عشان محدش لمسها من شهر وانها بتفكر فيا انيكها والبت واقعه اتفقت معاها تتأكد من كلامها وبعد كدا تعرفها حكايتنا وتجيبها يوم الاربع بعد يومين الشقه
الساعه 6 سمعت الطلبه والمدرسين نازلين 6وربع لقيتها بتكح ع السلم روحت فاتح الباب وراحت داخله عندي جري
اول ما شوفتها روحت واخدها ف حضني البنت قصيره ورفيعه بس عندها طيز طريه مش كبيره وبيضه وشها بيحمر بسرعه اوي وشفايفها تحسها عاوزه تتباس وتتمص طول الوقت اخدتها ف حضني وزنقتها ف الحيطها وشيلتها راحت لافه رجليها حواليا وقعدت ابوسها من بؤها كتير اوي ورحت داخل بيها علي اوضتي وراميها ع السرير راحت قالعه طرحتها وانا بقلع التي شيرت بتاعتي ونازل عليها بوس تاني والحس وشها ورقبتها وامص فيهم خفيف بعشق مص الرقبه وبدات افرك ف صدرها الصغير بس حلماتها واقفه وروحت مقلعها التيشيرت بتاعها والبرا ونزلت ع صدرها امصه وابوسه وهي قاعدها ومرجعه راسها لورا واديها ع راسي بتزنقني علي صدرها اكتر وحرفيا بزها كله ف بؤي بمصها باكل فيه بنت عود بس صدرها صغير مخطوبه لما تتجوز هيكبر بئا وهنشوف ليا حظ فيه وهو مستوي ولا لأ وخطيبها كان فاتح طيزها بس مسافر وساب طيزها بتاكلها وعاوزه لبن وانا البعوضها ونزلت علي بطنها الحسها وابوسها ونيمتها خالص ونزلت قلعتها بنطلونها واندرها الغرقان ولقيت كسها نضيف بيلمع مافيش شعرايه نزلت علي كسها ابوسه وابوس فخادها والحس فيه جامد واعض زنبورها وامص شفرات كسها وادخل لساني ف كسها ع اخره والحس كل عسلها الي مالي كسها ونازل علي خرم طيزها والبنت عباره عن نافوره عسل بتنزل كتير اوووي وانا لسه يدوب بلحس كسها قعدت تقولي انيكها بسرعه عشان اخرها الساعه 7 والا هيحصل مشاكل ليها ف البيت لانها ليها ساعه بعد معاد الشغل بس برا البيت روحت قالبها ع بطنها بعد ربع ساعه مص ولحس واخدتها دوجي وروحت ماسك زوبري ومدخل راسه فخرم طيزها المتناك وبدأت انيك بالراحه ف طيزها الي زي القشطه ومسكتها من وسطها وبدأت انيك فيها وشكل زوبري وهو داخل طالع من طيزها يجنن بحب اتفرج عليه اوي وهو كدا وطيزها ضيقه شوية علي زوبري عاطيلي احساس بالمتعه من غير ما يكون قافل علي زوبري وطيزها مولعه حرفيا وبدق فيها بزوبري وسرعت جامد علي قد ما اقدر وهي بتلعب ف كسها جامد وبتدعك فيها وكل شوية ضهرها يتقوس ويهبط بتتترعش شهوتها قريبه اوي وكانت ناعمه اوي وكيوت حاجه تتاكل كدا وقعدت تقولي سرع اكتر عاوز لبنك يملي طيزي نفسي فيه اوي وتقول انها دخلت الحمام لما سمعتني امبارح وقعدت تلعب ف كسها نزلت مرتين ع صوت البنت قولتلها لو عوزاها معانا اجيبها قالت خليها تيجي الحس كسها وانت بتنيكني وروحت منزل ف طيزها لبني وزانق عليه عشان ميطلع ويفضل ف طيزها قولتلها متنزلوش غير لما تروح بيتها وبعد كدا خلتها تمصلي زوبري وتنضفه من لبني وروحت بايسها وملبسها وقعدت خمس دقايق قعدتها ع رجلي ارتاحت وراحت طالعه
هننقل بالزمن ف الجزء الجاي لتلت سنين قدام وهيكون احداث التلت سنين دول فلاش باك عند اللزوم
انتظرونا
🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ahlawy77
جميلة جداااا عاااش
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde، ahlawy77 و رجل من هذا الزمن
قولهم

ع الدمج بئا وخليك متابع هروق عليك وال جاي احلي
اعتقد ان المشرفين بيكونوا مشغولين اغلب الوقت بحكم كبر حجم المنتدي وعدد المواضيع بجانب انشغالهم الشخصي
بس الاكيد انك مجرد ما هتنزل الجزء الجديد في كومنت هتلاقي ناس كتير متابعاك بتدخل تقرا قبل حتى ما يتم الدمج
الخلاصة يعني ان اللي متابع القصة وعاجباه مش هيستني دمج او غيره شوية وهتلاقي القراء عايزين رقم تليفونك علشان تحكيلهم باقي الحكاية 😅
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hayde، ahlawy77 و .PeDrO
اولا انا اسمي سامح 32 سنه جسم متناسق مش عضلات طولي 185 وزوبري هو بطل القصه ب23سم
مراتي اسمها أميره بيضه وقصيره 165سم بزاز كبيره وحلمات واقفه طول الوقت وطيز تخلي الحجر ينزل لبن
اسماء اخت مراتي الكبيره نفس طول مراتي بزاز صغيره عامله زي البرتقاله وطياز ملبن مهما كلت فيها مش بشبع وكسها احلي من خيالك عزيزي القارئ كفاية طعم وريحة عسله
اماني حماتي حته من قلبي خدامة زوبري مليانه كل حاجه فيها تاكل فيها عمرك كله متشبعش منه وكويس انها مليانه عشان من جمال بزازها وطراوة طيزها مش هتعرف تشبع اصلا
دول ابطال القصه الرئيسه اي حد تاني هيكون له دور بسيط وهيتم وصفه اول بأول
بتبدأ القصه من 10سنين اول ماعرفت حبيبتي واجمل حاجه في الدنيا اميرة لما شوفتها فالجامعه قاعده مع اصحابها وعيني جت عليها مقدرتش ارفعها وبقيت كل يوم استناها لحد ما عرفت اخيرا اكلمها واتعرفت عليها وصاحبتها وصاحبت كل شيلتها عشان نفسي ارتبط بيها ومش عاوز حد يقفلي فالعلاقة دي
وكان من ضمن اصحابها اسهل واحده ف الدنيا
ايمان واحده عباره عن طيز وكس هيجانين بنت بيضه وطريه عبارة عن ملبن عاوز يتاكل وهي عارفه كدا كويس اوي وكانت كأنها ماصدقت تكلمني وكان ديما كلامها معايا بحجه بطمني علي اميره وبتطمن علي علاقتي بيها واحده واحده بدأ كلامها معايا يكون فيه هزار وتلميحات ودي كانت بداية السكس ف علاقتي بأميره واهلها ومعارفها
لما لقيت ايمان صاحبتها ساهلة كدا قولت اجرجرها عشان تعرفني حكايات الشله دي
وفضلت معاها سايبها تعمل كل الي فبالها من تلميحات لإشارات لحد ما في مره قالت هو انت ليك ف الجنس واكيد قولتلها ايوا ودا جرأها انها تحكي وقال انها كانت مخطوبه وفشكلت بسبب تصرف خطيبها لما قالها انها متلبسش بناطيل تاني ويكون كل لبسها جيبات فقط وهي سمعت كلامه ولبست كدا ف اول خروجه ليهم بس كانت بلوزه وجيبه ولابسه تحت الجيبه اندر بس وطلعوا سوا جنينه واخدها اتمشوا في حته بعيد وبدأ يكلمها ويلمح بحاجات عشان يهيجها وقعد يحضنها من الجنب ويحك زوبره ف جسمها وراح شايلها ومقعدها علي سور ومسكها من بزازها حرفيا بيفعصها وهو بيشيلها وكان دا عكس عادته ولما قعدها علي السور دا قرب منها وايده كانت علي طيزها وراسه عند صدرها وقعدوا يتكلموا ويهزروا وبدأ يتحرش بيها تحرش صريح ويفعص ف طيزها ويحسس علي فخادها لحد ما البنت هاجت خالص وسحب ايد ومدها من قدام ف الجيبه ولمس كسها وقعد يحسس ع اندرها الغرقان عسل وهي بتكلمني بدأ صوتها يتغير ويكون نفسها عالي اوي واهات مكتومه قولتلها خلي اهاتك عاليه بحب اسمعها قالت انت مركز اوي لي كدا قولتلها عشان مستني اسمعهم من اول الحكايه وبعدين بقولك اي ما تفكك من خطيبك والكلام دا كله وتخليكي معايا انا وعملت معاها سكس فون ومن وقتها بقت الشرموطه بتاعتي ال خلتها توصلني لكل اسرار اميره وعرفت منها انهم كلهم بيتفرجوا علي سكس ومدمنين قصص منتدي نسوانجي واميره من اكتر الهيجانين فيهم وهنا عرفت اني داخل علي ايام نيك ولبن وعسل وركزت اوي مع اميره وكمكافأه لإيمان قررت امتعها ف اي وقت وأي طريقه
وكانت المفاجأه انها طلبت تتناك حقيقي مش سكس فون زي ما كان ف بالي وطبعا وافقت واتفقت معاها اني واخد شقه تحت سنتر وقاعد فيها اسبوع لوحدي عشان صاحبي ال معايا مسافر لأسباب عائلية وانها تقدر تيجي الشقه ف اي يوم طول الاسبوع دا وقت السنتر ماهو شغال
وتاني يوم فعلا جات الساعه 1 بعد ما الطلبه طلعوا كانها جات متأخر علي الدرس وكنت متابع معاها وفاتح باب الشقه ودخلت مباشر علي اوضتي مسرح الاحلام ومجرد ما دخلت لقيتها بتقلع ومستعجله اوي روحت رايح عليها وماسك اديها قولتلها بهدوووء السنتر شغال للساعه 8 وبراحتنا ومسكتها قعدت ابوسها من خدودها وبعدها من شفايفها وفضلت امص شفايفها بكل شهوة وامص لسانها والبنت حقيقي لسانها عباره عن شهد وايدي علي ضهرها بحسس عليه وبفعص فيه ومسكت طيازها الملبن افعصها واضمها عليا اكتر واكتر واحك زوبري ف بطنها وكسها ونمت بيها علي السرير وراحت نايمه فوقي هي وقلعت كل هدومها من فوق ونامت عليا ببزازها امص في حلماتها الواقفه وارضع منهم وافعص اوي فيهم والحسهم جامد وهي مش سابته قاعده تحك كسها فيا وروحت لافف بيها ونايم فوقها ومقلعها الجيبه وسبتها بالاندر بس وفضلت الحس وابوس كل حته ف جسمها بداية من رقبتها ومخلي البنت اهات وفرك ف السرير وبس لحد ما استوت واترعشت مرتين تحتي ونزلت الحس ف فخادها حوالين الاندر وابوس اندرها الغرقان عسل واشم فيه والحس فيه وروحت مقلعهولها ونزل علي كسها افرك وشي فيه جامد والحسه بهيجان وروحت فاتح كسها واقعدت الحس فيها اوي وادخل لساني ف كسها جامد والحس كل حته فيه وامسك زنبورها الواقف اوي واقعد افرك فيه جامد والحس تحته عشان اخليها طايره وتجيب عسل اكتر لحد ما كان هيغمي عليها وقعدت تترجاني انيكها قولتلها بشرط انيك كل واحده في الشله عاوزه تتناك او ممكن تتناك وقعدت تقولي هخليك تنيكهم كلهم بس نيكني الاول وقال نيك كسي انا مفتوحه مسكت زوبري ومشيته علي كسها كتير اولعها اكتر وهي كانت بتتحايل وهتعيط من هيجانها روحت مدخل راسه ف كسها وروحت مكمل رازعه مره واحده واتحولت وقتها وممسكتش نفسي فضلت اطلعه وادخله جامد وبقيت بنيك بسرعه اوي شغال رزع بس بقيت فجاه الة رزع ونيك ف كسها وشايف قدامي شفايف عاوز تتقطع بوس وسامع اهات تخليني اهيج اكتر واكتر روحت نازل ع بزازها الي بترقص قدامي دي اكل فيها اكل
لحد ما خلاص البنت بدأت تتشنج تحتي وانا شغال نيك وبس نص ساعه رزع فيها متواصل كل ما اقرب انزل افصل دماغي علي قد ما اقدر عشان اتأخر ف النيك نسيت هي نزلت كام مره واترعشت كام مره تحتي وفضلت افشخ كسها لحد ما كنت هنزل طلعته وروحت منزل لبني علي جسمها وبزازها وفضيت كل شهوتي عليها وقامت تلحس زوبري وتمصه وتنضفه وقالت انها عاوزه ترتاح شوية عشان نفسها تتناك ف طيزها
نكمل ف الجزء التاني عملت اي معاها وبداية علاقتي الجنسيه مع اميرة مراتي المستقبليه



الجزء الثاني

بعد ما ارتاحنا شوية وجبت سندوتشات من تلاجة السكن بتاعي يدوب سد جوع دي شقة عازب يعني ههههه
المهم قالت طيزي عاوز تدوق زوبرك عاوزه كل حته فيا تكون اتناكت منك عشان اكون اول واحده الشلة دي تجربك وانا عارفه لو وصلت لأميره هتنساني وعدتها اني هنيكها وهي نايمه مع اميره وقعدت اسخنها وهي مستوية اصلا البت حرفيا عباره عن هيجان في بت مش بت هيجانه
نيمتها علي بطنها ورجليها ع الارض ومسكت طيازها قعدت الحسهم وامصهم وافعص فيهم جامد واضربها اسبانكات عشان ايدي تعلم عليها وتاخد ختم الجودة
وروحت فاتح طيزها وقعدت ابوس خرم طيزها وحواليه والبت منضفاها وريحته تجنن قعدت الحس طيزها اوي والعب بلساني فخرم طيزها الجامد وروحت مدخل صابعي الوسطاني ف كسها الغرقان عسل وطلعته بعبصتها فطيزها وقعظت احفر فطيزها حرفيا بصابعي وخدت التاني بسهوله وايدي التانيه صابعين ف كسها بردو وبقيت شغال بإيدي بس لحد ما لقيتها اترعشت من لعبي ف كسها روح قايم ومدخل زوبري جامد ف كسها من ورا غرقته وطلعته دخلت راسه ف طيزها المولعه وقعدت ازنقه جامد وادخله واحده واحده ضيقه حاجه بسيطه لحد ما دخلهته كله فطيزها وروحت رافعها عشان تكون موطيه قدامي مش نايمه وأعرف انيك وانا واقف وبدأت جولة نيك في طيزها اول مره اعرف اني بنيك بالقوة دي البت صوتها متناك اوي يهيج فشخ وبدأت ارزع فطيزها جامد ويدخل لأخره وهي فاتحه طيزها علي الاخر عشان تبلع زوبري لحد بيوضي وتقولي نيك لبوتك نيك شرموطتك افشخ المتناكه صاحبة حبيبتك الي هتوصلك ليها وانا مش ناقصني هيجان اصلا بعشق صوت المتعه وانا بنيك لأن اهم حاجه عندي متعة اللبوه الي تحت مني
وروحت ماسك كسها قعدت العب فيه جامد وادعك جامد في زنبورها ال واقف اوي وافركه جامد ووالعب فيه من تحت عشان عاوزها تنزل عسل كتير عاوز ريحته تملي اوضتي اسبوع ويغرق السرير
وفضلت انيك طيزها الملبن جامد واضربها اسبانكات ومسكت شعرها اشدها منه واضربها ع طيزها شوية وضهرها شوية وروحت مريح زوبري فطيزها ونايم فوقها وقعدت افعص بزازها كتير وحلماتها والحس ضهرها ورقبتها من ورا وتلف وشها الهيجان اوي اقعد امص شفايفها وكانت تعبت عاوزه تاخد دوجي ع السرير وترمي نفسها عليه وطلعنا عليه وقعدت انيكها جامد اوووي وولزقتها ف اول السرير عشان امسك فيه جامد وانا برزع ف طيز لبوتي اول متناكه ف شلة حبيبتي وصوت الرزع كان عالي اوي بس مش قادر اكون بطئ وانا تحتي واحده مجرد ما تشوفها تنسي كل شئ ومتفكرش غير قد اي عاوز تنيكها وصوت اهاتها ينقلك لعالم تاني هيجان اكتر مما تتخيل فضلت ارزع لحد ما تعبت ونيكتها ساعه الا ربع يدوب ريحت خمس دقايق مص ولحس ف ضهرها عشان منزلش
لكن اخيرا نزلت ف طيزها الملبن وكنت مبسوط اووووي وانا بنيكها بعيدا عن اي هيجان واي حاجه بس كنت مبسوط وعشان كدا قررت متكونش الاخيره وهتكون لزوبري اطول فتره ممكنه وعشان كدا ورغم انها مش حبيبتي لكن بعد ما نزلت ف طيزها اخدتها ف حضني ونيمتها جمبي وفضلت ابوسها واحسس علي كل جسمها لحد والساعه بقت اربعه وكانت عاوزه تمشي وقامت فعلا وبدأت تلبس لكن بعد ما خلاص لبست كل هدومها لقيتها وقفت وبتنزل الجيبه تاني وبتقولي عاوزه اتناك كمان مره وبتقلع بسرعه وانا نايم علي ضهري وبضحك وراحت قالعه الجيبه والاندر وطلعت علي وشي قعدت وقعدت الحس كسها اوي وانا بضحك من لبونتها وحبيت الحركه دي جدا لما رجعت فكلامها وجات تاني وفضلت حرفيا باكل كسها وامصه واشفطه عاوز ابلع كل ال بينزل من كسها وريحته كانت رهيبه حقيقي
وراحت منزله مره فبؤي واترعشت اووي وقعدت تشتم نفسها بكل الشتايم الممكنه وقد اي هي لبوه ومتناكه وقحبه وزانيه وهايجه وراحت راجعه لورا لحد ما وصلت لزوبري ومسكته وقعدت عليه وراحت قاعده عليا تماما مش بتتحرك لمدة دقيقتين وبعدها بقت تنيك نفسها وتقف شوية لحد ما زادت سرعتها وبتنيك نفسها بكل طاقتها تقريبا وروحت ماسك بزازها راحت قالعه هدودها الفوق الي كانت لبستهم وفضلت تنيك نفسها بسرعه جدا ومسكت بزازها وبشدها منهم وافعصهم جامد وافرك حلماتها بايدي وهي طالعه نازله واديها ع كسها بتضرب سبعه ونص بنفس سرعتها لحد ما قعدت تتشنج وتترعش ونامت عليا وقعدت تبوسني من كل حته ف وشي ورقبتي وتلحس وشي وانا بدأت انيكها انا واطلع وانزل ف كسها ولما حسيت عاوز انزل روحت حاضنها وقالبها وقعدت انيك فيها جامد اوي وروحت منزل ف كسها كل لبني وسبته فيها وقعدت ابوسها اوي وامص رقبتها مص جامد عاوز اسيب فيه علامه بس قومت بسرعه وسبت علامه خفيفه عشان الباب كان بيخبط
قومت بسرعه لبست وروحت اشوف مين وطلعت السكرتيره بتاعت السنتر ظبطت نفسي وفتحتلها لقيتها مبتسمه وبتقولي وهي متردده انا سمعت صوت عالي اعمل حسابك عشان محدش غيري يسمعه وبتبص علي جسمي كله وشكلها كانت هايجه من الصوت وجات تسكتني عشان متتعبش اكتر ههههههه
ضحكتلها وقولتلها انا موطيه ع الاخر هو كدا اوطي حاجه وراحت طالعه تجري ع فوق
دخلت جوا لإيمان وكانت لبست وبتقولي كنت دخلها البت واقعه والا استحاله كانت تخاطر وتنزل تقول لواحد بينيك واحده وفي عز هيجانه الكلمتين دول
ومشيت ايمان وبعدها حرفيا البنت كأنها بتقولي عاوزه اتناك عشان نزلت وقالت انها حلوه جدا وان ذوقي حلو وبعرف اختار وكانت اشاره انها عاوزه خلاص قولتلها بكرا هتخلصي امتي قالت هخلص 6 ولما المدرسين يمشوا هنضف المكان وانزل علي 6ونص قولتلها تنزل ف اسرع وقت عشان عاوزك ف موضوع راحت بصالي شوية وطلعت علي فوق من غير ولا كلمه
بعدها ايمان كلمتني وقالت ان اميره من بعد ما ارتبطوا باسبوع وكنا بنقرأ قصه قالت انها بتتخيلك انت البطل وانها عوزاك بس مهما كانت هايجه مش هتسيب نفسها ليك الا وفي بينكم علي الاقل خطوبه وتكون دخلت البيت وفهمت منها ان كل الشله اخرهم قصص وافلام لكن مافيش حد خد الخطوه غير ايمان ومني ودي تاني واحده في الشله وهنشوف قصتها الجزء التالت مع السكرتيره الهايجه المتردده

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ahlawy77
كمل يا برنس القصه حلوه بس حاول تطول الاجزاء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde، ahlawy77 و رجل من هذا الزمن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%