NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

insestlover155

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لكل ابن نفسه ينيك امه لما تنيك امك مينفعش تنيك بهداوة امك لازم تملطها و تنزل رزع و فشخ في كسها لحد ما تحلب زوبرك كله في كسها و تعبيها لبن و الوضع ده افضل وضع تنيك فيه امك عشان زوبرك يوصل لاخر كسها و كل نقطة من لبنك متخرجش منها

مين نفسه يعمل الوضع ده مع امه و يملاها لبن كده و ابه اكتر وضع نفسك تنيك فيه امك

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عشق الأجسام, peno, aymen htm و 11 آخرين
عملت معاها كل حاجة الا اني ادخله في كسها

• عجبني
التفاعلات: عشق الأجسام, الحكمدار.., 85Dicky و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لكل ابن نفسه ينيك امه لما تنيك امك مينفعش تنيك بهداوة امك لازم تملطها و تنزل رزع و فشخ في كسها لحد ما تحلب زوبرك كله في كسها و تعبيها لبن و الوضع ده افضل وضع تنيك فيه امك عشان زوبرك يوصل لاخر كسها و كل نقطة من لبنك متخرجش منها

فعلا افضل وضع.... لبت المتناكة امي

• عجبني
التفاعلات: fohas، الحكمدار.. و MADAM SOSO
انا بسمعها بيتعمل فيها كدا

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و kingoffighter23
  • عجبني
التفاعلات: فحل السوالب و Nenomm
نفسي اعمل كده مع ماما قوي

• عجبني
التفاعلات: عشق الأجسام و الحكمدار..

نفسي انيكها زي الفلم بالزبط

• عجبني
التفاعلات: Samir20

🥵 🥵 🥵 🥵 🥵

امي تستاهل مني اني اكون فحلها واكيفها واكيد هعمل كده، وهي فعلا محتاجه اني ارزع جامد

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%