NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سلطان المتعة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
الليلة كنت باستعد لليلة زفافي انا والشاذلي او شذا زي سميتها مراتي هوتي، هوتي بتحضر شذي من اكتر من سنتين تقريبا، لما فكرت انا وهوتي فاني مالقيتش فى مصر ابدا الليدي بوي اللى في خيالي فكرت هوتي وقالتلي انها هاتعملي اللى انا عايزه وان اي حاجة تهيجني هي مسؤليتها وعملنا اعلان على المنتديات والمواقع السكس اننا بندور على ولد يكون له ميول واحلام انه يكون انثي وانه يعجب بيا ويبقي عايز يتحول لليدي بوي زي اللى في خيالي علشان اتجوزه وكانت دي مهمة هوتي فانها تعلم اللي هانختاره ازاي يكون ست الكلام والحركة والرد والتفكير والعناية بالجسم والبشرة والميك اب واللبس والتمرينات اللى بتحول جسمه وسلوكه وطبعا هوتي هاتعلمه ازاي يكون انثي شرموطة مخلصة ليا زي هوتي بالظبط كل مهمتها متعة زبي.
وبمجرد ما عملنا الاعلانات جالنا رسايل كتير فوق ما تتخيلوا وطبعا فوق ما تتخيلوا كانت اغلبها اشتغالات وحوارات وعيال هايجة عايزة تكلم هوتي وبس، العيال دي خدت اللى فيه النصيب وغارت وفضل معانا شوية مرشحين صفيناهم لحد لما وصلنا للشاذلي، الشاذلي ما كانش احلاهم ولا ارقهم بس كان اكتر واحد فيهم صادق وعنده انوثة مكبوتة فعلا واكتر واحد فيهم مستعد لاي حاجة بس يكون بنت ولما ابتديت اتعرف علي شذا بعد مرتين تلاتة مع هوتي، شدتنى شذا فعلا فى طريقة تفكيرها واحساسها وهياجناها ووافقت عليها وبدأت هوتي تدرب شذا علشان تكون ست وبس.
ودي مكانتش مهمة سهلة خالص بالنسبة لشاب عنده 21 سنة عاش حياته كلها راجل البيت على امه واخته الصغيرة وحتي اخته الكبيرة اللى متجوزة وجوزها في الغردقة وبيجي كل 45 يوم 10 ايام ساعات بيقعد معاهم كمان فى الاجازة، كان الشاذلي راجل البيت وراجل فى الحارة وراجل مجدع قوي كمان، وسره مكانش حد يعرفه غيره هو، ازاي حد زي دي يتحول لشذي عروستى اللى دخلتى عليها النهاردة
تابعوا معانا الاجزاء اللى جاية والقصص الكتير اللي كلها مغامراتى ايرك ومراتي هوتي

• عجبني
التفاعلات: ستي مروضتي
موجب من اليكيس بدور على راجل فوق الخمسين محترم لعلاقة سرية

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و هاني حنون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عوزا حد يعمل معايا كدا ويحولني من ولد لأنثى كاملة عمري ما حسيت إني ولد أبدا
متيجي ياعسل نتكلم شويه ونتفاهم ياحلوه

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%