NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور زب كله رجولة بس سالب جميل

JWHmvR9.md.jpg JWHmDDg.md.jpg JWHpJlp.md.jpg JWHm8Ne.md.jpg JWHpHfR.md.jpg

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: bogyman, عضو جميل, Anas868 و 9 آخرين
كبر الزب لا أعتقد أنه يعني الرجولة وميش على من واقع الصور على أنه سالب ويتناك (طيز مفلأسه مثلا )

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا احلي سالب ينفعك

• عجبني
التفاعلات: haaygg و ديوث ممحون
انا مش فاهم السوالب دول ايه الصراحه يعني انت راجل عرص ديوث ع محارمك وقولنا ماشي بس سالب بتتتناك يعني بعد عن الرجوله بمرااحل هي في الاول والاخر ميول وازواق بس حبيت اناقش بس وشكرا مقدما

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
انا مش فاهم السوالب دول ايه الصراحه يعني انت راجل عرص ديوث ع محارمك وقولنا ماشي بس سالب بتتتناك يعني بعد عن الرجوله بمرااحل هي في الاول والاخر ميول وازواق بس حبيت اناقش بس وشكرا مقدما
رايك يحترم طبعا. بس صعب تحكم على حد انت مش في مكانه. الراجل اللي بيتناك بيتمتع زي انت ما بتتمتع وانت بتنيك المرة. وزي ما انت قولت كل واحد وميوله

• عجبني
التفاعلات: بحب الكس الابيض
مالهم الرجاله اللي بتتناك انك تتناك ملهاش علاقه الرجوله خالص في فرق كبير ما بين الذكر والرجل

انا مش سالب بجد بس اللي درسته في علم الوراثة بيقول في عدد قليل من الناس بتنتج من خلل في الحيوان المنوي و بتبقي ذكور عادي لكن في جين ذكورة ناقص و بيأدي لإنتاج هرمون الأنوثة(الاستروجين) و بتظهر علامات بلوغ البنات و عضلاتهم عليهم النوع ده ممكن اتفهمه شوية مع ان هو غلط بس العاديين المعفنين دول مش فاهمهم الصراحة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%