NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة زبي و ماما - حتي الجزء الثاني 30/12/2025 ( المشاهدين 3)

Abdo hamo

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
14 أبريل 2024
المشاركات
44
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
328
نقاط
620
انا عبدو نفسي انيك ماما بقالي 7 سنين و بحك فيها وبلحس كلوتتها و كل حاجه وسخة بعملها
في يوم كنت قاعد ماسك زبي في اوضتي وهايج عليها اوي كنت عايز اعمل اي حاجه فيها
وهجت علي ماما اوي لدرجة اني قولت هطلع انيكها دلوقتي وقمت قالع البوكسر ولبست بنطلون واسع علي اللحم عشان زبي يبقا في الهوا و واخد راحته وقومت طلعت لقيتها في المطبخ واقفة علي الحوض قمت واخد ازازة بحجة اني عايز املاها من الفلتر جمبها وقمت واقف جنبها وحطيت الازازة تتملي ومليتها وسبتها علي المطبخ قاصد اعمل كدا وقمت عملت نفسي دخلت الحمام ورحت راجع تاني اتجسس عليها من المطبخ وقعدت ادعك في بتاعي واتخيل فيها وهجت اوي بقا روحت عامل نفسي لسا خارج من الحمام ورائحة المطبخ اخد الازازة وقولت يحصل يحصل بقا وزبري تحت البنطلون واقف علي آخرة روحت راشق فيها من وره لدرجة أن الجلابية الي لبساها دخلت جوه طيزها لقيتها قالت ااااه مش تحاسب يبني قولتها معلش يا ماما كنت بجيب الازازة روحت واخد الازازة عقبال مدخلت اوضتي لقيتني جبت لبني علي نفسي
روحت نايم صحيت بليل بصيت في الاوض بتاعت الشقة ملقتش حد ف وانا طالع من أوضتها بردو هايج اوي وصاحب زبري واقف قولت فرصة مفيش حد اضرب عشرة روحت قالع همومي كلها وحطيتها في اوضتي و قعدت برا علي الكنبة ادعك في زبري و اتفرج علي سكس وانا عادتي بلبس السماعة بحب الحس بالصوت وهو في ودني المهم قعدت ادعك ولسا هيجان و مش عايز انزل قولت اجيب كلوت وسخ ليها دخلت علي الغسالة و جبت الكلوت ريحته متناكة اوووي وبعدين ده كلوت سخن لسا مقلوع مركزتش اوي و اخدته و طلعت تاني في الصالة قعدت اشم و ادعك و خلاص هجيبهم سمعت صوت باب الحمام بيتفتح احاااااااااا ده طلع في حد في البيت ببص مين لقيت امي داخلة عليا من الطرقة طلعت كل ده في الحمام
كدا الجزء الاول خلص
لو عايزني اكمل تعليقات و شجعوني

الجزء الثاني
احا دي ماما خليت الكلوت ورايا بس لسا عريان من تحت لقيت ماما دخلت علي المطبخ جابت ازازة مايه وشربت وانا كل ده برا ملط مش عارف اتحرك ولا عارف اعمل كل الي انا فيه انا بتاعي واقف علي آخره و بينقط من الموقف ولقيت ماما داخلة عليا اول مدخلت روحت قايل ماما انا قالت بصتلي كدا و قالت ينهاري ايه الي مقعدك كدا ولفت وشها ودخلت جري علي اوضتها انا روحت لبست علي طول و حطيت الكلوت الي كان ورايا و دخلت ليها الاوضة اول مدخلت
ماما . انت ايه الي كان مقلعك كدا
انا . معلش يا ماما فاكر نفسي لوحدي في الشقة اصلي بحب اقعد براحتي و انتو برا
ماما . مينفعش كدا اول و اخر مرة تعمل كدا
انا . حاضر يا ماما
و مشيت دخلت اوضتي
قعدت افكر ازاي امي شافت زبي ده كان واقف علي آخره انا خلاص تعبت منها ولازم انيكها
روحت ضارب عشرة و قولت بكرا الصبح وهي بتصحيني هخليها تشوف زبي تاني و نمت صحيت الصبح بدري وقلعت ملط
وقعدت اهيج في زبي لحد مسمعت باب أوضاعا بيتفتح و دخلت حمامها و طلعت روحت سايب الفون و زبي علي آخره و عملت نفسي نايم و دخلت عليا الاوضة دخلت طبعا الدنيا ضالمة وراحت تفتح الشباك و يدوب النور دخل الاوضة و لقيتها بتقولي يا ابن الوسخة و طبعا انا عامل فيها نايم لقيتها جريت عليا بعصبيه ومسكت زبي شديته من مكانة طبعا صرخت من الوجع قالتلي انا مش قولتلك يا وسخ ومتقعدش كدا تاني وراحت مفعصة زبي روحت زقتها
انا. في ايه يا ماما ايه ده في حد يعمل كدا
ماما . انا يا وسخ اعمل كدا ولوشوفتك نايم كدا تاني هخصيك
انا . يا ماما عادي اقعد كدا انتي ماما يعني و عادي مفيش حاجه
ماما . ولا انت هتحكي أنجز البس
حاضر يا ماما
طلعت و انا لبست و قعدت قولت هي هتمشي كلامها ولا ايه و بعدين المتناكة وجعتلي زبري ب أيدها ناعمة اوي
روحت قالع تاني ورحتلها كانت واقفة في المطبخ جيت من وراها قولتلها ينفع كدا انا بتاعي وجعني بصتلي كدا قالتلي بردو ملبستش روحت موقع قولتلها بقولك بتاعي وجعني بسببك
وانا قصدي اني هايج عليها
بس هي فاكرة قصدي أنها مسكت بتاعي في عشان كدا وجعني
و بتاعي بردو واقف
قالتلي اعملك ايه يعني اختفي يلا من هنا قولتلها ماشي روحت داخل استحميت و طلعت بردو ملط و قعدت في اوضتي دخلت عليا تجيب حاجه لقيتني ملط
قالتلي و ايه ده بقا
انا . بتاعي وجعني مش عارف البس حاجه
ماما . وهتفضل قاعد كدا
انا . اه هعمل ايه يعني
مردتش عليا وطلعت برا
روحت طالع بقا قولت دي فرصتي
قعدت في الصالة و فاتح رجلي و ايه بقا زبي في الهوا و هي تعدي و تروح و تيجي
وانا قاعد براحتي جت قعدت في الصالة
ماما . مش حول
انا . لي
ماما . مردتش عليا وطنشت
انا قعدت بقا وشايف رجليها لابسة قميص نوم ورجليها بيضة و محملة و زبي شغال بيقف مش قادر هجيبهم روحت قائم عملت نفسي رايح المطبخ وانا قاصد اوريها زبي و هوا واقف
و روحت راجع تاني وهي عاملة نفسها عادي و مركزة في التلفزيون
روحت قاعد علي الكرسي جمبها
وهي علي الكنبة قولت في سري طب شوفي الحركة دي يا متناكة روحت ماسك زبي قعدت ادعك فيه وهي عاملة نفسها مش واحدة بالها
و قعدت ادعك و ادعك و قومت قايل
اااهههههه يا مااااماا ورحت جايبهم في الهوا
النهاية
ادعموني يا شباب
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عبدو نفسي انيك ماما بقالي 7 سنين و بحك فيها وبلحس كلوتتها و كل حاجه وسخة بعملها
في يوم كنت قاعد ماسك زبي في اوضتي وهايج عليها اوي كنت عايز اعمل اي حاجه فيها
وهجت علي ماما اوي لدرجة اني قولت هطلع انيكها دلوقتي وقمت قالع البوكسر ولبست بنطلون واسع علي اللحم عشان زبي يبقا في الهوا و واخد راحته وقومت طلعت لقيتها في المطبخ واقفة علي الحوض قمت واخد ازازة بحجة اني عايز املاها من الفلتر جمبها وقمت واقف جنبها وحطيت الازازة تتملي ومليتها وسبتها علي المطبخ قاصد اعمل كدا وقمت عملت نفسي دخلت الحمام ورحت راجع تاني اتجسس عليها من المطبخ وقعدت ادعك في بتاعي واتخيل فيها وهجت اوي بقا روحت عامل نفسي لسا خارج من الحمام ورائحة المطبخ اخد الازازة وقولت يحصل يحصل بقا وزبري تحت البنطلون واقف علي آخرة روحت راشق فيها من وره لدرجة أن الجلابية الي لبساها دخلت جوه طيزها لقيتها قالت ااااه مش تحاسب يبني قولتها معلش يا ماما كنت بجيب الازازة روحت واخد الازازة عقبال مدخلت اوضتي لقيتني جبت لبني علي نفسي
روحت نايم صحيت بليل بصيت في الاوض بتاعت الشقة ملقتش حد ف وانا طالع من أوضتها بردو هايج اوي وصاحب زبري واقف قولت فرصة مفيش حد اضرب عشرة روحت قالع همومي كلها وحطيتها في اوضتي و قعدت برا علي الكنبة ادعك في زبري و اتفرج علي سكس وانا عادتي بلبس السماعة بحب الحس بالصوت وهو في ودني المهم قعدت ادعك ولسا هيجان و مش عايز انزل قولت اجيب كلوت وسخ ليها دخلت علي الغسالة و جبت الكلوت ريحته متناكة اوووي وبعدين ده كلوت سخن لسا مقلوع مركزتش اوي و اخدته و طلعت تاني في الصالة قعدت اشم و ادعك و خلاص هجيبهم سمعت صوت باب الحمام بيتفتح احاااااااااا ده طلع في حد في البيت ببص مين لقيت امي داخلة عليا من الطرقة طلعت كل ده في الحمام
كدا الجزء الاول خلص
لو عايزني اكمل تعليقات و شجعوني
كمل وما تتاخر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%