NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmedlion

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زبي وسطني مش كبيرا اوووي ولما بيكون نايم مش صغيره اووي عايز حل ليها علشان مش عارف اتجواز بسبب دي ومشاكل بتحصلي وتفكير وقلقان سبب كدا ❌

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: THE BULL، فكرى و بحب الا
زبي وسطني مش كبيرا اوووي ولما بيكون نايم مش صغيره اووي عايز حل ليها علشان مش عارف اتجواز بسبب دي ومشاكل بتحصلي وتفكير وقلقان سبب كدا ❌
طالما هو اكبر من ١٠ سم خلاص متشغلش بالك + ان الزب الكبير الستات مبيحبهوش لان بيالم اكتر من المتعه وعشان تريح دماغك افتكر دايما ان **** خلقك كده لان مينفعش تكون غير كده ولو غيرت هتتعب

• عجبني
التفاعلات: Ahmedlion
طالما هو اكبر من ١٠ سم خلاص متشغلش بالك + ان الزب الكبير الستات مبيحبهوش لان بيالم اكتر من المتعه وعشان تريح دماغك افتكر دايما ان **** خلقك كده لان مينفعش تكون غير كده ولو غيرت هتتعب
طيب أنا زبي 25 ده وحش

• بيضحكني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
اكبر لما بيكون واقف بس بينزل لبن في اقل من عشره دقايق انا مخنوق وقلقان اني لما اتجواز مش هستمتع بالحياه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متحطش في دمغك وخليك انت الي مقتنع وملكش دعوه باي صوره

وماله، الحجم الوسط طبيعي و بيكفي

وماله، الحجم الوسط طبيعي و بيكفي
لما بتفرج ع سكس بلاقيهم احجام كبيرا وانا مدايق بسبب كذا محتاج اي منشطات تقويها وتخليها بتتضخم مع الوقت

المشكلة ليست فى الحجم المشكلة فى الاداء . خللى عندك ثقة فى نفسك طالما الانتصاب تمام

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و Ahmedlion
المشكلة ليست فى الحجم المشكلة فى الاداء . خللى عندك ثقة فى نفسك طالما الانتصاب تمام
أنا لسه مجوزتيش علشان قولتك ع الاداء ما أنا خايف من كدا اني زبي ميوصليش للعمق الكس

• حبيته
التفاعلات: فكرى
مافيش مشكله

شوف حبيبي اعطيك منظور اخر…
طول الزب وراثي… و بنا انك جيت الدنيا يبقى زبك نفس طول اي حد تاني فعيلتك مع تفاوت بسيط جذا
لهذا شيل الموضوع من دماغك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: asaad2024 و Ahmedlion
اكبر لما بيكون واقف بس بينزل لبن في اقل من عشره دقايق انا مخنوق وقلقان اني لما اتجواز مش هستمتع بالحياه
ضرب العشره والسكس ملهمش علاقه بالجواز +
وده مهم جدا ان السكس و ضرب العشره بيسببو مشاكل زى مثلا انك بتقول بتجبهم ف عشر دقائق ف الجنس محاجه من اتنين ل هتجبهم ف اقل من دقيقه لاما مش هتجبهم غير متاخر (زبك هيكون نام وانت بتنيك) + اهم حاجه مش هتحس بمتعه نهائى وهتروح تشغل سكس وتضرب عشره ف الحمام عشان تريح نفسك
نصيحه ابعد عن السكس وضرب العشرات
+ودى معلومه واخدها من واحد متجوز قالى ان مفيش حد بيكمل ٥ دقايق نيك والعنتيل بيجبهم بعد ٧ او ١٠ دقايق بالكتير
اما بقا لو هتمشى بالبرشام والفياجرا والكلام ده عادى هتوصل نص ساعه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby و Ahmedlion
أنا لسه مجوزتيش علشان قولتك ع الاداء ما أنا خايف من كدا اني زبي ميوصليش للعمق الكس
لا تقلق - الانسجة الحساسة تقع فى مقدمة الكس وليس فى مؤخرته . طالما الانتصاب قوى فكله تمام .

• أتفق
لا تقلق - الانسجة الحساسة تقع فى مقدمة الكس وليس فى مؤخرته . طالما الانتصاب قوى فكله تمام .
حبيبي يا باشا ❤️

• حبيته
التفاعلات: فكرى
انت بس بتتفرج علي سكس كتير

• عجبني
دى مش مشكله اهم حاجه التكنيك و الوضعيات و السيطره هو الحجم مش مهم اووى طالما متوسط

• عجبني
طالما انت معترف بأن زبك متوسط الحجم عايش وهم ليه وعامل مشاكل لنفسك وموقف حياتك ع الموضوع ده ما تفكك من كل ده وريح تفكيرك ودماغك اللى انت فاشخهم دول وبص لنفسك ولحياتك واخطب واتجوز متحطش ف دماغك خالص علشان لو فضلت كده مش هتتجوز ولو اتجوزت هتبقى اختها علشان كتر التفكير مش هيخليك تعرف تعمل علاقه كويسه ده لو عرفت اصلا
من الاخر مفيش اى اعتبارات للطول غير لو داخل مسابقه أو بترفع قياسات غير كده بلح
بالبلدى كده مش بطوله بمفعوله
وعلشان ترتاح طول ما زبك من 8 سم فيما فوق انت كده عنتيل ومفيش منك وهتقدر تعمل اللى انت عايزه
وخد بالك اللى انت هتتجوزها هتبقى بنت بنوت اصلا يعنى الدنيا عندها هتطبع ع الدنيا عندك علشان كده هتقدر تلبى احتياجاتها وتشبعها
ف متسحلش نفسك ف حاجه فاضيه انتى ف غنا عنها اصلا وشوف نفسك وركز ف حياتك وعيش

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%