NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

zbr nayek

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي 16 سنة موجب من وانا عندي 12 سنة وزبي هائج مش دي المشكلة المشكلة أن انا زبي مطولش من ساعتها ولا حتي انا طولت من ساعتها فهل دي مشكلة ولا عادي+ زبي طوله14سم هل ده قصير ولا طويل بحسه ساعات طويل وساعات قصير مع أن معظم صحابي ازبارهم اقصر من زبي وجسمهم اطول

• عجبني
التفاعلات: Madara 13، أموت فى الجنس و تعالي نيك واتناك
الحجم مش مهم ، المهم الاداء

• أتفق
التفاعلات: تعالي نيك واتناك
بالنسبة لسنك متقلقش انا كنت زيك و حاليا 18 سنة و بتاعي 19 سم ف لسة مرحلة النمو بتاعتك و بالنسبة ل سنك ف هو كويس

• عجبني
التفاعلات: zbr nayek و سالب بنوتي بقرون
بالنسبة لسنك متقلقش انا كنت زيك و حاليا 18 سنة و بتاعي 19 سم ف لسة مرحلة النمو بتاعتك و بالنسبة ل سنك ف هو كويس
يعني مجبش حاجه تطول

يعني مجبش حاجه تطول
متدخلش نفسك ف متاهات و الحاجات دي بتحتاج عملية جراحية دا غير ان سنك لسة صغير ف استني شوية و هيكبر

• عجبني
التفاعلات: zbr nayek
متوريهولنا فى الصور

• عجبني
عادي انا لما كنت فسنك يعني 14 او 15 كان عادي ولكن مع الوقت كبر بشكل سريع جدا لحد ما بدأ. يسبب لي بإزعاج في العلاقات الجنسية

• عجبني
انا عندي 16 سنة موجب من وانا عندي 12 سنة وزبي هائج مش دي المشكلة المشكلة أن انا زبي مطولش من ساعتها ولا حتي انا طولت من ساعتها فهل دي مشكلة ولا عادي+ زبي طوله14سم هل ده قصير ولا طويل بحسه ساعات طويل وساعات قصير مع أن معظم صحابي ازبارهم اقصر من زبي وجسمهم اطول
طولك حلو اووووي الحجم الكبير هيسبب لك مشاكل ثق بي

زبي كدة قصير يا جماعة ولا لأ

عادي يا صحبي هيجيلك وقت هتلاقي جسمك طول وهو هيطول بس لو عاوز علاج ابعتلي هبعتلك اسمه وممكن تستشير دكتور فيه

• عجبني
التفاعلات: Madara 13 و zbr nayek
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص نمو العضو بيقف عن سن البلوغ وانت بتاعك ١٤ سنتي ده كدا طبيعي وكويس ملكش دعوة بالطول طالما عندك انتصاب صلابة كويسه و العضو عندك تخين شوية يبقا انت كدا في السليم وملكش دعوة بصحابك

• عجبني
عادي يا صحبي هيجيلك وقت هتلاقي جسمك طول وهو هيطول بس لو عاوز علاج ابعتلي هبعتلك اسمه وممكن تستشير دكتور فيه
يسطا العضو بيقف نمو عند سن البلوغ غير كدا لا مش هيطول هو بتاعه طبيعي وحجمه كويس وده كلام الدكاترة مش كلامي

• عجبني
التفاعلات: الشبل
يسطا العضو بيقف نمو عند سن البلوغ غير كدا لا مش هيطول هو بتاعه طبيعي وحجمه كويس وده كلام الدكاترة مش كلامي
هو فعلا حجمه طبيعي بس انا كان عندي بلوغ مبكر وبالغ في أولي اعدادي تقريبا وكان العضو حجمه عادي دلوقتي 18 سنه اهو وعاد حجمه كبير يعني موقفش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%