NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ذبى دة ليه علاج ولا اى مش بيقوم اوى ولا قام لما اكون لابس بنوتة واندر وخاطط ميكب وباروكة والحجات دى

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تحرر جديد, el-korsan, عاشق بنوتي و 18 آخرين
ذبى دة ليه علاج ولا اى مش بيقوم اوى ولا قام لما اكون لابس بنوتة واندر وخاطط ميكب وباروكة والحجات دى
اولا اهنيك علي جمال جسمك و نظفتك
ثانيه موضوع ليه زبك مش بيقف لان كل واحد فينا موجب او سالب او حتي استريت علي حساب ما انت متعود جسمك علي ايه بمعني انت مش بتركز علي ان زبك يقف في العلاقه مع ان هو طبيعي يقف لاكان علشان مهتمتش ب ده يبقي انت خليت عقلك و جسمك ياخد علي كده زي ما تمرن جسمك و عقلك علي اي حاجه ده نتيجة ان انت خليته ياخد علي كده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: lendaDoody، علا بنوتى و سالب طري
زبك واخد وضعه وهو أنه شيميل بنوتى مبيقفش وصدقنى احساس جميل وهو كده والاجمل انى اكون بنووتى بدون زب

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و علا بنوتى
  • عجبني
التفاعلات: علا بنوتى
هو اللي مش حيبقى عايز
إنما الزب هو الزب، سواء سالب أو موجب
برافو عليكى انتى كدة صح
انما هو مش عايز لية هو يطول يتمص زبو دى اجمل متعة

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و علا بنوتى
الطب والدعامه الطبيه مش هتجيب نتيجة
مفيش غير حل واحد أنه ينسى أن عنده زبر
اصلا ضا عنده مصاصه
يكمل يشتغل من ورى وادامه مستقبل بالاندر 🥰🥰🥰🥰🥰
الحل اللي انا قولتو دا بنسبه 90٪فعال و ناجح و اكيد الطب هيحل المشكله

انما بنسبه لي ميول دا شئ شاذ بمعني ان يرجع لي طبيعتو افضل و بلاش ياخد ب كلام النااس اللي من نفس الميول بتاعتو زي حضرتك كده لان مش هيكون عندك دافع تتغير

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: كريم الأربعيني و علا بنوتى
❤️❤️❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: علا بنوتى و سالب طري
اولا اهنيك علي جمال جسمك و نظفتك
ثانيه موضوع ليه زبك مش بيقف لان كل واحد فينا موجب او سالب او حتي استريت علي حساب ما انت متعود جسمك علي ايه بمعني انت مش بتركز علي ان زبك يقف في العلاقه مع ان هو طبيعي يقف لاكان علشان مهتمتش ب ده يبقي انت خليت عقلك و جسمك ياخد علي كده زي ما تمرن جسمك و عقلك علي اي حاجه ده نتيجة ان انت خليته ياخد علي كده
❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: علا بنوتى و سالب طري
الحل اللي انا قولتو دا بنسبه 90٪فعال و ناجح و اكيد الطب هيحل المشكله

انما بنسبه لي ميول دا شئ شاذ بمعني ان يرجع لي طبيعتو افضل و بلاش ياخد ب كلام النااس اللي من نفس الميول بتاعتو زي حضرتك كده لان مش هيكون عندك دافع تتغير
لو في حل أنه يرجع لطبيعته أنا معاك

• عجبني
التفاعلات: Roody93 و علا بنوتى
اه علاجه انى امصه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق بنوتي و علا بنوتى
وانت بتتناك
بيقف ولا لأ؟

• عجبني
  • عجبني
انت ما تالش عن زبك لانه مش هيقف الا وانت لابس الاندر وبتتناك ،، ساعتها هيقف وينطر لبن وانت بتتناك وبتتوجع

• عجبني
انت ما تالش عن زبك لانه مش هيقف الا وانت لابس الاندر وبتتناك ،، ساعتها هيقف وينطر لبن وانت بتتناك وبتتوجع
ميرسى

• عجبني
التفاعلات: تحرر جديد
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%