NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بحب الاندر بتاع الست وريحته وشكله ببقي نفسي اقلع النسوان اللي في الشارع كلهم واشم اندرتهم وامصهم

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Savoy
مش للدرجة دى خليك فى اللى معاك

فيه فرق بين انك تحب اندر واحده لانك بتحبها و هى بتحبك و بتبينلها حبك و بين انك عايز اى اندر والسلام و بغص النظر عن مين اللى لابساه

تفكيرك دا بيقول انك عايز الاندر لانك عارف انك مش هتوصل ابعد من كدا و متستحقش الباقى

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، فكرى و نسوانجي فحل
فيه فرق بين انك تحب اندر واحده لانك بتحبها و هى بتحبك و بتبينلها حبك و بين انك عايز اى اندر والسلام و بغص النظر عن مين اللى لابساه

تفكيرك دا بيقول انك عايز الاندر لانك عارف انك مش هتوصل ابعد من كدا و متستحقش الباقى
براحة ياسمر ع الراجل هو بيفضفض مع اخواته مش لازم تسلخيه كدا

مفيش اجمل من اندر اللي بتحبها واللي عايز تنام معاها الباقي بالنسبالي بيبقي قرف وعك

اللي بحبها اي حاجه من ريحتها بتبقي اجمل حاجه ف الدنيا

عملت كده مع حد من أهلك قبل كده؟

برافو على تحليلك يا سمورة يا جميلة .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قلعنا عادي 😂

او لانه خاضع وبيحب يلي تذله وتشخ بتمه

لو البنت جميلة يبقي الواحد فعلا ميستحقش ينول اكتر من كلوتها او يلحس خرم طيزها ويشمه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%